می توانید یک تمیز کننده بخار کشتن coronavirus? در اینجا چگونه برای جلوگیری از گسترش میکروب ها با لوازم خانگی

تلاش برای جلوگیری از گسترش میکروب ها آمده است به مقدم به تازگی با گسترش coronavirus با مردم به اقدامات شدید بر

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

تلاش برای جلوگیری از گسترش میکروب ها آمده است به مقدم به تازگی با گسترش coronavirus با مردم به اقدامات شدید برای جلوگیری از عفونت.

چیزی که مهم است به یاد داشته باشید با کروناویروس است که آن را به عنوان بسیار جدید وجود دارد بسیار کمی در تست هایی که انجام شده است برای نشان دادن آنچه که موثر ترین راه مقابله با آن. به همین دلیل ما در حال تمرکز بر تمیز کردن به طور کلی راهنمایی که می توانید خانه خود را و نگه داشتن آن بی عیب با استفاده از فن آوری است. (فراموش نکنید که به هم نگاه ما راهنمای بهترین جارو برقی).

که در آن ممکن است ما در ارتباط به زمان مشاوره اطراف عمومی مشاوره و آخرین coronavirus اطلاعات است. برای دومی تصویر دائما در حال تغییر است بنابراین نگاه کردن به بیمه خدمات درمانی و دولتی راهنمایی در مورد آنچه که بهترین و درمان این راهنمای به عنوان یکی از بهترین راه برای نگه داشتن خانه خود را تمیز کردن.

تمیز کردن در مقابل مواد ضد عفونی کننده

اولین چیزی که به درک که چه تفاوتی است بین تمیز کردن و ضد عفونی. تمیز کردن نگرانی های از بین بردن میکروب ها از یک سطح نیست آنها را بکشند. ضد عفونی به معنی کشتن میکروب ها است.

برای مثال شستن دستها با صابون به مدت 20 ثانیه یا بیشتر در زیر آب در حال اجرا را بشویید یک ویروس دور با استفاده از یک دست sanitiser است که حداقل 60% ژل دست می "کمک به شما برای جلوگیری از بیمار شدن و گسترش میکروب به دیگران" با توجه به CDC.

بهداشت و درمان توصیه سازمان دو بخش فرآیند شروع با تمیز کردن و سپس با مواد ضد عفونی کننده. برای تمیز کردن شما باید با استفاده از یکبار مصرف پارچه است که می تواند دور انداخته شود. در غیر این صورت قابل شستشو پارچه اسفنج و پاک کردن سر باید کاملا تمیز و ضد عفونی پس از استفاده.

سفید کننده مخلوط به راست مقادیر نشان داده شده در دستورالعمل خوبی است و ضد عفونی کننده اگر چه شما می توانید خرید premixed ضد عفونی کننده است که طراحی شده است برای کشتن شایع ترین میکروب ها. اصلا فرض کنیم که این را بکشند coronavirus: Dettol است و قرار است در بیانیه ای توضیح داد که چگونه محصولات موجود موثر بوده است در گونه های موجود از coronavirus:

"خاص Dettol محصولات دارای نشان داد اثربخشی (>99.9% غیر فعال سازی) در برابر coronavirus گونه از خانواده به عنوان 2019 رمان Coronavirus (COVID-19) در شخص ثالث تست آزمایشگاهی که با استفاده از دستورات زیر استفاده کنید. این محصولات Dettol ضد باکتری سطح پاک کننده اسپری, Dettol ضد باکتری سطح پاک کننده دستمال مرطوب Dettol همه-در-یک اسپری ضد عفونی کننده و Dettol ضد عفونی کننده مایع است."

با استفاده از یک تمیز کننده بخار

گرما درمان موثر ثابت شده است در قتل گذشته ویروس ها به خصوص در مناطق که در آن شما ممکن است قادر به استفاده از مواد شوینده مانند مبلمان نرم. دولت مشاوره در تمیز کردن COVID-19 می گوید: "هنگامی که موارد نمی توان با استفاده از مواد شوینده و یا متمرکز برای مثال وبهلسترد مبلمان و تشک بخار تمیز کردن استفاده می شود."

این جمله نیز اشاره می کند یک عنصر مفید از بخار پاک کننده ها: آنها نمی نیاز به مواد شوینده به کار می کنند. به جای آنها استفاده از آب که گرم می شود و تبدیل به بخار بنابراین می تواند مورد استفاده قرار گیرد در هر نقطه که شما یک شیر آب در حال اجرا و آن دستی است که اگر تامین مایعات تمیز کردن در حال اجرا هستند کم و یا شما به سادگی نمی توانید جدید محصولات تمیز کردن.

بخار شده است که اغلب برجسته به عنوان یک راه خوب برای ضدعفونی مناطق. پس از نورو ویروس شیوع انگلستان تولید یک راهنمای تمیز کردن کشتی های کروز برای جلوگیری از عفونت از جمله تمیز کردن فرش و اثاثه یا لوازم داخلی با استفاده از بخار در دمای حداقل 70 درجه سانتي گراد.

توجه داشته باشید که مشاوره اشاره اثاثه یا لوازم داخلی و تشک اما نمی بحث در مورد سطوح سخت است. دلیل این است که مشاوره این است که سطوح سخت تمیز شود باید با مواد شوینده و سپس ضد عفونی با مواد شیمیایی به طور کامل حذف آنها. است که می گویند که تمییز نمی تواند مورد استفاده بر روی سطوح سخت به عنوان یک راه برای کشتن میکروب ها و برای تمیز کردن بدون استفاده از مواد شوینده.

با این حال, اگر شما می خواهید به دنبال بهترین عمل آن را حس می کند برای تمیز کردن کف و دیگر سطوح سخت با استفاده از مواد شوینده و سپس به دنبال تا با بخار شوی را به عنوان گزینه دوم. فقط به یاد داشته باشید که هیچ دستورالعمل های رسمی بر این به عنوان یک تمیز کردن و ضد عفونی کردن روال اگر چه این روش به شما عمیق تر و تمیز تر از تنها با استفاده از مواد شوینده و یا فقط با استفاده از بخار.

نیز وجود دارد یک تفاوت بزرگ در چگونه موثر یک تمیز کننده بخار است بسته به اینکه آیا شما با استفاده از یک استاندارد و لوازم جانبی و یا یک کف شوی بخار (یا mop لوازم جانبی). یکی از دلایلی که بخار پاک کننده ها بسیار موثر هستند چون کامل درجه حرارت بخار خروجی در جهت تمیز کردن سطح می تواند نفوذ و دسترسی شکاف و ترک در سطوح. این است که فقط اگر شما با استفاده از به طور منظم تمیز کننده بخار که در آن بخار خروجی کارگردانی از نازل. این نوع از پاک کننده ها بخار (استوانه ای و دستی) و اغلب باید تمیز کردن پیوست ها مانند برس اما این اصلا به طور معمول تحت تاثیر قرار عملکرد شما به عنوان یک شات از بخار و دلبستگی است و سپس مورد استفاده قرار گیرد به حذف خاک.

Karcher به سفارش برخی از تحقیقات به ببینید که چگونه آن پاک کننده می تواند در مقابله با ویروس ها و باکتری ها. آن گفته است که "اگر به درستی مورد استفاده قرار ماشین آلات حذف تا به 99.999% از احاطه ویروس ها مانند coronavirus یا آنفلوانزا و 99.99 درصد از خانواده مشترک باکتری ها از سطوح سخت است." این پژوهش در ادامه می گویند که آزمایشات نشان داده اند احاطه ویروس ها مانند SARS-CoV-2 است که ویروس عامل این بیماری COVID-19 می بود کشته درجه حرارت بالا.

Karcher با استفاده از اصلاح شده-Vaccinia-آنکارا-Virus در آن آزمایشگاه-گواهی تست است که نماینده احاطه ویروس ها و دریافتند که هنگامی که با استفاده از نقطه تمیز کردن 30 ثانیه در حداکثر بخار سطح ویروس غیر فعال شد.

همانطور که می بینید از این مهم ترین چیزی که با این محصولات است که با استفاده از بخار شوی نزدیک به سطح است که شما در حال تمیز کردن. بخار از دست می دهد متوسط سریع آن را به عنوان حرکت را از طریق هوا, بنابراین اگر شما یک راه طولانی از سطح شما را به پاک کننده کمتر موثر است.

با استفاده از steam mop متفاوت است و هم به عنوان بخار کارگردانی به میکرو تمیز کردن پارچه که جذب مقدار زیادی از حرارت آن مانع از انتقال به طبقه. مانند شما در حال گرفتن کامل اثر مواد ضد عفونی کننده که شما می توانید اگر شما می تواند با استفاده از بخار به طور مستقیم. بخار مبس (مبس) نیست و باعث از دست داده است ، حرارت تولید شده کمک می کند تا نرم کردن خاک و میکروب ها هستند که توسط میکرو پارچه.

نه این که میکرو صرفا جمع آوری میکروب ها به جای کشتن آنها. یک فرصت خوب وجود دارد که بخار از پاک کننده را ضد عفونی کردن خود پارچه, اما شما باید شستن تمام پارچه در بالاترین متوسط آنها را پس از استفاده برای ضد عفونی کردن آنها. به یاد داشته باشید همین حالا با استفاده از پارچه ای نرم کننده با میکرو.

در تمام موارد, آن مهم است به استفاده از بخار شوی برای مقدار مناسب از زمان به عنوان شما باید به کشتن میکروب ها به طور کامل. یک ضربه تند وشدید زدن ساده از طریق به احتمال زیاد به اندازه کافی تمیز. چه مدت شما برای تمیز بستگی به درجه حرارت از بخار است که شما با استفاده از, با درجه حرارت بالاتر بخار پاک کننده ها قادر به انجام یک کار سریع تر. مشاوره از دائم برای تمیز کردن پس از یک بیماری است که به افشای اثاثه یا لوازم داخلی به بخار حداقل به مدت پنج دقیقه در 70 درجه سانتي گراد و یا یک دقیقه در 100C. انتخاب ما را از بهترین پاک کننده ها بخار می تواند کمک به شما در پیدا کردن یک مدل مناسب.

Karcher SC 4 EasyFix Steam Cleaner

آنچه در آن است امن برای استفاده از بخار شوی ؟

به عنوان پاک کننده بخار با استفاده از فشار بخار برای تمیز کردن آنها استفاده می شود در یک عدد تعجب آور از سطوح ، اگر شما هر چیزی که حساس به گرما و/یا آب و سپس شما ممکن است قادر به استفاده از یک تمیز کننده بخار. برای مثال جلوگیری از استفاده از یک پاک کننده بخار بر روی هر چیزی که می تواند توسط آب آسیب دیده و یا گرما مانند سطوح رنگ شده; آیتم های ظریف مانند حریر و سطوح متخلخل مانند آجر یا سنگ مرمر. همچنین مراقب باشید با استفاده از یک تمیز کننده بخار در روغن کف چوبی به عنوان این می تواند باعث آسیب به سطح محافظ و باعث آب به وارد کردن چوب و آن را گسترش دهد.

که همه گفت: شما می توانید با استفاده از بخار در تقریبا تمام سطوح دیگر از جمله لمینیت کف کاشی دوغاب مهر و موم ورقه (کوارتز و غیره) غرق حمام و شیشه ای. شما همچنین می توانید با استفاده از بخار آب بر فرش و اثاثه یا لوازم داخلی, اگر چه آن را به ارزش تست در یک منطقه کوچک که از چشم برای دیدن اگر وجود دارد هر گونه اثرات مضر قبل از اینکه شما ادامه می دهند.

شما همچنین می توانید با استفاده از بخار در مناطق سنتی که در آن مواد پاک کننده نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد و یا ممکن است باعث مشکلات مانند اثاثه یا لوازم داخلی بلکه پرده ها که اغلب نمی تواند شسته شود به طور منظم در یک ماشین لباسشویی (یا مناسب نیست در بسیاری از موارد). فقط به یاد داشته باشید که شما باید بخار برای نشان می دهد زمان و بر اساس دما از خود را پاک کن و سطوح سخت هنوز هم باید به طور کامل شسته شده و با مواد شوینده به منظور به شما عمیق ترین تمیز....

چگونه برای تمیز کردن سخت زمین یا فرش

تمیز کردن طبقه خود را بخشی ضروری از نگه داشتن خانه خود را تمیز. برای طبقه های سخت به جای به سادگی تصفیوی که می تواند گسترش میکروب ها در اطراف با استفاده از یک دستگاه مانند Karcher FC 5, Hard Floor Cleaner یک گزینه بهتر است. این محصول را بمکد تا آب به یک مخزن جداگانه از بین بردن خاک از کف تا آب پاک است هرگز با کثیف. این فرایند همچنین برگ های کف تقریبا خشک است.

در مقایسه با زمانی که با استفاده از یک mop آن را توصیه می شود که شما باید دو سطل: یکی با مواد شوینده و یکی برای شستشو به طوری که شما لازم نیست آلوده تمیز کردن سطل و بیشتر گسترش میکروب ها. Mopping همچنین برگ های یک طبقه بسیار وتر.

به یاد داشته باشید که با استفاده از FC 5 با مواد شوینده نمی کشتن ویروس ها. اما شما می توانید این محصول را با هر گونه راه حل تمیز کردن از جمله ضد عفونی کننده و ارائه آن نیست و شامل آمونیاک یا مواد سفید کننده. برای جلوگیری از آسیب به دستگاه شما ممکن است پیدا کردن آن را آسان تر برای تمیز با کلی مواد شوینده و سپس به mop پس از آن با یک ضد عفونی کننده.

برای فرش و اثاثه یا لوازم داخلی است که می توان با مایع شما می توانید با استفاده از یکی از بهترین پاک کننده فرش. دوباره فرش پاک کننده های خوب به عنوان آنها به بیرون پمپ آب تمیز مخلوط با مواد شوینده از یک مخزن و خورد تا آب به یک مخزن جداگانه جلوگیری از آلودگی متقاطع. برای کشتن ویروس ها مانند coronavirus شما باید استفاده از آنها را با شامپو فرش است که ضد ویروسی خواص و یا پاک کردن یک بار و سپس با استفاده از یک فرش امن ضد عفونی کننده پس از آن یک بار فرش خشک است.

شستشو مبلمان نرم و لباس

برای لباس و پرده و قابل شستشو مبل را پوشش می دهد و مانند دولت کنونی مشاوره برای coronavirus است برای شستن موارد در بالاترین متوسط است که آنها را. شما همچنین می توانید با استفاده از بخار اگر شما یک ماشین لباسشویی که به شما امکان اضافه کردن این به یک چرخه اما هنوز شستشو در بالاترین درجه حرارت است که شما می توانید. لیست ما را از بهترین ماشین لباسشویی به شما کمک خواهد کرد پیدا کردن یک مدل جدید اگر شما نیاز به یک.

عمومی بیشتر NHS مشاوره در مورد چگونه برای جلوگیری از میکروب ها گسترش می گوید برای شستن اقلام در 60C برای جلوگیری از میکروب ها و یا در 40C با سفید. خود را بررسی کنید برچسب مراقبت با دقت قبل از شستشو برای جلوگیری از هر گونه آسیب است.

شستن ظروف

زمان مشاوره برای برخورد با ظروف برای استفاده از ماشین ظرفشویی که در آن ممکن است. با استفاده از یکی از بهترین ماشین های ظرفشویی به این معنی است که شما لازم نیست که به لحاظ جسمی رسیدگی به هر چیزی در حالی که شما در حال شستن و ماشین آلات انجام خواهد شد دقیق تر کار شستشو در پایان چرخه. از نظر coronavirus هیچ اطلاعات خاص در محیط به ما است اما با توجه به اینکه کل بیمه خدمات درمانی مشاوره برای لباس شستن در 60C, آن را حس برای استفاده یکسان و یا بالاتر تنظیم حرارت در ماشین ظرفشویی. به طور معمول, ماشین ظرفشویی, محیط زیست تنظیمات پایین تر خواهد بود از این (اغلب در اطراف 50C) بنابراین استفاده از یک استاندارد و یا بالاتر برنامه که در آن شما می توانید.

اگر شما نمی توانید با استفاده از یک ماشین ظرفشویی (یا یکی نیست) شما می توانید شستشو با دست. پوشیدن دستکش و شستن ظروف در آب گرم و صابون ترک آنها را به هوا خشک قبل از استفاده از.

مرتبط با: گرداب WIO3033 دلم

برخورد با شیشه

خانه های ما به طور معمول بسیاری از سطوح شیشه ای از دوش صفحه نمایش به آینه و پنجره ها. استاندارد پنجره تمیز با یک پارچه دارای مشکلات مشابه به عنوان با استفاده از یک mop در طبقه. یک پنجره خلاء مانند Karcher 10 سال و پنجره واتس Anniversary Edition موثر است یک مرطوب جارو برقی است که از بالا سمت چپ بیش از آب کثیف از شیشه و به یک مخزن جداگانه. این باعث می شود آن را سریع تر برای گرفتن نتایج خوب با خاک بیشتر به راحتی حذف شدن از سطح شیشه است. فراموش نکنید که بسیاری از پاک کننده ها بخار نیز با شیشه پیوست که شما می توانید استفاده کنید برای کمک به ضد عفونی کردن سطح آن را با مواد شوینده تمیز شده است. دوباره, شما باید به یاد داشته باشید برای تمیز کردن این منطقه مورد نیاز برای دوره زمانی برای انجام یک کار کامل.

Karcher 10 Year Window Vac Anniversary Edition vacuuming window

به عنوان با دیگر سطوح مشاوره باقی مانده به اول تمیز و ضد عفونی دوم و این می رود برای تمیز کردن ویندوز. در صورت عدم وجود مواد ضد عفونی کننده است که شما می توانید با استفاده از ویندوز نیز می توان با یک تمیز کننده بخار زیر توصیه های بالا. به یاد داشته باشید هر پارچه و یا آب روبها که شما با استفاده از یک پنجره نیز باید ضد عفونی یا با اسپری و مواد شیمیایی و یا پارچه با استفاده از یک ماشین لباسشویی است.

تمیز کردن به طور منظم و به طور کامل

نکته مهم با حفظ نظافت عمیق است که برای انجام این کار به طور کامل و اغلب. این مهم است توجه به مناطق بالاتر استفاده کنید که در آن ویروس ها و میکروب ها ممکن است باقی بماند. برای مثال دستگیره درب در صفحه اصلی خود را لمس به عنوان شما را در داخل و خارج از خانه و در مورد کسب و کار شما. به همین ترتیب هر چیز دیگری که شما تماس به طور منظم مانند یک یخچال و یا به آن ضربه بزنید باید تحت درمان با مراقبت.

هیچ تایید طول زمان که coronavirus طول می کشد در سطوح اگر چه گزارش ها گفته اند که آن می تواند برای 24 ساعت روی مقوا و تا دو یا سه روز در پلاستیک و استیل ضد زنگ. این تحقیق خواهد آمد اما آن را حس می کند به فرض که هر چیزی که معرفی شده به خانه خود را می تواند یک منبع آلودگی است. بنابراین اگر شما خرید بیرون بروید (یا تحویل) و قرار دادن کیسه را در یک سطح آن را حس می کند به تمیز کردن که خاص منطقه برای جلوگیری از گسترش میکروب ها.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن