شما باید انصراف از بیمه اتومبیل خود را در طول Coronavirus?

اگر coronavirus همه گیر کرده است شما را از کار و یا کار از خانه برای آینده قابل پیش بینی شما ممکن است تعجب اگر

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

اگر coronavirus همه گیر کرده است شما را از کار و یا کار از خانه برای آینده قابل پیش بینی شما ممکن است تعجب اگر آن را حس می کند به لغو بیمه اتومبیل شما در حال رانندگی.

پول متخصص کلارک هوارد می داند که فهم و outs از بیمه اتومبیل, تحت پوشش داشتن صنعت برای بیش از 30 سال است.

در این مقاله ما پخش کردن گزینه های خود را برای حذف و یا بریده شده به عقب بیمه در ماشین شما پارک شده — همراه با یک هشدار بزرگ از کلارک.

در اینجا شما گزینه های بیمه برای ماشین شما در حال رانندگی

اگر شما نمی تواند رانندگی ماشین خود را برای یک دوره طولانی از زمان, شما ممکن است قادر به ایجاد برخی از تنظیمات به سیاست خود را بیمه خودرو.

اما گزینه های خود را بستگی دارد وضعیت خاص خود را.

گزینه اگر شما مدیون پول در وسیله نقلیه خود را

"اول از همه, اگر شما یک وام در وسیله نقلیه خود را — که اکثر مردم انجام دهید — شما مجاز به رها کردن پوشش به طور کامل" کلارک می گوید. "شما باید به صحبت کردن با وام دهنده خود را و آنها ممکن است به شما اجازه در یک زمان که در آن وسیله نقلیه نیست که عمل به پاک کردن همه چیز اما پوشش جامع."

وام دهنده است که می دانیم که آن را محافظت می شود در مورد هر چیزی بد اتفاق می افتد به وسیله نقلیه خود را, حتی اگر آن را پارک شده در گاراژ بدون سقف و یا در جلوی خانه.

"شما باید برای نگه داشتن جامع زیرا اگر مثلا یک درخت سقوط در ماشین و یا آن را به سرقت رفته بود شما ایجاد کرده اید یک خطر برای وام دهنده" کلارک می گوید.

هنوز, شما ممکن است قادر به صرفه جویی در برخی از پول خود را با کاهش سطح پوشش. صحبت کردن با وام دهنده خود را در مورد گزینه های خود را. شما ممکن است قادر به حرکت به جامع-تنها پوشش و یا جامع به علاوه پوشش برخورد برای یک وسیله نقلیه شما در حال رانندگی.

شما همچنین می خواهید برای بررسی خود را با دولت گروه از وسایل نقلیه موتور برای دیدن اگر شما هنوز هم می تواند نگه داشتن وسیله نقلیه خود را ثبت نام حتی اگر شما لازم نیست که مسئولیت پوشش.

تبلیغات

جامع-تنها پوشش

اگر وام دهنده خود را اجازه می دهد تا شما ممکن است قادر به حرکت به جامع-تنها پوشش در وسیله نقلیه خود را اگر شما در حال رانندگی آن است. پوشش جامع از شما محافظت از چیزهایی مانند آتش سوزی و سرقت و آب و آسیب های مربوط. قوانین برای انجام این کار متفاوت از شرکت بیمه به شرکت بیمه.

Allstate برای مثال می گوید: "اگر شما یک ماشین است که نگه داشته خواهد شد در ذخیره سازی برای 30 روز یا بیشتر, شما ممکن است قادر به تعلیق خود را با مسئولیت و برخورد coverages که هر دو رانندگی مربوط و در عوض حفظ تنها پوشش جامع در ماشین در حالی که آن را در ذخیره سازی."

اما خطرات بالقوه.

اگر شما یا هر کس دیگری طول می کشد تا ماشین را از ذخیره سازی حتی برای یک سفر به فروشگاه مواد غذایی شما می توانید خودتان را در معرض خطر هر دو از نظر قانونی و مالی. در سمت حقوقی, شما می تواند شارژ برای عامل وسیله نقلیه خود را با ناکافی بیمه. تا آنجا که به امور مالی خود را به, شما خواهد بود شخصا مسئول اگر شما ناشی از یک حادثه و یا در غیر این صورت آسیب دیده اموال شخص دیگری در حالی که شما رانندگی ماشین.

جامع به علاوه پوشش برخورد

اگر شما هنوز هم مدیون پول را در ماشین خود وام دهنده شما خواهد شد به احتمال زیاد شما نیاز به انجام هر دو پوشش جامع و برخورد. برخورد با پوشش محافظت قرض دهنده اگر ماشین شما آسیب دیده است, آینده در تماس با وسیله نقلیه دیگر یا یک شی مانند یک درخت است.

حتی با جامع به علاوه برخورد شما هنوز هم نباید رانندگی اتومبیل خود را به هر دلیلی از آنجا که شما نمی خواهد که مسئولیت پوشش است که شما را محافظت اگر شما آسیب وسیله نقلیه شخص دیگری و یا اموال.

گزینه اگر شما ماشین خود را رایگان و روشن

اگر شما ماشین خود را آشکار شما باید یکی دیگر از گزینه: شما می توانید به طور کامل رها کردن پوشش روی یک وسیله نقلیه شما در حال رانندگی. با این حال وجود دارد برخی از چیزهای مهم در نظر گرفتن قبل از اینکه شما این مرحله.

"شما باید آگاه باشید که تعداد کمی از مردم فقط می توانید راست تا توقف خودرو بیمه بدون پیامدهای هر کدام از شرکت های بیمه و یا از کشورهای" کلارک می گوید. "اگر شما در موقعیت که در آن شما وسیله نقلیه خود را و شما باید مطمئن شوید که در دولت خود را شما نیاز به نوبه خود در برچسب ها و یا صفحات به منظور بیمه داشته باشید."

تبلیغات

کلارک می گوید که در فلوریدا — که در آن او یک پاره وقت ساکن — اگر دولت می شود توجه کنید که شما لازم نیست که بیمه وسیله نقلیه خود را, شما را به صفحات خود را به دولت در موتور خودرو بخش و به نوبه خود آنها را در. که بدان معنی است که شما قادر نخواهد بود به درایو خودرو از نظر قانونی تا زمانی که شما دوباره بیمه.

اما این تنها دلیلی نیست به فکر می کنم دو بار قبل از انداختن خود را به طور کامل پوشش.

چرا شما احتمالا نمی خواهید به انصراف از بیمه اتومبیل خود را حتی اگر شما در حال رانندگی

خلاص شدن از بیمه اتومبیل خود را به طور کامل در کوتاه مدت می تواند در دراز مدت عواقب.

"اگر شما بدون بیمه خودرو برای یک دوره طولانی از زمان, شما فقط رفتن به قادر به رفتن به آنچه شناخته شده به عنوان یک استاندارد بیمه گر هنگامی که شما نیاز به بیمه دوباره" کلارک می گوید. "که بالاترین رده از بیمه گر فراهم می کند که واقعا بی کیفیت پوشش در واقعا هزینه بالا است."

بنابراین اگر شما در حال حاضر با چه چیزی شناخته شده به عنوان یک ترجیح بیمه — بسیاری از شرکت های شناخته شده — شما احتمالا نمی خواهید به از دست دادن توانایی خود را به نگه داشتن بیمه خودرو خود را با آنها.

"نگه داشتن حداقل پوشش با بیمه گر خود را که شما فقط می توانید انجام دهید اگر شما ماشین خود را رایگان و روشن که در آن شما خرید فقط دولت حداقل پوشش که بهترین انتخاب" کلارک می گوید.

فکر نهایی

اگر شما به دنبال به صرفه جویی در پول در بیمه خودرو در حالی که شما در حال رانندگی اتومبیل خود را وجود دارد. مهم این است که مطمئن شوید که شما را در درک آنچه مورد نیاز توسط خود شرکت وام و دولت خود را. وزن گزینه های خود را با دقت قبل از ساخت هر گونه تغییرات برای جلوگیری از خودتان برای بزرگتر هزینه های پایین جاده.

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن