آی فون 12 خواهد شد حفظ آن عظیم Notch

یکی از انتقادات در مورد سری آیفون با دوربین TrueDepth و Face ID خواهد بود که اپل در صفحه نمایش تعبیه کرده است.

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

یکی از انتقادات در مورد سری آیفون با دوربین TrueDepth و Face ID خواهد بود که اپل در صفحه نمایش تعبیه کرده است. در بیشتر موارد، بسیاری به نشتر در صفحه نمایش عادت کرده اند، اما این طور نیست که گفته شود که نمی توان آن را بهبود بخشید یا حتی به طور کامل حذف کرد.

تبلیغات

اگر شما امیدوار بودکه که notch خواهد بود رفتن به زودی، شما ممکن است نا امید به یاد بگیرند که با آی فون 12، به نظر می رسد نه تنها خواهد شد notch ماندن، اما آن را نیز حفظ خواهد شد همان اندازه. ما دیده ام شرکت های دیگر سعی می کنند به کار در اطراف این با مبادله از سوراخ سوراخ سوراخ دوربین, اما نشت توسط آقای سفید در توییتر به نظر می رسد نشان می دهد که هیچ چیز تغییر کرده است.

مثل این که گفتیم، بیشتر ما به این مسئله عادت کرده بودیم، بنابراین این لزوماً بدترین چیز دنیا نیست، اما برای کسانی که امیدوار بودند اپل اولین کسی باشد که این «مشکل» را حل می کند، کمی ناامید کننده است.

البته، ما نمی توانیم با اطمینان بگویند که عکس ی که در توییتر منتشر شده است معامله واقعی است، پس آن را با یک دانه نمک در نظر بگیریم. اپل انتظار می رود اعلام چهار آیفون جدید در سال جاری، یکی بودن پایه 5.4 اینچ آیفون، دو صفحه نمایش ورزشی 6.1 اینچی، و یکی که با یک صفحه نمایش 6.7 اینچی خواهد بود.

در زمینه اپل >تلفن همراه >شایعات. بیشتر بخوانید در مورد آیفون, آیفون 12 و اجتماعی آمار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن