اپل علیرضا هدست می تواند خودکار تنظیم برای مردم با لنز

مشکل با wearables مانند عینک هوشمند است که تحت این فرض که پوشنده لباس است و دید کامل و نیازی به پوشیدن یا تجوی

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

مشکل با wearables مانند عینک هوشمند است که تحت این فرض که پوشنده لباس است و دید کامل و نیازی به پوشیدن یا تجویز عینک و یا لنزهای تماسی. با توجه به این که عینک هم یک راه برای مردم را به بیان خود را در نظر مد را در نزدیکی غیر ممکن است برای یک شرکت برای ایجاد یک پوشیدنی است که هر کس لطفا.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که اپل فکر می کند که آنها ممکن است راه حل برای این مشکل در فرم از یک جفت از علیرضا عینک است که می تواند به طور خودکار خود را تنظیم با توجه به نیازهای کاربر است. این می آید در قالب یک ثبت اختراع کشف شده توسط AppleInsider که پیشنهاد یک سیستم که در آن برای هر چشم هدست می باشد چند لنز است که می تواند تنظیم شود.

بر اساس اطلاعات نسخه از عینک یا لنز است که کاربر نیاز به هدست و سپس می تواند به طور خودکار تنظیم لنز به کمک "درست" کاربر چشم انداز است که ما فرض می تواند فکر مانند یک جفت از پویا تجویز عینک. این به این معنی است که در تئوری حداقل بر اساس ثبت اختراع کاربران به راحتی می تواند تغییر موقعیت از لنز برای زمانی که قدرت خود را افزایش می دهد, و یا اگر آنها احساس می کنید مانند آن درست نیست و یا به اندازه کافی روشن.

راه تجویز عینک کار این است که آنها تمایل به "ثابت" در نظر خود لنز قدرت به این معنی که در طول زمان به عنوان ما بینایی شروع به بدتر ما نیاز به ایجاد یک سفر به پزشک برای دریافت جدید لنز بهتر با توجه به نیازهای ما. که می شود گفت این است که تنها یک ثبت اختراع و آن را برای تلفن های موبایل و نه بلند پروازانه پس از اینکه آیا یا نه آن ساخته خواهد شد یک واقعیت باقی مانده است دیده می شود.

در زمینه اپل >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره واقعیت افزوده (AR) ثبت اختراع و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن