سامسونگ TU8500 در مقابل سامسونگ Q60T: که ارزان 4K تلویزیون برای شما مناسب است?

در حالی که سامسونگ TU8500 و سامسونگ Q60T تلویزیون های 4K از همان نام تجاری هستند، این به این معنا نیست که تفاو

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

در حالی که سامسونگ TU8500 و سامسونگ Q60T تلویزیون های 4K از همان نام تجاری هستند، این به این معنا نیست که تفاوت های کمی بین این دو وجود دارد.

ما TU800 و Q60T را سر به سر قرار داده ام تا ببینیم چه چیزی مشترک دارند، و در کجا با هم تفاوت دارند.

ما به TU8500 50 اینچ بررسی ستاره چهار و نیم، هر چند ما تا به حال فرصتی برای تست Q60T فقط هنوز. این بدان معنی است که ما مقایسه خواهد شد دو در شایستگی های ورق مشخصات مربوطه و ویژگی های خود را. این به عنوان یک راهنمای برای کمک به تعیین که تلویزیون هوشمند بهترین راه حل برای شما خدمت می کنند.

برای یافتن این که این دو سامسونگ چگونه در برابر هم دیگر به هم انباشته شده است.

مرتبط با: بهترین تلویزیون ارزان

سامسونگ TU8500 در مقابل سامسونگ Q60T – قیمت

هر دو تلویزیون در اندازه های مختلف در دسترس هستند، بنابراین برای عادلانه نگه داشتن چیزها، ما در حال مقایسه قیمت گذاری برای مدل های 50 اینچی.

سامسونگ TU8500 مقرون به صرفه تر از این دو است. قیمت در £ 599 در راه اندازی ، تخفیف 5 ٪ را می توان با وارد کردن کد 'PRODUCT5' در پرداخت قبل از یدلایمخیرات اوت 18 بود. شما می توانید TU8500 برای £ 569 با تحویل رایگان هنگامی که شما با کاریز کامپیوتر جهان در eBay فروشگاه دریافت کنید.

Q60T در حدود £ 899 در راه اندازی قیمت شد ، و پایین آمده است به £ 699 -- £ 100 بیش از TU8500. بهترین معامله ای که پیدا کردیم تحویل رایگان با AO از طریق eBay است.

صرف نظر از جایی که شما خرید تلویزیون, TU8500 گزینه بیشتر کیف پول دوستانه است.

سامسونگ TU8500 در مقابل سامسونگ Q60T – طراحی

tu8500 و Q60T از نظر طراحی چند صفت به اشتراک می گذاریم. هر دو ویژگی گودی های باریک سیاه و سفید و ابعاد یکسان، با هر تلویزیون 57.1mm در عمق.

بدیهی ترین راه این دو طرح متفاوت است غرفه های خود را. TU8500 ویژگی های V شکل ایستاده, که کمی بلندتر از پای Q60T است. پاهای Q60T زیباتر و طراحی به عنوان کل احساس احتیاط بیشتر. پاهای Q60T نیز سبک تر هستند، که اجازه می دهد تا مجموعه به وزن 2.1 کیلوگرم کمتر است.

تا جایی که اتصال پیش می رود، TU8500 شامل سه HDMI (یک eARC)، دو USB، پورت اترنت و یک شیار CI است. تلویزیون همچنین قابلیت اتصال Wi-Fi و بلوتوث داخلی را نیز دارد. سامسونگ جزئیات زیادی برای Q60T ارائه نمی کند، اما این کار دولت eARC و پشتیبانی از بلوتوث. فهرست آرگوس مشخصات کامل را فراهم می کند و آن را منطبق TU8500 با سه HDMI, دو USB, پورت اترنت و ساخته شده در Wi-Fi.

با شباهت های بسیاری در طراحی و اتصال، تصمیم واقعا پایین می آید به چه نوع از ایستادن مناسب محیط زندگی خود را, و که نگاه شما ترجیح می دهید شما ترجیح می دهند. که این مقایسه را به تساوی می کند.

مرتبط با: بهترین تلویزیون سامسونگ

سامسونگ TU8500 در مقابل سامسونگ Q60T – ویژگی های

بزرگترین تفاوت بین این دو نوع نمایش است که استفاده می کند. TU8500 دارای یک نمایشگر کریستال پویا است، در حالی که Q60T بخشی از محدوده QLED است.

دینامیک کریستال صفحه نمایش است که به جای نور پس زمینه تنها دیده می شود در یک LED سنتی دو پانل را به کار می گیره. سامسونگ ادعا می کند که نمایشگر کریستال پویا ی آن، در مقایسه با دیگر تلویزیون های UHD معمولی، ۶۴ برابر سایه های بیشتری ارائه می دهد. در همین حال، محدوده QLED تکنولوژی کوانتوم دات را برای رنگ های مبهم تر و دقیق تر به کار می برد، و حجم ۱۰۰٪ رنگ را بدون تخریب تصویر در طول زمان ارائه می دهد.

هر دو دارای LED دوگانه هستند، که به بالا برجستگی کنتراست برای تصاویر بیشتر شبیه به زندگی کمک می کند، در حالی که پشتیبانی مداوم سامسونگ از HDR10+ بیش از Dolby Vision راه حل فراداده پویای خود را سازگار محتوای HDR بر اساس صحنه به صحنه برای صحنه های روشن تر و تاریک تر می بیند. همچنین حالت های محیط را نیز در خود جا داده اند که نمایش را به یک ویژگی تزئینی تبدیل می کند در زمانی که در حال استفاده نیست.

سیستم عامل تیزن سامسونگ امکان دسترسی به تنظیمات، منابع و برنامه ها را در قالب نت فلیکس، دیزنی پلاس، اپل تی وی، BT Sport و... فراهم می کند. حتی یک ویژگی Multi View وجود دارد که صفحه نمایش را به دو قسمت تقسیم می کند تا بیننده در یک زمان دو منبع را تماشا کند.

هر دو تلویزیون قابلیت های هوشمند بیشتری از جمله SmartThings را داراست که توانایی کنترل تلویزیون و همچنین لوازم خانگی هوشمند را ارائه می دهد. از نظر دستیاران صدا، الکسا، دستیار گوگل (به زودی) و البته بیکسبی خود سامسونگ وجود دارد.

فهرست ویژگی ها تقریباً یکسان است اما در نهایت Q60T این پیروزی را با صفحه نمایش QLED خود می گیرد.

مرتبط با: بهترین تلویزیون 4K

سامسونگ TU8500 در مقابل سامسونگ Q60T – عملکرد

TU8500 توسط سامسونگ کریستال پردازنده 4K، و ما در بر داشت تلویزیون ارائه کیفیت تصویر بهبود یافته در مقایسه با اکثر نمایشگرهای LED اواسط برد با قیمت های مشابه. دستگاه ارائه می دهد آرایه ای از حالت های تصویر از جمله فیلم، استاندارد، طبیعی و پویا، و همچنین دو گزینه برای بازی. طبیعی و استاندارد ارائه کنتراست رضایت بخش و درجه حرارت رنگ دقیق، در مقایسه با رنگ های پویا کمی بیش از حد پخته است.

بازی عملکرد عالی است، اما TU8500 بازی 4K/120Hz پشتیبانی نمی کند، و آن را کمتر ایده آل برای PS5 و ایکس باکس سری X ارتقا. HDR عملکرد و روشنایی صفحه نمایش می تواند با افزایش انجام, بیش از حد. که گفت : این صفحه نمایش به راحتی خواهد شد ارتقاء بیش از بسیاری از تلویزیون های قدیمی تر / غیر 4K.

دشوار است که در عملکرد Q60T نظر ما هنوز آن را برای خودمان تست، اما انتظار آنچه که با TU8500 درست در اینجا قابل اجرا باشد. qLED عموماً عملکرد روشن تری را در بازی نسبت به تلویزیون های کریستال پویا به همراه حجم رنگ بیشتر و کیفیت تصویر نرم تر به ارمغان می آورد.

سامسونگ TU8500 در مقابل سامسونگ Q60T – حکم

در حالی که ما Q60T را بررسی نکرده است، ما به دنبال گرفتن یک نمونه بررسی در زودی به قضاوت در مورد کیفیت آن.

به این ترتیب، در حالی که ما طرفداران بزرگ TU8500 و آنچه را که آن را به جدول در قیمت پایین مقرون به صرفه تر آن به ارمغان می آورد، شانس هستند که کیفیت تصویر آن بهبود در TU8500 خواهد بود.

اگر شما می توانید بودجه بیشتر و اسپلش کردن اضافی £ 100 ، Q60T را حس ، آن را به عنوان آن را به طور قابل بحث سایه آن را زمانی که آن را به SD upscaling و محتوای HD می آید. با این وجود، برای کسانی که می خواهند هزینه ها را پایین نگه دارید، TU8500 هنوز هم یک انتخاب قانع کننده برای قیمت است.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن