The Last Of Us 2 'مجموعه استانداردهای جدیدی را برای دسترسی در بازی

این آخرین ما 2 نقد و بررسی روز و Naughty Dog آخرین دریافت کرده لعنت نزدیکی کامل نمرات در سراسر هیئت مدیره از ج

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

این آخرین ما 2 نقد و بررسی روز و Naughty Dog آخرین دریافت کرده لعنت نزدیکی کامل نمرات در سراسر هیئت مدیره از جمله از ما در اینجا در بررسی مورد اعتماد.

اما آن را فقط در جریان اصلی پارسه که در حال پوشش به تحسین Ellie و Joel ماجراجویی جدید. پارسه با دسترسی به نیازهای در حال حاضر در دوبله این دستیابی به موفقیت در لحظه برای این صنعت است.

"وجود خواهد داشت قبل از The Last of Us 2 و بعد از The Last of Us 2 می گوید:" استیو Saylor از من می تواند این بازی و یوتیوب سری کور پرنیان. Saylor عاطفی واکنش به دیدن دسترسی به تنظیمات برای اولین بار زده وتر بود و به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در توییتر.

در یک بررسی گسترده همکارش کورتنی Craven افزود: "من هرگز دیده می شود قوی تر و همه جانبه مجموعه ای از دسترسی به گزینه ها و من مبهوت از خود توجه و تعهد به ساخت این بازی در دسترس است."

ترسو می گوید: وجود بیش از 60 دسترسی گزینه برای کسانی که با بینایی و شنوایی و تحرک نیاز دارد که در دسترس هستند در راه اندازی بسیاری از که "می توان به بهینه سازی به درجه n ام." آنها اضافه شده است که این بازی ارائه می دهد "به معنای واقعی کلمه هر تنظیمات و گزینه من تا به حال نیاز به یک بازی و لذت بردن از آن را در راه است که مناسب من بهترین است."

مرتبط با: آیا PS4, بازی کار در PS5?

کسانی که شامل زیرنویسها برای تمام گفت و گو با بلندگو نام و همچنین لرزش در مبارزه و زمانی که Ellie در حال نواختن گیتار خود را. دوج دهید نیز مفید ثابت به Craven که گفت کسانی که به تنهایی خواهد کمک کند توانایی بازی بسیاری از بازی های دیگر است.

این سایت به آخرین ما 2 10/10 نمرات در سراسر هیئت مدیره برای مرده/کم شنوا در دسترس است. "این علائم تنها دومین بار در زندگی بازی است که من شده اند قادر به بازی یک بازی بدون یک مانع به من لذت بردن" به نظر می افزاید.

و همچنین به عنوان برنده ستایش دیگران برای آن شمول از دسترس حس TLOU2 نیز درآمد تحسین برای نمایندگی از همجنسگرایان شخصیت های درون قسط.

در بررسی های جید شاه نوشت: "همجنسگرایان نمایندگی در سراسر The Last of Us 2 مجموعه یک معیار جدید به خصوص در AAA فضا و Naughty Dog باید تقدیر برای آن است."

بازی های انحصاری سونی PS4 در تاریخ 19 ژوئن.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن