Cyberpunk 2077 خواهد شد قابل پخش در سراسر چندین کنسول نسل

ما مطمئن هستیم که بسیاری از گیمر ها به دنبال به جلو به انتشار Cyberpunk 2077. اما سوال این است که از سازگاری و

توسط POSHTIBANNEWS در 31 خرداد 1399

ما مطمئن هستیم که بسیاری از گیمر ها به دنبال به جلو به انتشار Cyberpunk 2077. اما سوال این است که از سازگاری و اینکه آیا یا نه آنها باید نسخه طراحی شده برای کنسول های نسل بعدی و یا یکی برای کنسول های فعلی. خبر خوب این است که مردمی که در CD Projekt Red خواهد ساخت آن را آسان تر برای شما.

تبلیغات

پارسه که خرید PS4 یا Xbox One نسخه از این بازی خواهد بود خوشحال به یاد بگیرند که با توجه به توسعه نسخه ای از آنها خرید خواهد بود به عقب سازگار در PS5 و Xbox سری X. این به این معنی است که شما واقعا فقط نیاز به خرید یک کپی و اگر شما در نهایت ارتقاء به PS5 یا ایکس باکس سری X, شما هنوز هم قادر به بازی بازی بدون نیاز به خرید یکی از جدید.

اما آنچه در مورد گرافیکی ارتقاء ارتباط با نسل بعدی کنسول ها? مانند ما گفت CD Projekt Red به نظر می رسد که پارسه تحت پوشش. کسانی که به خرید این نسخه برای PS4 یا Xbox One نیز خواهد بود واجد شرایط برای ارتقاء رایگان بعد در جایی که کپی خود را از این بازی خواهد شد به روز رسانی به طوری که آن را قادر به استفاده از کنسول های نسل بعدی سخت افزار.

Cyberpunk 2077 در اصل هدفمند برای انتشار در ماه سپتامبر سال 2020 اما همانطور که در قبل اعلام توسعه دهندگان تاخیر در راه اندازی آن به ماه نوامبر به جای.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره PS4, Ps5, ایکس باکس و, ایکس باکس یکی از.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن