گوگل پیکسل 5 می تواند تنها انتشار فن آوری از سال 2020 به زود می رسند

در یک سال از تاخیر مداوم به انتشار درخشان ترین فن آوری، به نظر می رسد مانند پیکسل گوگل 5 در واقع ممکن است زود

توسط POSHTIBANNEWS در 14 شهریور 1399

در یک سال از تاخیر مداوم به انتشار درخشان ترین فن آوری، به نظر می رسد مانند پیکسل گوگل 5 در واقع ممکن است زود می رسند.

نشت خارج از آلمان نشان می دهد گوشی پیکسل جدید خواهد شد در فروش در ملت اتحادیه اروپا در تاریخ 25 سپتامبر، یک هفته یا بیشتر جلوتر از برنامه انتشار معمول اکتبر بروید.

نوک از یک سند وودافون داخلی ادعا شده در آلمان است، که همچنین ادعا می کند پیکسل 4a 5G در همان تاریخ خواهد رسید. در این سند به پیکسل شایعه شده ۵ XL اشاره ای نشده است. اگر دقیق باشد، انتظار داریم که تاریخ انتشار در بریتانیا و دیگر سرزمین های بزرگ آینه کاری شود.

این اطلاعات از محبوب آلمانی YouTuber TechCheck (از طریق GSM آرنا) می آید، که همچنین ادعا می کند این دستگاه 630 یورو در آلمان هزینه خواهد داشت، که حدود 560 پوند بر اساس نرخ ارز امروز است.

با توجه به خرده فروشی دستگاه فعلی برای £ 669 ، این امر می تواند کاهش قیمت قابل توجهی ، شاید منعکس کننده مشخصات اواسط محدوده گوگل در حال برنامه ریزی برای قرار دادن در پیکسل 5. انتظار می رود گوگل اسنپ دراگون 765G SoC برای تلفن استفاده کنید، به جای گل سرسبد Snapdragon 865.

پارادوکس این است که، در حالی که پیکسل ارزان تر 5 به نظر می رسد مانند خبر خوب، قیمت گزارش شده نخواهد بود که ارزان برای یک تلفن در حال اجرا این داخلی. شاید شایعه فن آوری دوربین های پیشرفته و صفحه نمایش 980Hz 6.1 اینچ و حضور 5G همه چیز را تا حدودی تعادل؟

مرتبط: پیکسل 4a در مقابل OnePlus نورد

به طور طبیعی، انتظار می رود این گوشی اولین آندروید در حال اجرا 11 درست خارج از جعبه باشد. این, و دسترسی به به روز رسانی سریع برای 2-3 سال آینده, به احتمال زیاد به نقطه فروش منحصر به فرد پیکسل 5 باقی می ماند. دوربین دستگاه نیز در آن بالا با بهترین آنها وجود دارد، بنابراین ما هیجان زده برای دیدن آنچه گوگل برای ارائه این بار در اطراف.

آیا شما در حال خرید پیکسل 5 با وجود پردازنده با قدرت پایین تر؟ یا یک پردازنده میان برد برای نیازهای شما فراوان است؟ به ما اطلاع دهید @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن