Facebook بدست GIF پلت فرم GIPHY

وجود دارد بسیاری از Gif های در دسترس برای دانلود در اینترنت, اما یکی از بزرگترین مخازن خواهد بود GIPHY و در حا

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399
وجود دارد بسیاری از Gif های در دسترس برای دانلود در اینترنت, اما یکی از بزرگترین مخازن خواهد بود GIPHY و در حال حاضر به نظر می رسد مانند Facebook صاحب آنها. در یک اطلاعیه در وبلاگ خود, Facebook نشان داده است که آنها را به دست آورد GIPHY اما متوقف کوتاه از افشای چقدر آنها پرداخت می شود برای این شرکت است.
تبلیغات

با توجه به شرکت "GIPHY یک رهبر در ویژوال بیان و آفرینش است پیوستن به Facebook شرکت امروز به عنوان بخشی از Instagram تیم. GIPHY باعث می شود مکالمات روزمره سرگرم کننده تر و بنابراین ما برنامه ای برای یکپارچه سازی بیشتر خود GIF کتابخانه به Instagram و برنامه های دیگر ما به طوری که مردم می تواند به پیدا کردن راه راست را به بیان خودشان هستند."

اگر شما تا کنون مورد استفاده قرار Facebook خدمات مانند WhatsApp و یا مسنجر برای ارسال GIFs, پس از آن شانس هستند شما در حال حاضر استفاده می شود GIPHY. Facebook یادداشت که GIPHY ادامه خواهد داد عامل به عنوان این است در حال حاضر, اما این شرکت است که انتظار می رود بیشتر به ادغام GIF پلت فرم به آن خدمات دیگر مانند Instagram بهتر به کاربران اجازه می دهد به بیان خودشان هستند.

این شرکت همچنین اشاره می کند که برنامه ها و خدمات دیگر که با استفاده از GIPHY API ادامه خواهد قادر به دسترسی به آنها و بنابراین در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد هیچ چیز خواهد شد در حال تغییر است. کاربرانی که ارسال تصاویر به پلت فرم نیز قادر به ادامه انجام این کار است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Facebook. منبع: در مورد.fb



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن