چگونه برای دانلود اولین macOS بیگ سور بتا عمومی امروز

اپل در نهایت اولین بتا عمومی برای macOS بیگ سور، آخرین به روز رسانی سیستم عامل اصلی برای دسکتاپ های مک و کامپی

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

اپل در نهایت اولین بتا عمومی برای macOS بیگ سور، آخرین به روز رسانی سیستم عامل اصلی برای دسکتاپ های مک و کامپیوترهای لپ تاپ مک بوک را از آن خود کرده است.

بیش از یک ماه پس از اپل راه اندازی betas عمومی برای iOS 14 و iPadOS 14، سیستم عامل دسکتاپ تجدید نظر در حال حاضر در دسترس است برای صاحبان مک کنجکاو را برای چرخش.

اگر می خواهید درگیر این کار باشید، ابتدا باید شناسه اپل خود را در وب سایت بتای عمومی اپل ثبت کنید. از اینجا، شما یک پروفایل بر روی مک خود را قبل از دانلود و نصب بتا اول و دیگران در حال حرکت به جلو نصب کنید.

با تمام بت های اپل، آنها در حال کار در پیشرفت با بسیاری از ویژگی های حاضر و کامل نیست و دیگران در معرض سقوط و عملکرد ضعیف است. ما توصیه می کنیم با استفاده از مک ثانویه و اگر شما اصرار بر نصب بتا بر روی ماشین اولیه خود را، سپس حداقل انجام کامل بک بالا اول.

مرتبط با : بهترین مک 2020

خود اپل می گوید :"برخی از برنامه ها و سرویس ها ممکن است آنطور که انتظار می رفت کار نکنند و داده های آن ها ممکن است به عقب سازگار نباشند. مطمئن باشید که قبل از نصب نرم افزار، از مک خود با استفاده از Time Machine نسخه ی بالا می گیرید."

macOS بزرگ سور فراهم می کند که اپل به نام بزرگترین ارتقاء طراحی از سیستم عامل اصلی به روز رسانی. به روز رسانی الهام گرفته از iOS ویجت های جدید، یک مرکز کنترل نوسازی شده برای دسترسی به تنظیمات سریع را به ارمغان می آورد، در حالی که مرکز اطلاع رسانی به هشدارهای گروهی تجدید نظر شده است و اطمینان از سطوح بیشتری از تعامل با اعلان ها.

Apple همچنین برنامه های سهام مانند پیام ها با عکس های گروهی، مکالمات پین شده، پاسخ های در خط، ذکر، GIFs و یک ویرایشگر Memoji را بهبود بخشیده است. انگاره های Mail, Maps, Calendar و Podcasts نیز ذینفع به روز رسانی سیستم عامل در پاییز همین پاییز هستند.

شرکت در حال ساخت صفری سریعتر و امن تر، افزایش حریم خصوصی برای فروشگاه App و زمینه سازی برای سوئیچ به سیلیکون اپل، که اپل مناسب مک با پردازنده های خانه رشد می بینند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن