سونی در تاخیر آن, پلی استیشن 5 رویداد شده است به تعویق افتاد

اگر شما امیدوار بودند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سونی PS5, سپس شما ممکن است شنیده ام که شرکت در ابتدا یک ر

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

اگر شما امیدوار بودند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سونی PS5, سپس شما ممکن است شنیده ام که شرکت در ابتدا یک رویداد برنامه ریزی برای 4 ژوئن. متاسفانه به نظر میرسد ما باید به صبر کمی طولانی تر قبل از اینکه ما می دانیم در مورد جزئیات چون سونی اعلام کرده است که این رویداد شده است به تعویق افتاد.

تبلیغات

با توجه به سونی دلیل این تاخیر این است که با توجه به ادامه تظاهرات در آمریکا در حال حاضر. این شرکت ادعا می کند که با توجه به اعتراضات آنها احساس می کنید که این زمان مناسب نیست به "جشن" از PS5 و که آنها نمی خواهند اعلام این کنسول برای تحت الشعاع قرار دادن و یا قطع آنچه در جریان است در حال حاضر.

دلیل این است که سونی احساس وجود دارد مهم تر صدای شنیده می شود در حال حاضر که از جمله آنها می توان به تعویق انداختن خود PS5 رویداد تا تاریخ بعد. سونی اشاره نمی کند که دقیقا PS5 رویداد خواهد بود موکول به, اما اگر شما امیدوار بودند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن در این هفته پس از آن شما را نا امید خواهد بود به یاد بگیرند که نمی خواهد اتفاق می افتد.

تا کنون Sony کاهش یافته است برخی از نکات در مورد PS5 از جمله قیمت آن جایی که این شرکت ادعا می کند که این ممکن است نه لزوما ارزان می شود. این شرکت قبلا نیز اعلام کردند که طرح نیست در ساخت PS5 بازی های سازگار با PS4 به جای انتخاب برای راه اندازی اول عناوین خواهد شد که منحصر به فرد به PS5.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره Ps5 و سونی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن