1 میلیون VR کاربران باید پیوست بخار پس از راه اندازی Half-Life: Alyx

Half-Life: Alyx است مسلما بزرگترین واقعیت مجازی بازی با این حال و در حال حاضر ما یک جامد ایده چقدر تاثیر آن تا

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

Half-Life: Alyx است مسلما بزرگترین واقعیت مجازی بازی با این حال و در حال حاضر ما یک جامد ایده چقدر تاثیر آن تا به حال در رسانه است.

با توجه به اطلاعات وارد شده توسط راه پله, نیمه عمر: Alyx ساخته شده یک چلپ چلوپ در بازار واقعیت مجازی آوردن تعدادی از کاربران جدید به بخار – شیر پلت فرم آنلاین.

فوق داده ها آهنگ شماره از هدست واقعیت مجازی است که متصل به بخار در طول هر ماه داده شده است بنابراین دقیقا نمی ميانگين آنها بازی Half-Life: Alyx و یا حتی استفاده از این دستگاه. حتی هنوز هم آن را یک جهش بزرگ در مقایسه با شماره های معمول.

1.91% از بخار کاربران متصل به یک هدست در طول ماه آوریل سه برابر اعداد دیده می شود در گذشته چهار ماه. این آمار به تنهایی نشان می دهد که چگونه بسیاری از بازیکنان جدید مشتاق بودند به پرش در Half-Life: Alyx اقدام به عنوان حق رای دادن برای اولین بار ورود در بیش از یک دهه.

مرتبط: بهترین بازی VR

همیشه وجود دارد احتمال که این ناگهانی افزایش کاربران می تواند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس با بسیاری از بازیکنان امید به پرش به دنیای مجازی از آنجایی که آنها در حال حاضر نمی توانید بیرون بروید بسیار اغلب. اما این احتمال وجود دارد Half-Life: Alyx تا به حال یک تاثیر بزرگ در همه چیز.

"شیر پیشی گرفته است غیر ممکن است انتظارات با نیمه عمر: Alyx آوردن یک سری طولانی فکر به خاک سپرده شد دوباره به محل موردتوجه وتماشای عموم با تاثیر فوق العاده ای" می خواند ما 4.5/5 نظر.

"در حالی که برخی ممکن است پیدا کردن آن را مایه تاسف است که چنین تجربه قرار دارد در داخل واقعیت مجازی من احساس می کنم آن را ابتکاری گام به جلو برای این سری. اگر شما وسیله ای برای بازی Half-Life: Alyx کاملا ضروری است."

ما نمی خواهد از بین بردن هر چیزی خاص در اینجا اما Half-Life: Alyx باز می شود تا تعدادی از امکانات را برای آینده اقساط از نظر تنظیمات روایت و مکانیک. این واقعا هیجان انگیز است و ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید چه چیزی در آینده.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن