با استفاده از Siri خواهد بود دقیق تر و کمتر سرزده تجربه در iOS 14

کاربران iOS ممکن است آشنا با چگونه Siri عمل می کند بر روی آی فون خود را. زمانی که آنها احضار دستیار دیجیتال اس

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

کاربران iOS ممکن است آشنا با چگونه Siri عمل می کند بر روی آی فون خود را. زمانی که آنها احضار دستیار دیجیتال است راه اندازی در حالت تمام صفحه که در آن هر گونه سوال در آنها نمایش داده خواهد شد در سیری روی صفحه نمایش خود را. اما اپل خواهد بود تغییر چگونه است که با این نسخهها کار به سیری کمتر مزاحم و مخل به تجربه خود را.

تبلیغات

در حال حاضر هر زمان که کاربران تماس برای سیری کوچک سیری آیکون نمایش داده خواهد شد در پایین صفحه نمایش خود را نشان می دهد که این دستیار دیجیتال فعال است. این انجام شده است برای جلوگیری از خود را از مسدود بودن, به طوری که هر چه برنامه های شما هنوز هم در حال اجرا دیده می شود. اطلاعاتی که شما بخواهید سیری نیز در حال حاضر نمایش داده می شود در کارت.

برای مثال هنگامی که شما درخواست برای آب و یک کارت کوچک با اطلاعات آب و هوا نمایش داده خواهد شد در بالای صفحه به طوری که شما می توانید به سرعت نگاه در آن و بدون آن در راه از هر چیز دیگری شما ممکن است انجام شود. اپل نیز آن دستیار دیجیتال کمی دقیق برای مثال زمانی که شما در حال مرور یک دستور صفحه شما می توانید از سیری به اضافه کردن آیتم به لیست خرید خود را بر اساس اطلاعات موجود در صفحه Siri باید به اندازه کافی هوشمند به جلو و اطلاعات مربوطه.

سیری به دست آورده یک بیت از یک هرزه بد در طول سال برای احساس clunky و نه کاملا به عنوان پاسخگو در مقایسه با دیگر دستیاران دیجیتال مانند الکسا یا گوگل, دستیار, پس از آن جالب خواهد بود برای دیدن اگر این تغییرات خواهد بود قادر به آوردن سیری بیشتر در رقابت با رقابت است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره iOS, Ios 14 و سیری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن