چگونه کریستال دینامیک است تعریف جدیدی از ایده مجوز بازی با marvel's Avengers

مجوز بازی نیست آنچه که آنها استفاده می شود. جهان از بازی رشد کرده است با معرفی بزرگتر بودجه بلند پروازانه تر م

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

مجوز بازی نیست آنچه که آنها استفاده می شود. جهان از بازی رشد کرده است با معرفی بزرگتر بودجه بلند پروازانه تر محصولات و بیشتری رانندگی برای زندگی-مانند رئالیسم از همیشه قبل از. به عنوان یک نتیجه, دانلود فیلم tie-ins و کوتاه تر و آرام تر تلاش به سادگی نمی وفور کنه.

شما نمی تواند حرکت برای platformers و بورس بر اساس امثال Spongebob Squarepants و پیتر جکسون کینگ کنگ بیش از یک دهه پیش به محیط زیست امروزه بسیار متفاوت است. اما, آن را متوقف کرده است, یک تجربه چند بر اساس معشوق خواص از ایستاده و در برخی موارد مشتاق به بزرگترین بازی در جهان است.

Crystal Dynamics در حال انجام است که دقیقا با marvel's Avengersتولید یک مجوز تفرج است که نه قبل از انجام شده است. خوب قطعا با چنین اندازه و دامنه و طول عمر برنامه ریزی طولانی قبل از آن راه اندازی اولیه. آن را یکپارچه تلاش است که امید به ایستادگی جدا از فیلم و کمیک است که الهام گرفته از آن را در حالی که همچنین نقاشی از 80 سال از منبع مواد به سادگی چیزی دقت طراحی شده به طرفداران کف در دهان.

"وجود دارد یک جهان از مسائل برای پیدا کردن و این یکی از ترفندهای سحر و جادو برای ما" استودیو سر Scott Amos گفت: بررسی مورد اعتماد. "حتی پس از راه اندازی ما همچنان به اضافه کردن قهرمانان جدید مطالب جدید و داستان و ما فقط در حال رشد نگه دارید به این جهان" راه اندازی کمپین marvel's Avengers برنامه ریزی شده است فقط به عنوان پایه و اساس برای کریستال دینامیک باز کردن یک toybox این طرح به کش رفتن از برای سال آمده است.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Marvel's Avengers

"ما انتخاب از شخصیت های منعکس کننده است که ما با تمرکز بر داستان اصلی که می پردازد ادای احترام به بنیاد و ایده از کمیک. این همه داستان از 'جهان' از مارول و ما حفر شود به آن بیشتر و بیشتر" توضیح می دهد که مدیر خلاق شان Escayg.

بدیهی است که این استودیو آگاه است از گفتمان الگوهای رفتاری و انتقاد از بازی را فاش تریلر که اشاره کرد که marvel's Avengers تا به حال مشکل در تصمیم گیری که آیا آن را می خواستم به میمون فیلم های کمیک و یا چیزی کاملا متفاوت. این تصور گیر با کریستال دینامیک و آن را به نظر می رسد مشتاق به هنر و صنعت خود را متمایز چشم انداز حرکت رو به جلو.

"این یک تازه را در آشنا ایده های ما در حال قرار دادن یک کریستال لنز در 80 سال از مارول تاریخ است. ما در این بازی از فیلم و یا نشان می دهد و یا از طنز یا چه کسی بوده است گفت:" آموس به من گفت. "آن را که قادر به گرفتن تمام ملیله و گفت: 'بزرگ' ما قصد داریم برای اضافه کردن خود ما پچ در اینجا یکی دیگر از دیدگاه این قهرمانان و تاب های جدید در این شخصیت است.

کریستال دینامیک است هماهنگ به تاریخ خود را دارد و اغلب متناقض طبیعت مجوز, محصولات, اما اجازه دادن که تبدیل به یک مانع برای تولید چیزی است که ما را دیده اند در این ابرقهرمان نوع قبل است. شور و شوق مسری است, به ویژه هنگامی که ما در استودیو گذشته است. "شده اند وجود دارد بسیاری از محصولات مجاز است که نمی به خوبی انجام دهد. آن را دشوار است به ترجمه مجوز به بازی ها و حتی عقب و جلو مثل ما تا به حال برخی از ما فرانچایز تبدیل به فیلم Tomb Raider."

مرتبط با: Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین

Marvel's Avengers

اما آن را به آسانی می توان استدلال کرد که marvel's Avengers, است در یکی دیگر از زمین بازی با سینمایی جهان تعریف یک دهه از فرهنگ عامه و نشان می دهد هیچ نشانه ای از کند.

"ما فکر می کنم از آن به عنوان یک شیوه زندگی است. مردم با پوشیدن Avengers تی شرت در حال حاضر, و این می تواند کتاب های کمیک, طرفداران, طرفداران فیلم و یا نشان می دهد طرفداران. ما آگاه هستیم پختگی ما باید در ساخت این بازی است. هرگز آن را احساس می کند مانند ما در حال گرفتن چیزی و بهره برداری از آن کاملا برعکس. ما می خواهیم برای اضافه کردن به آن."

آموس است از این نظر که تمام این رسانه های مختلف می تواند وجود داشته باشد در کنار یکدیگر غلبه بر فن سمیت به سادگی یک محدوده متفاوت تقاطع همه چیز را می توانید در آغوش. آن را قابل تحسین هدف و یک marvel's Avengers مسلما استعداد در پشت آن برای رسیدن به. "این می تواند همه با هم در کنار هم در کمی دیدگاه های مختلف و راه های, و بنابراین ما فکر می کنم آن را کاملا ضروری برای تکامل چگونه کسانی که همه چیز را بیش از صلیب."

Marvel's Avengers راه اندازی خواهد شد برای PS4, Xbox One, PC و گوگل Stadia در سپتامبر 7th. آن را نیز تایید شده است به عنوان یک لانچ تایتل برای PS5 و Xbox سری X.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن