3 چیز به دانستن قبل از شما اجاره ماشین

شما ممکن است دیده می شود تبلیغات در تلاش برای متقاعد کردن شما برای اجاره یک ماشین جدید با پرداخت ماهانه کم — ب

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

شما ممکن است دیده می شود تبلیغات در تلاش برای متقاعد کردن شما برای اجاره یک ماشین جدید با پرداخت ماهانه کم — بسیار کمتر از اگر شما تامین می شود همان خودرو است.

اگر شما نیاز به یک ماشین جدید اما پول, تنگ, لیزینگ ممکن است به نظر می رسد مانند یک گزینه جذاب است. اما آن را برای شما مناسب است ؟

پول متخصص کلارک هوارد است که به کمک مردم انتخاب عاقلانه مالی در مورد وسایل نقلیه خود را برای سال. و او دارای احساسات قوی در مورد اجاره.

در این مقاله ما وضع چگونه ماشین اجاره کار و چرا کلارک است که تقریبا همیشه در برابر آنها. ما همچنین در این دو موارد خاص که در آن کلارک می گوید ممکن است درست به اجاره نامه.

1. چگونه است که لیزینگ ماشین های مختلف از خرید ؟

تفاوت اصلی بین اجاره و خرید است که صاحب خودرو. هنگامی که شما اجاره ماشین شما را به پرداخت های ماهانه در ازای قادر به استفاده از وسیله نقلیه برای یک دوره معینی از زمان, اما آن را به شما تعلق ندارند. شرکت لیزینگ صاحب ماشین و اساسا اجاره آن به شما.

شما معمولا مجبور به پرداخت یک مقدار مشخصی از پول "به دلیل در امضای" برای امتیاز گرفتن اجاره نامه. شرایط اجاره به طور معمول در هر نقطه بین 24 تا 60 ماه یا دو تا پنج سال. هنگامی که شما ثبت نام یک اجاره نامه برای خودرو شما متعهد به پرداخت برای آن دوره است.

هنگامی که شما وجود دارد این است که اغلب یک کلاه بر روی تعدادی از مایل شما می توانید رانندگی خودرو. اگر شما بیش از این کلاه شما مجبور به پرداخت هر مایل مجازات است. اگر شما می خواهید برای پایان دادن به اجاره نامه اولیه, شما به احتمال زیاد به پرداخت جریمه.

در پایان مدت اجاره شما ممکن است گزینه ای را برای خرید خودرو آشکار برای یک قیمت که مشخص شد هنگامی که شما امضا اجاره نامه. گاهی اوقات شما می توانید مذاکره است که به تعداد کمتر.

هنگامی که شما خرید یک ماشین شما یا خرید آن آشکار برای قیمت شما و فروشنده به توافق برسند و آن را به طور کامل از یک روز و یا شما در امور مالی خودرو از طریق فروشنده و یا یک موسسه مالی دیگر. مالی دوره است که به طور معمول 24 تا 84 ماه یا دو تا هفت سال است. اگر شما سرمایه گذاری, خودرو, هنگامی که شما ساخته شده از تمام پرداخت های ماهانه خود را به شما خواهد شد ماشین خود آشکار.

برای گرفتن ایده از آنچه لیزینگ خودرو در مقابل خرید آن هزینه ممکن است در اینجا نمونه ای را ارائه می دهد در یک سال 2020 هوندا مناسب است.

تبلیغات

اجاره نامه و شرایط تامین مالی از هوندا وب سایت. قیمت فروش از نمایندگی هوندا در کمبلی گرجستان در ماه ژوئن سال 2020 است. در اینجا چگونه اعداد کار کردن.

  به دلیل در امضای قرارداد/پرداخت مقدار پرداخت ماهانه
# ماه کل هزینه
نقلیه خود را?
اجاره $2,199 $169 36 $8,283 هیچ
سرمایه گذاری در 1.9%
$2,199 $450 36 $18,399 بله
خرید آشکار $17,945 NA NA $17,945 بله

همانطور که شما می توانید از این نمونه ارائه می دهد سه گزینه وجود دارد:

  • اجاره ماشین برای 36 ماه (سه سال) در $169 یک ماه و صرف $8,283. اما در پایان این دوره شما نیست خود ماشین مگر اینکه شما در کار کردن یک راه به آن را خرید از فروشنده با پرداخت پول اضافی.
  • با فرض اعتبار خود را به اندازه کافی خوب است برای واجد شرایط, شما می تواند به تامین مالی مناسب برای 36 ماه (سه سال) در 1.9% بهره. این به این معنی است که با پرداخت ماهانه که مبلغ 281 بیشتری نسبت به اجاره ماهانه پرداخت, شما می توانید ماشین خود آشکار در پایان آن سه سال است.
  • اگر شما پرداخت هزینه برای مناسب کامل در ابتدا شما آن را خود آشکار از یک روز.

و فقط برای روشن کلارک است که تقریبا همیشه در حمایت از خرید یک نسخه از همان مدل بیش از یک جدید در صورتی که یک گزینه است.

2. چه جنبه های منفی از اجاره یک ماشین ؟

جنبه های منفی از لیزینگ عمدتا مالی: اجاره نامه از نظر مسافت پیموده شده کمک هزینه ساییدگی و پارگی ارزیابی و مسائل مربوط به بیمه.

همانطور که شما می توانید از ورزش که آن را واقعا نمی حس بسیار را به اجاره یک وسیله نقلیه اگر شما می توانید استطاعت به سرمایه گذاری و یا خرید آن آشکار است.

"برای اجاره یک فاجعه برای شما" پول متخصص کلارک هوارد می گوید.

"من می دانم که شما ممکن است اغوا چشم انداز رانندگی اواخر مدل خودرو با جدیدترین تکنولوژی و زنگ ها و سوت اما در دراز مدت اجاره می شود هرگز مال شما! این بدان معناست که برای رسیدن از نقطه A به B شما قفل شده است و در یک چرخه دائمی از بدهی," او می گوید.

او به نقل از اعداد کار نمی کند را به نفع خود به عنوان فقط یک مثال اجاره یک ادم بیکار و تنبل معامله برای اکثر مردم است. بالقوه دیگر اشکالاتی به اجاره عبارتند از:

مسافت پیموده شده کم هزینه

با توجه به یک سال 2018 مطالعه انجام شده توسط وزارت حمل و نقل فدرال بزرگراه دولت آمریکا به طور متوسط درایوهای 13,476 مایل در هر سال است. اگر شما اجاره شامل یک کمک هزینه سالانه که پایین تر از آن و شما بیش از کمک هزینه های شما می تواند در نهایت با پرداخت صدها دلار هزینه بطور متوسط. این هزینه ها به طور معمول حدود 20 سنت در هر مایل است.

بیش از حد سایش و پارگی ارزیابی

اگر ماشین شما اجاره رنج می برد هر گونه آسیب و فراتر از آنچه انتظار می رود با استفاده از نرمال شما ممکن است مجبور به پرداخت هزینه برای تعمیرات هنگامی که شما به نوبه خود آن را به فروشنده. بسته به شدت آسیب این می تواند اضافه کردن صدها یا هزاران حتی از دلار به هزینه اجاره خود را.

تبلیغات

بیمه و عوارض اگر ماشین بالغ

اگر شما اجاره خودرو بالغ است در یک تصادف شما می تواند مسئول یک غول تفاوت بین میزان شرکت بیمه پرداخت خواهد شد و اعلام شده باقی مانده (چه فروشنده می گوید: این ماشین با ارزش است) در اجاره نامه. از فروشنده هنگامی که شما اجاره نامه به صورت رایگان بیمه شکاف برای محافظت از شما.

3. آیا لیزینگ ماشین را حس ؟

همه که گفت: کلارک به شناسایی دو مورد که در آن ممکن است حس را برای شما به اجاره یک ماشین. آنها عبارتند از:

شما احساس می کنید مانند شما باید درایو آخرین و بزرگترین خودرو

برخی از رانندگان با دیدن ماشین خود را به عنوان یک نماد وضعیت. آنها می خواهم به اجاره نامه زیرا آنها می خواهند مجموعه ای تازه از چرخ هر چند سال. کلارک می گوید: در این مورد اجاره را حس می کند اگر شما می توانید استطاعت آن — به عنوان زمانی که شما باز کردن وسایل نقلیه فقط هر دو یا سه سال است.

اجاره خود را به شدت یارانه

کلارک نمی خواهم به تصویب یک معامله خوب است. برخی از خودروسازان سعی خواهد کرد برای بهبود جذابیت وسایل نقلیه خود را از طریق سخاوتمندانه اجاره می پردازد. آن را یکی از راه های برای تولید کنندگان به صرفه جویی در زمانی که مدل به فروش نمی به عنوان به سرعت به عنوان آنها می خواهم.

اما کوچکتر کمک هزینه مسافت پیموده شده را می توان گاهی بخشی از این معاملات. دوباره, شما نمی خواهید برای دریافت گیر پرداخت پول مسخره برای رانندگی بیش از مجاز است در شرایط اجاره نامه خود را.

فکر نهایی

نمایندگی دائما وسوسه انگیز مشتریان بالقوه با اجاره می پردازد اما شما باید مراقب باشید. مگر اینکه شما در دیدار با مدارک تحصیلی بالا و مایل به گرفتن یک ضربه مالی خرید است که تقریبا همیشه یک گزینه بهتر از لیزینگ.

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن