سامسونگ تراس تلویزیون طراحی شده برای استفاده در

تلویزیون عمدتا طراحی شده برای استفاده در محیط داخلی اما ما آن را گاهی اوقات می توان آن را خوب به BBQ, خارج از

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

تلویزیون عمدتا طراحی شده برای استفاده در محیط داخلی اما ما آن را گاهی اوقات می توان آن را خوب به BBQ, خارج از منزل, یک استخر پارتی و سپس به تماشای برخی از فیلم در حالی که با بهره گیری خوب در خارج از منزل هوایی. این مشکل با قرار دادن تلویزیون در خارج از منزل است که شما در معرض آن به عناصر این معنی که در طول زمان می تواند آسیب دیده.

تبلیغات

خبر خوب این است که اگر یک تلویزیون چیزی است که شما بوده ام به دنبال است, شما ممکن است خوشحال به یاد بگیرند که سامسونگ اعلام کرده تلویزیون خود را نمونه کارها با تراس. این خواهد بود که این شرکت برای اولین بار, هوای آزاد, 4K QLED تلویزیون است که همچنین می آید با یک همراه (اختیاری) soundbar بنابراین شما قادر خواهد بود برای لذت بردن از خود نشان می دهد در خارج از منزل با کیفیت بهتر صدا به جای کشیدن بلندگو با آن است.

داده است که آن را به معنای خارج از منزل, سامسونگ نیز ساخته شده مطمئن شوید که آن را IP55 امتیاز. این به این معنی است که از آن خواهد شد قادر به تحمل آب و گرد و غبار به یک رشته خاص به طوری که برخی از نور قرار گرفتن در معرض آب نباید آن را خراب کردن (اگر چه شما ممکن است می خواهم به مطمئن شوید که آن را در یک محل که در آن می تواند به طور مستقیم بارید بر).

نیز وجود دارد پشتیبانی از تلویزیون اپل برنامه پخش 2 و همچنین دستیاران دیجیتال مانند Bixby, الکسا و بعد از آن در گوگل دستیار. تراس تلویزیون را ارزان نمی آیند هر چند. سامسونگ قیمت آن با شروع در $5,000 برای 65 اینچ مدل و $6,500 برای 75 اینچ مدل. مشتریان که علاقه مند هستند می توانید پیش بروید و قبل از سفارش آن از طریق سامسونگ در وب سایت.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره سامسونگ و تلویزیون. منبع: اخبار.سامسونگ



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب