اندیشه 11 زندگی سخت تر برای شخص ثالث برنامه های دوربین

زیبایی آندروید بیش از iOS این است که آندروید معمولا اجازه می دهد تا کاربران برنامه های پیش فرض خود را انتخاب ک

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399

زیبایی آندروید بیش از iOS این است که آندروید معمولا اجازه می دهد تا کاربران برنامه های پیش فرض خود را انتخاب کنید, در حالی که iOS تقریبا محدود کاربران به برنامه های پیش فرض. با این حال ، خبر بد این است که آمده اند آندروید 11 ، گوگل به نظر می رسد در حال clamping پایین اجازه می دهد کاربران به انتخاب دوربین پیش فرض خود را در داخل برنامه ها.

تبلیغات

در واقع، با برخی از برنامه ها، توسعه دهندگان می توانند آن را به طوری که کاربران می توانند انتخاب کنید برای استفاده از یک برنامه دوربین های مختلف جدا از یک پیش فرض آن است که با همراه. دلیل این است که برخی از برنامه ها طراحی نشده اند تا برنامه های عکاسی باشد، و به این ترتیب، آنها لزوماً بهترین عکس ها را نگرفته و یا کنترل بیشتری به کاربران ندهند.

در گذشته، این برنامه ها می توانند به کاربران اجازه دهند که برنامه دوربین خود را انتخاب کنند، اما مانند ما گفتیم، که به نظر می رسد در اندروید ۱۱ از بین می ره. کشف شده است که در اندروید ۱۱، عملکرد دوربین جمع کن در حال دور شدن است و برنامه هایی با قابلیت دوربین در حال حاضر مجبور خواهند بود از برنامه دوربین پیش فرض که گوشی های آنها با آن می باشند استفاده کنند.

این کار برای همه برنامه ها صدق نمی کند، فقط برنامه هایی که قبلاً به کاربران اجازه داده بود دوربین پیش فرض انتخاب خود را انتخاب کنند. برنامه هایی مانند اینستاگرام، توییتر، یا اسنپ چت هنوز از برنامه دوربینی که با آن ها می اید استفاده خواهند کرد، اما برنامه های دیگری مانند Reddit، Google Keep و غیره دیگر به دوربین جمع کننده دسترسی نخواهند داشت.

به گفته گوگل، توجیه آنها این است که این کار به حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران اندرویدکمک خواهد کرد. در حالی که ما می توانیم قدردانی که, ما مطمئن شوید که وجود خواهد داشت بیش از تعداد انگشت شماری از کاربران آندروید که نمی خواهد بیش از حد هیجان زده از این.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره اندروید، اندروید 11 و نرم افزارها. منبع: androidpolice



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن