Facebook می تواند معرفی کراس پلت فرم پیام رسانی بین WhatsApp و مسنجر

Facebook در حال حاضر صاحب چند روش ارتباطی است. آنها Facebook Messenger, WhatsApp و Instagram که همه کاربران اج

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

Facebook در حال حاضر صاحب چند روش ارتباطی است. آنها Facebook Messenger, WhatsApp و Instagram که همه کاربران اجازه می دهد تا به پیام هر یک از دیگر. اما آکاردئون به یک گزارش از WABetaInfo به نظر می رسد که Facebook می تواند با توجه به کراس پلت فرم پیام رسانی که در آن کاربران در مسنجر به طور بالقوه می تواند در برقراری ارتباط با کاربران در WhatsApp.

تبلیغات

با توجه به این کشف توسط WABetaInfo آنها نوشتن "زیر مراجع ذکر شده در این تصویر Facebook می دانم اگر واتساپ تماس مسدود شده است برای تلفن های موبایل از فشار اطلاعیه جزئیات یک چت (که شامل اطلاعات خاص مانند شماره تلفن, تماس, پیام, ضد, اگر, چت بایگانی میشود..) اما نه محتوای آن اعضای یک گروه خاص و مشخصات و تصاویر تماس با ما."

در حالی که وجود دارد هیچ صریح ذکر کراس پلت فرم پیام های خود را کشف می کند و به نظر می رسد نشان می دهد که Facebook به طور بالقوه می تواند تخمگذار زمینه را که اتفاق می افتد. اگر این دقیق است و Facebook در حال برنامه ریزی برای انجام آنچه که ما فکر می کنم آنها در حال برنامه ریزی برای انجام آن در واقع می تواند یک ایده خوب.

این می تواند به کاهش تعداد برنامه های پیام رسانی ما ممکن است نیاز به آن را کارآمد تر. نیز وجود دارد برخی از نگرانی های حریم خصوصی پس از WhatsApp استفاده می کند پایان به پایان رمزگذاری در حالی که رسول نیست. در هر صورت, آن ممکن است خیلی زود به بگویید, اما در عین حال شما چه فکر می کنید ؟ چنین ویژگی مورد علاقه شما ؟

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره نرم افزار Facebook Messenger و واتساپ. منبع: wabetainfo



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن