گوگل صفحه 5 قیمت ممکن است به بیرون درز کرده اند – و این خبر خوب ما به امید

به نظر می رسد گوگل در واقع برنامه ریزی برای پایین آوردن قیمت آن نسل بعدی صفحه 5 گوشی های هوشمند به منظور افزای

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

به نظر می رسد گوگل در واقع برنامه ریزی برای پایین آوردن قیمت آن نسل بعدی صفحه 5 گوشی های هوشمند به منظور افزایش فروش.

گوگل گزارش شده است انجام یک بررسی پتانسیل قیمت امتیاز برای آن صفحه 4a و صفحه 5 گوشی های هوشمند است که ارسال شده به ق (از طریق Android Authority).

یک سوال می پرسد که صفحه گوشی خواهد گیرنده خرید اگر آنها در قیمت $349 و 699 دلار بود. ما می توانیم فرض کنیم آنها اشاره به آینده صفحه 4a و صفحه 5 تلفن.

این شرکت می پرسد: "اگر اینها خود را تنها گزینه های که از این گوگل صفحه گوشی شما ترجیح می دهند به خرید؟"

دوم از جفت است که لقب "حق بیمه گوگل صفحه تلفن" که در آن "بهترین گل سرسبد تلفن گوگل" با "اولین دسترسی به آخرین ویژگی های Google و نوآوری" به عنوان "بهترین در کلاس دوربین, شارژ بی سیم و مقاومت در برابر آب." همه برای $699.

آن را توصیف فرضی $349 تلفن به عنوان "اساسا مفید" با "پلاستیک با دوام بدن" و یک جک هدفون 3.5 mm. با توجه به گزارش صفحه 4a به احتمال زیاد در قیمت $349 آن آشنایی بیشتر اعتبار به امکان این ممکن است در واقع نشان دهنده استراتژی قیمت گذاری گوگل قصد دارد با رفتن به این صفحه در محدوده این سال است.

مرتبط با: صفحه 5 تبدیل خواهد شد گوشی های هوشمند جهان بر سر آن

با قیمت 699 دلار به صفحه 5 خواهد بود 100 دلار ارزان تر از این زمان صفحه 4 مدل و می فروختن چند تا از دستگاه های گل سرسبد در بازار است.

ما شده اند در حال آماده شدن برای امکان کاهش قیمت پس از آن ظهور گوگل شد بنا به گزارش برنامه ریزی برای استفاده از یک زیر شاخص سطح پردازنده برای صفحه 5. امروز این گزارش شده بود که شرکت ممکن است حذف tech مانند حرکت, حس, که همچنین می تواند آن را قادر می سازد برای فروش صفحه 5 سخت افزار کمی ارزان تر است.

آیا شما خرید یک صفحه 5 برای گزارش قیمت ؟ در حال آیا وان پلاس 8 هنوز هم به نظر می رسد مانند یک معامله بهتر برای شما بر روی کاغذ ؟ اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن