چگونه به فعال کردن حالت تیره در نام تجاری جدید Facebook طراحی مجدد

Facebook به طور گسترده ای نورد جدید خود, دسکتاپ, سایت, و آن را یک خروج از طراحی قبلی. رابط کاربری جدید است که

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

Facebook به طور گسترده ای نورد جدید خود, دسکتاپ, سایت, و آن را یک خروج از طراحی قبلی.

رابط کاربری جدید است که در دسترس است در سطح جهان از امروز است و بیشتر در خط با آنچه ما از این شرکت برنامه های تلفن همراه و شامل تیره حالت برای اولین بار. Facebook اولین پیش نمایش و رابط کاربری جدید در F8 در سال گذشته شده است و تست آن در میان برخی از مصرف کنندگان از مارس. در حال حاضر آن را در دسترس برای همه.

شبکه های اجتماعی می گوید: طراحی مجدد توسط برجسته کارآمد ناوبری است که باعث می شود آن را آسان تر به فهرست برای گروه فیلم و بازی. هر یک از این تب ها جدا از صفحه اصلی راه اندازی خاص خود ستون های فرعی در لبه سمت چپ از صفحه نمایش. Facebook نیز می گوید این انتقال بار سریع تر از قبلی تکرار از سایت که در آن شرکت می پذیرد افتاده بود پشت در سال های اخیر است.

پیام برگه باقی مانده در سمت راست زیر دکمه برای ایجاد اطلاعیه و تنظیمات حساب.

برجسته از طراحی مجدد ممکن است تیره حالت که شما گزینه ای برای سوئیچ به هنگامی که شما برای اولین بار جدید Facebook.com سایت. این تنظیمات را می توان تنها با یک سوئیچ است که نشسته است در زیر حساب حساب arrow.

مرتبط: چگونه برای حذف Facebook account

در یک پست وبلاگ اعلام تغییر Facebook می گوید: "لذت بردن از روشنایی پایین تر در کنار کنتراست و طراوت و چالاکی با حالت. آن را کاهش تابش خیره کننده صفحه نمایش برای استفاده در نور کم هر کجا که شما هستند. جدید همهجانبه طرح همراه با حالت باعث می شود مشاهده ویدئوها در تماشای یک تجربه بزرگ است."

Facebook می افزاید که سایت شده و از طریق مختلف تکرار در آن 16 سال سابقه اما خیلی از آن های اخیر تمرکز شده است و در سایت های تلفن همراه. این طراحی تغییر redresses تعادل تا حدودی. "مردم به آن نیاز دارید به نگه دارید تا" این شرکت اضافه شده است.

ما خوشحال برای دیدن تیره حالت رول. در حالی که آن را تبدیل به یکی از ویژگی های برجسته در برنامه های تلفن همراه, دسکتاپ, سایت نبوده است که سریع به اتخاذ شبکیه چشم-حالت صرفه جویی در.

اگر شما بلافاصله با ارائه این فرصت را به سوئیچ جدید Facebook, می توان آن را به صورت دستی انجام بیش از حد. بکشید تا منوی تنظیمات و به سادگی انتخاب کنید "سوئیچ جدید Facebook".

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن