جدید عکس ضربه محکم و ناگهانی: همه چیز ما در مورد عاقبت مدتها در انتظار

عکس ضربه محکم و ناگهانی کلاسیک در چشم میلیون ها ساخت یک چلپ چلوپ بر روی نینتندو 64 و بدون ترک ردیابی و طرفدارا

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

عکس ضربه محکم و ناگهانی کلاسیک در چشم میلیون ها ساخت یک چلپ چلوپ بر روی نینتندو 64 و بدون ترک ردیابی و طرفداران شده اند التماس برای عاقبت از زمان.

در حال حاضر نینتندو و Bandai Namco در حال ساخت است که یک واقعیت با عکس های جدید ضربه محکم و ناگهانی یک ماجراجویی همه جدید در حال توسعه برای نینتندو سوئیچ. پرده برداری در طول یک رویداد های اخیر ما در حال حاضر یک ایده خشن از بازی تنظیم, مکانیک, موجودات, و بیشتر.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد جدید عکس ضربه محکم و ناگهانی پس از آن تعجب کنند. هنوز جزئیات تا حدودی نور اما ما خواهید بود اعتراف اطلاعات بیشتر و بیشتر به عنوان آن می رسد.

مرتبط با: آینده نینتندو سوئیچ بازی

New Pokemon Snap

جدید عکس ضربه محکم و ناگهانی – آنچه در آن است ؟

در حالی که آن را نمی کند, ویژگی های یک عدد در انتهای آن عنوان آن را بی خطر برای درمان جدید عکس ضربه محکم و ناگهانی به عنوان یک تمام عیار عاقبت و یا راه اندازی مجدد به اصلی پس آن را حفظ همان نام و مکانیک و به طور کلی شخصیتی که نسبت به خواهر و برادر بزرگتر خود. برای اولین بار منتشر شده در سال 1999 ما منتظرش بوده ام بیش از دو دهه برای یک بازی جدید است.

جدید عکس ضربه محکم و ناگهانی تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

شما می توانید به تماشای اولین تریلر جدید عکس ضربه محکم و ناگهانی زیر شامل یک دسته از آشنا موجودات از یاد حق رای دادن:

جدید عکس ضربه محکم و ناگهانی تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

هیچ تاریخ انتشار اعلام شد عکس های جدید ضربه محکم و ناگهانی در اعلام آن با Nintendo به سادگی حاکی از آن است که "در دست ساخت" برای سوئیچ. دانستن این تردید ما دیدن آن ظهور تا 2021 در اولین. در هر صورت ما بسیار هیجان زده است که آن را در کار می کند.

عکس های جدید گیم پلی بازی ضربه محکم و ناگهانی – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

هاردکور, طرفداران اصلی خواهد بود خوشحال به یاد بگیرند که جدید عکس ضربه محکم و ناگهانی به نظر نمی رسد به هر گونه تغییرات عمده ای که نسبت به اصلی. بازی از اول شخص دیدگاه شما حرکت می کند در سراسر یک از پیش تعیین مسیر با کنترل دوربین برای پیدا کردن و گرفتن عکس از گوگل به عنوان آنها در مورد زندگی روزمره خود را. موجودات از چندین نسل حاضر بودند در این تریلر اشاره است که این عنوان نمی گیرد و در هر منطقه خاص و یا منطقه.

با هر نوع شانس سنتی گیم پلی فرمول خواهد بود افزایش یافته است با چند مکانیک جدید. به عنوان مثال ما دوست دارم به نوبه خود دوربین بر روی خود و گرفتن عکس های سلفی با همه ما مورد علاقه گوگل. داستان ماموریت های اختیاری اهداف و وظایف دیگر که گوشت از هر قرار دادی محل خواهد بود همچنین یک جایزه خوش آمدید حصول اطمینان از جدید عکس ضربه محکم و ناگهانی است که به مراتب بیشتر از جلال مجازی صفری.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن