توییتر به زودی می تواند اجازه به کاربران iOS خود را سفارشی برنامه آیکون

یکی از چیزهایی که در مورد آندروید است که شما می توانید دانلود بسته آیکون و تغییر راه خود را از برنامه های آندر

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

یکی از چیزهایی که در مورد آندروید است که شما می توانید دانلود بسته آیکون و تغییر راه خود را از برنامه های آندروید نگاه بر روی صفحه نمایش خود را. این به این معنی است که کاربران می توانند ایجاد برخی از تم ها و یا به نظر می رسد که آنها دوست دارند اما متاسفانه برای iOS شما خیلی گیر با هر توسعه دهنده است انتخاب برای شما است.

تبلیغات

با توجه به یک گزارش از 9to5Mac آنها کشف کرده اند که توییتر در واقع می تواند به تست ویژگی های جدید برای iOS است که در آن آنها خواهد شد اجازه می دهد تا به کاربران برای انتخاب های مختلف آیکون برنامه. به انتشار یادداشت های شخص ثالث توییتر برنامه آپولو در حال حاضر اجازه می دهد تا کاربران را انتخاب کنید از آیکون های مختلف, بنابراین آن را نمی خواهد یک کشش و توییتر به انجام همین کار را با خود برنامه رسمی.

ما همچنین باید اشاره کرد که سیستم عامل iOS و iPadOS در واقع اجازه می دهد تا توسعه دهندگان به کاربران این گزینه را از انتخاب آیکون های مختلف گزینه های اما تا به امروز ما نیست و در واقع دیده می شود بسیاری از برنامه ها امکان استفاده از این و به کاربران این گزینه. گمان ما این است که کار بیشتری برای آنها به ایجاد آیکون های جدید به علاوه ما مطمئن نیستید که چگونه بسیاری از کاربران را در واقع زحمت.

این می تواند تبدیل به بیشتر از یک جریان اصلی چیز چون با iOS 14 اپل در حال تغییر است تا روی صفحه نمایش در یک راه بزرگ با اجازه دادن به کاربران شامل ویدجت است که می تواند به طور کلی طرح تا شاید بیشتر توسعه دهندگان ممکن است امکان استفاده از این در آینده است. که می شود گفت این است که معلوم نیست اگر توییتر را در واقع پیاده سازی این ویژگی و یا اگر آن چیزی است که آنها در حال آزمایش با, بنابراین ما فقط باید صبر کنید و ببینید که اگر آن اتفاق می افتد.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره برنامه های iOS و توییتر. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن