بودجه دوستانه افتخار سحر و جادو کتاب برای دریافت AMD ارتقا شما شده است در انتظار

افتخار laptop MagicBook 14 لپ تاپ ما را منفجر دور در اوایل سال جاری و آن را در حال حاضر مجموعه ای برای دریاف

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

افتخار laptop MagicBook 14 لپ تاپ ما را منفجر دور در اوایل سال جاری و آن را در حال حاضر مجموعه ای برای دریافت حتی بهتر با معرفی پردازنده AMD Ryzen 4000.

افتخار است که دنده برای IFA 2020 و آن "گسترش زندگی خود را" رویداد در چند هفته و ، پیش از راه اندازی محصول کامل ، نشان داد AMD 'sآخرین CPUهای تلفن همراه خواهد شد آمدن به دانش آموز و کیف پول دوستانه دامنه MagicBook.

در حالی که ما باید برای lowdown کامل در IFA 2020 در 4 سپتامبر صبر کنید، فقط دانستن در حال حاضر ستاره افتخار صف MagicBook - متشکل از MagicBook 14 و 15 لپ تاپ - گرفتن دوز از ریزن عالی 4000 پردازنده چشم انداز بسیار هیجان انگیز است. در حالی که در حال حاضر میزان زیادی از لپ تاپ های رایزن 4000 در وحشی وجود دارد, AMD ادعا می کند نسل جدید خود را از تراشه های لپ تاپ به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد هر دو قدرت عملکرد و بهره وری باتری.

مرتبط با : بهترین لپ تاپ ها

MagicBook 14

در حال حاضر، همه ما در مورد لپ تاپ های جدید MagicBook می دانیم این است که این سری با یک پردازنده رایزن 5 از محدوده 4000 آمده اما آیا لپ تاپ های جدید ارتقاء بیشتری از نسل قبلی به ارمغان خواهد آورد باقی مانده است به دیده می شود.

ما به افتخار MagicBook 14 بررسی درخشان 4.5 ستاره، با استناد به دانش آموز دوستانه در عین حال سبک حق بیمه، ارزش چوب زدن برای پول و عملکرد تا به خراش. the بررسی کسب سحر و جادو کتاب نقطه به عنوان لپ تاپ بودجه برای خرید در بهترین لپ تاپ های ما لیست و همچنین نقطه بالا در بهترین لپ تاپ های دانشجویی ما به عنوان بهترین ارائه ارزش.

این تمجیدها تنها باعث می شود این ارتقاء حتی بیشتر چشم نواز. MagicBook قادر به ارائه عملکرد بهره وری بزرگ در قیمت مناسب در بسیار کمتر جشن Ryzen 3000 تراشه های تلفن همراه. قیمت برای Ryzen 4000 MagicBook هنوز آشکار نشده است، بنابراین ما امیدوار است افتخار قادر به نگه داشتن قیمت پایین از استطاعت بزرگترین قدرت طیف لپ تاپ است.

مرتبط با : بهترین لپ تاپ های دانش آموز

در کنار دست انداختن جدید MagicBook، شرکت Honor دو تبلت جدید در دسترس جهانی را در قالب یک پرد افتخار ۶ و Honor Pad X6 اعلام کرده است. درست مثل کتاب جادویی، ما باید منتظر راه اندازی کامل در 4 سپتامبر برای چیزهایی مانند تاریخ انتشار، مشخصات و قیمت گذاری. با این حال ، ما امیدواریم که افتخار نوسانی برای حصار ها را به این دستگاه ها موفقیت ، به عنوان اولین قرص خود را به ضربه بازار جهانی است.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن