Amex روزمره® کارت اعتباری نقد و بررسی: 15 ماه از معرفی 0% APR

اگر شما در حال حمل کارت اعتباری بدهی با نرخ بهره بالا به Amex روزمره® کارت می تواند یک ابزار برای کمک به شما ا

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

اگر شما در حال حمل کارت اعتباری بدهی با نرخ بهره بالا به Amex روزمره® کارت می تواند یک ابزار برای کمک به شما از آن ظروف سرباز یا مسافر مالی.

Amex روزمره® یک تعادل انتقال کارت اعتباری از امریکن اکسپرس که سیاهی 15 ماه دوره مقدماتی برای 0 ٪ آوریل در 60 روز اول از کارت عضویت و بدون هزینه نقل و انتقال. شما همچنین دریافت که در آوریل 0 ٪ در خرید جدید برای اولین بار در 15 ماه.

علاوه بر این کارت ارائه می دهد یک امتیاز پاداش برنامه با یک جایزه خوش آمدید فرصت در هزینه های جدید است.

اما چگونه آن را بازی در دنیای رقابتی تعادل انتقال کارت های اعتباری? که چه تیم کلارک در نظر دارد برای پیدا کردن با این نقد و بررسی.

فهرست مطالب

تیم کلارک صرف زمان ارزیابی بازار کارت های اعتباری در دسته بهترین گزینه برای نقل و انتقالات تعادل و 0% APR دوره مقدماتی. ما در مقایسه با Amex روزمره با بهترین کارت در این بخش از بازار است. و ما مصمم است که آن را یک انتخاب عملی چون از 15 ماه دوره مقدماتی زوج با دو ماه از پنجره به صورت رایگان-هزینه نقل و انتقالات.

همانطور که شما در حال ساخت تصمیم خود را در مورد اینکه آیا Amex روزمره با این نسخهها کار برای شما لطفا با استفاده از این نقد و بررسی در رابطه با پول متخصص کلارک هوارد 7 قوانین برای استفاده از کارت های اعتباری.

چه Amex روزمره کارت اعتباری ؟

Amex روزمره تعادل انتقال کارت اعتباری است که همچنین موقعیت خود را برای استفاده طولانی مدت با اعطای Amex عضویت پاداش امتیاز برای خرید جدید.

حمل آن هیچ هزینه سالانه و 15 ماه دوره مقدماتی برای 0 ٪ آوریل در هر دو خرید جدید و نقل و انتقالات تعادل. نیز وجود دارد هیچ هزینه ای برای نقل و انتقالات تعادل. پاداش امتیاز برنامه افزایش از یک خوش آمدید پیشنهاد جایزه و پاداش هزینه های دسته.

Amex روزمره: امکانات و قدرت پردازش

قبل از ما بیش از حد به اینکه آیا یا نه این کارت اعتباری است انتخاب مناسب برای شما, اجازه دهید نگاهی به چاپ خوب برای تعیین برخی از این کارت ویژگی ها:

پاداش و مزایا

  • APR مقدماتی دوره: این کارت دارای مقدماتی 15 ماه 0% APR دوره برای نقل و انتقالات تعادل و خرید های جدید. اما توجه داشته باشید که نرخ انتقال تعادل خوب است تنها در 60 روز اول از کارت عضویت.
  • بدون هزینه انتقال تعادل: این هزینه چشم پوشی است چه می شود Amex روزمره را به یک مدعی واقعی در تعادل انتقال فضا. بدون توجه به زمانی که شما انتقال یک تعادل وجود دارد بدون هزینه انتقال.
  • خوش آمدید پاداش: شما می توانید کسب درآمد 10,000 Amex پاداش عضویت نقاط با صرف $1,000 در مرحله مقدماتی خرید در 90 روز اول از کارت عضویت. که تقریبا 10 برابر نرخ استاندارد از یک نقطه پاداش به ازای هر دلار صرف شده است.
  • ماهانه امتیاز افزایش: اگر شما را حداقل 20 مقدماتی خرید با کارت در یک چرخه صدور صورت حساب شما دریافت اضافی 20% عضویت شما امتیاز پاداش. برای مثال اگر شما ساخته شده است بیش از 20 خرید که در چرخه صدور صورت حساب است که به دست آورده در مجموع 2000 امتیاز پاداش شما در واقع می خواهم اهدا می شود 2,400 امتیاز.

پاداش عضویت برنامه

این کارت است واجد شرایط برای شرکت در Amex عضویت در برنامه پاداش.

تبلیغات

این برنامه اجازه می دهد تا به شما در کسب امتیاز در دلار صرف با کارت و سپس شما با استفاده از این امتیاز به گرو در اوردن پاداش "از بیش از 500 مارک های پیشرو در سفر, هدیه, کارت, کالا, و یا سرگرمی است." به طور معمول امتیاز تعلق می گیرد در یک نقطه برای هر دلار صرف شده اما هزینه های پاداش است که ارائه فرصت به چند برابر آن پاداش در برخی از خرید.

در اینجا امتیاز بندی:

  • 2x امتیاز در خرید در سوپر مارکت های آمریکا تا 6000 $در هر سال است. پس از عبور از آستانه است که شما می توانید 1 نقطه است.
  • 2x امتیاز در خرید های ساخته شده از طریق Amex سفر.
  • 1 × نقاط دیگر خرید با کارت.

هیچ ارزش نقدی به این نقاط پاداش. امتیاز ارزش دارد جایی بین 0.5 و 1 درصد در هر نقطه بر اساس نوع پاداش شما از گرو در اوردن با توجه به NerdWallet. شما می توانید از طریق فهرست نقاط رستگاری گزینه های در اینجا.

دارنده کارت مزایای

  • اجاره اتومبیل بیمه: اگر شما با استفاده از این کارت برای پرداخت هزینه اجاره اتومبیل خود شما به دست آوردن دسترسی به تعریف مکمل بیمه از Amex اگر شما کاهش پوشش ارائه شده توسط شرکت اجاره. این است که جایگزینی برای بیمه مسئولیت می کند و برخی از محدودیت ها پس از بررسی و چاپ خوب قبل از رزرو.
  • ShopRunner: این کارت می آید با یک اشتراک افتخاری به ShopRunner که ارائه رایگان دو-روز حمل و نقل و بازده رایگان برای فروشگاه ها مانند Saks Fifth Avenue و Bloomingdale. شما باید انتخاب کردن در با ثبت نام در اینجا.
  • حفاظت از تقلب: امریکن اکسپرس ارائه می دهد بدون پوشش مسئولیت برای تقلب در خرید های ساخته شده با این کارت.
  • جهانی کمک به تدریس خصوصی در خانه: اگر شما بیش از 100 مایل از خانه Amex ارائه می دهد cardmembers دسترسی به آن جهانی کمک به خط تلفن. در حالی که این سود را پوشش نمی دهد هزینه های شخص ثالث, خدمات, آن را به شما دسترسی به پشتیبانی 24/7 بر روی چیزهایی مانند "کمک های اضطراری و هماهنگی خدمات از جمله پزشکی قانونی و پاسپورت ارجاع اضطراری نقدی سیم و توشه از دست رفته کمک کند."

دارنده کارت هزینه

در اینجا نگاهی گذرا به برخی از هزینه های شما ممکن است روبرو می شوند با Amex روزمره کارت:

  • هزینه سالانه: None
  • تعادل هزینه نقل و انتقال: None
  • نقدی پیشرفته هزینه: هر $10 یا 5% از کل پول نقد پیشرفت هر کدام که بیشتر است
  • خارجی هزینه تراکنش: 2.7% از مجموع هر معامله پس از تبدیل به ارز ایالات متحده آمریکا
  • دیر پرداخت هزینه: تا 40 دلار

استفاده بهینه از Amex روزمره کارت اعتباری

در حالی که همه از این بحث در مورد نقاط پاداش ممکن است شما با توجه به دراز مدت صرف با Amex, روزمره, تیم کلارک معتقد است که این کارت در واقع بهترین استفاده به عنوان یک تعادل انتقال کارت به کارت فقط.

اجازه دهید من توضیح دهد که چرا.

تعادل انتقال پیشنهاد واقعا خوب است

اگر شما قابل ملاحظه بدهی کارت اعتباری و در حال سقوط به دلیل نرخ بهره بالا است که ساخت آن را سخت به پرداخت تعادل پایین این کارت می تواند یک نعمت غیر مترقبه واقعی. 15 ماه 0% APR دوره برای نقل و انتقالات تعادل به علاوه عدم تعادل هزینه نقل و انتقال برابر امکان خلاص شدن از تمام هزینه های بهره در بدهی های موجود خود را.

برای مثال بیایید فرض کنید شما در حال حمل 10000 $در بدهی کارت اعتباری در میانگین ملی از 16.16% آوریل (نرخ از آوریل 13, 2020).

اگر شما نقل مکان کرد که تعادل به Amex روزمره در 60 روز اول از کارت عضویت شما می توانید پرداخت کردن که تعادل در 15 چرخه حسابداری با پرداخت ماهانه از $667. اگر شما در سمت چپ تعادل با میانگین ملی کارت شما می خواهم که به پرداخت حدود $741 هر ماه برای پرداخت بدهی در همان 15 ماه دوره زمانی با توجه به سرمایه یک credit card payoff calculator.

که می افزاید: $1,110 در هزینه های مورد علاقه شما می تواند به جلوگیری از به طور کامل با Amex روزمره است. که یک پیروزی بزرگ!

تبلیغات

تنها شکایت در تعادل انتقال بخشی از این کارت است که 15 ماه دوره 0% APR کوتاه تر از برخی از رقیب کارت. اما بسیاری از کارت های که ارائه دیگر 0% APR دوره نیز هزینه هزینه انتقال تعادل وجود دارد معاوضه.

عضویت در نقاط پاداش نیست بسیار با ارزش

شما ممکن است جذب پاداش برنامه مشخص شده پیش از آن در این مقاله است. آن را آسان ببینید که چرا. رستگاری گزینه از ویژگی های کسب و کار است که محصولات جذاب است و همه ما عاشق ایده گرفتن چیزی رایگان برای خرید چیزهایی که ما خریداری کرده اید به هر حال.

اما با توجه به ارزش تقریبی 0.5 تا 1 درصد پاداش نقطه شما واقعا گرفتن بهترین پاداش ممکن است برای هزینه های خود را?

بیایید نگاهی به یکی از پول متخصص کلارک هوارد مورد علاقه نقدی پشت کارت های اعتباری برای مثال. سیتی دو کارت نقدی ارائه می دهد یک تخت 2 درصد نقدی بازگشت پاداش در تمام هزینه های (1% هنگامی که شما خرید 1 ٪ زمانی که شما پرداخت). که دو سنت برای هر دلار شما صرف.

که در آن نرخ پول نقد بازگشت پاداش می تواند در نظر گرفته شود ارزش هر نقطه از دو تا چهار برابر بیشتر از استاندارد آمریکایی بیان نقاط پاداش. البته شما می توانید جبران آن با صرف بیشتر در Amex جایزه دسته بندی برای این کارت اما که می تواند یک نبرد دشوار.

اگر شما به دنبال به شدت برای یک کارت اعتباری پاداش وجود دارد گزینه های بهتری هستند. تیم کلارک دارای مجموعه ای از برخی از بهترین پاداش کارت در بازار است که ارائه جذاب تر برنامه های پاداش.

کلارک توصیه می کند در برابر اعتبار صرف در حالی که پرداخت بدهی های اعتباری

شما ممکن است تعجب در مورد استفاده از Amex روزمره هر دو کارت برای انتقال تعادل و به کسب پاداش در جدید صرف.

کلارک توصیه می کند در برابر این استراتژی: او معتقد است هدف اول خود را باید برای از بین بردن تمام بدهی کارت اعتباری قبل از استفاده از کارت های اعتباری برای پاداش و یا تبلیغاتی قدرت پردازش.

Amex روزمره در مقابل Amex روزمره ترجیح داده: تفاوت چیست ؟

اگر شما در وب سایت امریکن اکسپرس مرور گزینه برای یک کارت اعتباری جدید شما ممکن است تصادفا هر دو Amex روزمره و Amex روزمره ترجیح کارت و فکر چه تفاوت هستند.

هر چند این کارت ها تقریبا یکسان در هر دو نام و ظاهر وجود دارد برخی از مهم تفاوت را بین این دو است.

تبلیغات

در اینجا یک شکست سریع از ویژگی های کلیدی این دو کارت:

کارت مشخصهAmex روزمرهAmex روزمره ترجیح
هزینه سالانه$0$95
مقدماتی آوریل 0 ٪ در خرید جدید15 ماه12 ماه
مقدماتی 0 ٪ آوریل در نقل و انتقالات تعادل15 ماه12 ماه
پاداش خوش آمدید10,000 پاداش عضویت در نقاط 1000 دلار هزینه در 3 ماه15,000 پاداش عضویت در نقاط 1000 دلار هزینه در 3 ماه
خرید حجم اضافی20% امتیاز اضافی را با حداقل 20 خرید در هر چرخه صدور صورت حساب50 درصد امتیاز اضافی با حداقل 30 خرید در هر چرخه صدور صورت حساب
سوپر مارکت جایزه2x پاداش امتیاز3x پاداش امتیاز
ایستگاه گاز جایزه1 × پاداش امتیاز2x پاداش امتیاز
تمام خرید های دیگر1 × پاداش امتیاز1 × پاداش امتیاز

همانطور که می بینید تفاوت عمده این است که شما پرداخت هزینه سالانه برای ترجیح کارت در ازای افزایش فرصت پاداش خود را صرف. اگر شما در حال بالا-حجم spender, شما ممکن است دریابید که 95 دلار در هر سال شبکه شما پاداش به اندازه کافی به ارزش آن می شود.

افکار نهایی

شما با توجه به اضافه کردن Amex روزمره کارت اعتباری به کیف پول خود را ؟ اجازه دهید به بررسی برخی از جوانب مثبت و منفی از این کارت قبل از اینکه شما تصمیم نهایی خود را:

Amex روزمره: جوانب مثبت و منفی

جوانب مثبت منفی
15 ماه دوره از 0 ٪ آوریل در نقل و انتقالات تعادل وجود خارجی هزینه های معامله
بدون هزینه انتقال تعادل نه این طولانی ترین دوره 0 ٪ در بازار
وجود دارد یک برنامه پاداش برای خرید جدید بهترین برنامه پاداش در بازار

خط پایین: در حالی که کارت حمل "روزمره" در عنوان من نمی خواهد در نظر گرفتن این که مطلوب هر روز هزینه های کارت. در عوض من معتقدم که بهترین استفاده برای Amex روزمره است که به عنوان یک تعادل انتقال کارت به کارت. اگر شما در حال حمل کارت اعتباری بدهی با یک درد نرخ بهره این کارت ارائه می دهد یک فرصت برای خلاص شدن از آن با 60 روز پنجره به صورت رایگان-هزینه نقل و انتقال و 15 ماه آوریل 0 ٪ را ارائه می دهند. اگر شما به دنبال یک درست روزمره spender, تیم کلارک نشان می دهد با توجه به گزینه های بالا در ما پول نقد به کارت های اعتباری راهنمای.

آیا شما تجربه با Amex روزمره کارت? اجازه دهید ما می دانیم که چگونه شما می خواهم آن را در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com داستان شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن