4 چیزهایی که بدانید قبل از اینکه شما خرید کسری سهام

خرید کسری سهام یک راه برای سرمایه گذاری در شرکت شما می خواهید برای خود یک بخشی از بدون ارتکاب مقدار زیادی از پ

توسط POSHTIBANNEWS در 17 تیر 1399

خرید کسری سهام یک راه برای سرمایه گذاری در شرکت شما می خواهید برای خود یک بخشی از بدون ارتکاب مقدار زیادی از پول.

شاید شما حتی دیده می شود تبلیغات برای شرکت های که ارائه کسری سهم سرمایه گذاری که چیزی شبیه به این:

Stash fractional shares
ذخیره کردن

ایده این است که شما می توانید خرید یک تکه کوچک از یک شرکت گوگل به عنوان مثال — بدون ارتکاب هزار دلار شما ممکن است نیاز به خرید حتی یک سهم اجازه دهید به تنهایی کامل بسیاری از 100 یا بیشتر سهام.

تیم کلارک به کاوش در فهم و outs از کسری سهم سرمایه گذاری و شناسایی بهترین راه برای گرفتن آغاز شده است.

در این مقاله ما توضیح خواهیم داد که چگونه کسری سهام کار می کنند و چگونه شما می توانید سرمایه گذاری در آنها. و پول متخصص کلارک هوارد را به ما بگویید که بهترین نامزد برای کسری سرمایه گذاری.

کسری سهام: آنچه که در مورد سرمایه گذاری در آنها

1. چه کسری اشتراک گذاشتن ؟

کسری سهام قطعه ای از یک سهم از یک شرکت و یا صندوق ارز داد و ستد (ETF).

در گذشته شما تا به حال به اندازه کافی پول برای خرید حداقل یک سهم در یک شرکت, اما این است که دیگر مورد.

در حال حاضر شما می توانید هر چه پول شما باید به سرمایه گذاری و خرید به عنوان بسیاری از که سهام شرکت را به عنوان شما می توانید حتی در صورتی که تنها 1 درصد از یک سهم.

بیایید نگاهی به یک مثال:

Amazon stock quote

تبلیغات

اگر آمازون سهام در قیمت $2,691.43 هر سهم اما شما باید تنها 25 دلار برای سرمایه گذاری شما می توانید تقریبا 1 درصد از یک سهم خود را با پول است.

این مهم است به یاد داشته باشید که شما می توانید خرید و فروش جزء به جزء سهام تنها از طریق برخی brokerages.

2. آیا ارزش خرید کسری سهام ؟

کسری سهام هستند یک راه عالی برای دریافت انگشتان خود را مرطوب در بازار سهام به خصوص اگر شما لازم نیست که مقدار زیادی از پول برای سرمایه گذاری.

"استفاده از کسری سهام است که شما می توانید خود را خیلی بیشتر — بزرگتر تنوع سهام از شما می تواند با همان مقدار از پول" پول متخصص کلارک هوارد می گوید.

"در حال حاضر که شما لازم نیست در صورت قیمت گذاری تبعیض است که استفاده می شود وجود دارد, شما می توانید خود را چند ده سهام با مقدار نسبتا کمی از پول است. در گذشته با یک نسبتا مقدار کمی از پول شما خوش شانس بودند قادر به خرید یک سهام."

در حال حاضر شما نه درآمد زیادی از بهره در بازار پول یا حساب پس انداز. سرمایه گذاری در کسری سهام می دهد پول خود را خیلی بیشتر پتانسیل برای رشد است. البته همیشه این احتمال وجود دارد شما خواهد شد از دست دادن پول است که به احتمال زیاد بیش از مسافت های طولانی است.

هنوز هم شما می خواهید را به مطمئن شوید که شما در یک موقعیت برای سرمایه گذاری در کسری سهام قبل از شما آغاز شده است. این بدان معناست که مطمئن شوید:

و کلارک است و دیگری بیشتر به طور کلی اخطار.

"من تنها به نفع مردم داشتن سهام فردی — کسری سهام و یا تعداد زیادی از 100 یا بیشتر سهام — هنگامی که آنها در حال حاضر مجموعه ای از یک پایه یا هسته, سرمایه گذاری در صندوق شاخص."

کلارک می گوید که ابتدا سرمایه گذاران بسیار بهتر در خدمت قرار دادن پول خود را در بازارهای گسترده تر.

"هنگامی که شما سعی می کنید برای ساخت نمونه کارها خود را از سهام فردی مگر اینکه شما تمایل به آن را در همه زمان ها و مگر اینکه شما به اندازه کافی پول و علاقه به اندازه کافی به واقعا تنوع آن را به تعداد زیادی از سهام شما در حال قرار دادن بیش از حد بسیاری از تخم مرغ در بیش از حد کوچک تعدادی از سبد," او می گوید.

تبلیغات

"همین دلیل است که برای من همیشه شروع می شود با داشتن پایه سرمایه گذاری خود را در به طور گسترده ای متنوع از وجوه شاخص و یا حتی یک هدف صندوق بازنشستگی. از وجود دارد, اگر بعد از آن شما می خواهید به خود را جزء به جزء سهام و سهام فردی خوب است. چاک شواب خود خواستار آن هسته و اکتشاف.'"

3. از کجا می توانم خرید کسری سهام ؟

شما ممکن است شنیده ام از Robinhood یک سرمایه گذاری راه اندازی است که انجام داده است و شاید بیشتر از تبلیغات اطراف کسری معاملات سهم از رقبای خود است. اما به عنوان آگاهی در سراسر کسری سهام افزایش یافته است و بیش از چند سال گذشته بسیار بزرگتر و بیشتر تاسیس brokerages بدست به کسری به اشتراک گذاشتن بازی.

در اینجا برخی از مکان شما می توانید در حال حاضر خرید و فروش جزء به جزء سهام همراه با برخی از اطلاعات مربوط در مورد هر یک:

کارگزاری جزئیات
بذرها
  • دور تا بدهی و کارت اعتباری خرید سرمایه گذاری را تغییر دهید
  • شروع در $1/ماه
  • هیچ حداقل یا تجارت هزینه
ضربه
  • رایگان ارائه می دهد کسری سهام در شرکت های مکرر شما
  • بدون هزینه
  • حداقل سرمایه گذاری
Fidelity
  • "سهام با تکه" به شما می دهد دسترسی به بیش از 7000 سهام ایالات متحده و ETFs
  • به عنوان کمی به عنوان $1.00 در هر تجارت
  • هیچ حساب هزینه و یا حداقل
Robinhood
  • سرمایه گذاری در هزاران نفر از سهام خود را از گوشی های هوشمند
  • حداقل سرمایه گذاری
  • هیچ کمیسیون یا هزینه
شواب
  • خرید کسری سهام هر سهام S&P 500 به عنوان کم 5 دلار در هر "تکه"
  • بدون کمیسیون در خرید سهام
ذخیره کردن
  • خرید کسری سهام Etf برای عنوان کمی تا $5
  • شروع در $1/ماه
  • بدون کمیسیون
ذخایر
  • خرید کسری سهام در 1,000+ سهام و ETFs
  • پرداخت $0.99 در هر تجارت
  • ثبت هزینه و هزینه های ماهانه و یا حداقل

که از این خدمات شما انتخاب می کنید بستگی دارد آنچه شما دنبال آن هستید. برخی — مانند بذرها و ضربه — اجازه می دهد تا شما را به صرفه جویی و سرمایه گذاری با کمی تلاش در بخشی خود را. دیگران مانند وفاداری و شواب — سنتی حساب کارگزاری که شما نیاز به تامین مالی و مدیریت.

4. آیا کسری سهام پرداخت سود سهام?

کسری سهام پرداخت سود سهام (اگر سهام شما خرید یک سهام پرداخت سود سهام) درست مثل تمام سهام. و این می تواند بخش مهمی از استراتژی سرمایه گذاری خود را.

سود سهام بخشی از درآمد شرکت است که در حال پرداخت به سرمایه گذاران در دوره خاصی (معمولا سه ماهه) در طول سال است. این سود می تواند پرداخت به صورت نقدی و یا در قالب سهام بیشتر از طریق چیزی به نام "سود سهام سرمایه گذاری مجدد."

اگر شما سرمایه گذاری در سهام سود سهام شما رشد می تواند مقدار سهام شما باید بدون سرمایه گذاری هر گونه پول اضافی. مقدار سهام شما خود را افزایش می دهد در هر زمان سود سهام پرداخت می شود.

بیایید می گویند که از طریق کسری به اشتراک گذاری, سرمایه گذاری, شما انباشته یک سهم از سهام IBM. اگر IBM سهام است در اطراف $100 سهم و پرداخت سود سهام از $1.62 هر سال که به این معنی است که در طول سال شما می توانید اضافه کردن یکی دیگر از 1.62 درصد از یک سهم به نمونه کارها خود را بدون سرمایه گذاری دیگر سکه.

سود سهام reinvestments هستند یک راه عالی برای رشد خود لانه تخم مرغ بر روی خلبان اتوماتیک. در بسیاری از موارد شما می توانید سرمایه گذاری در کسری سهام است که به شما پرداخت رو به بالا از 4 درصد در سود سهام — خیلی بیشتر از شما می توانید کسب درآمد در حساب بانکی. فقط آگاه باشید که همیشه وجود دارد خطر در بازار است. قیمت سهم از سهام می تواند رها کردن به طوری که آن را جبران سود سهام سود. و یا هیئت مدیره این شرکت می تواند رای به کاهش یا حتی از بین بردن سود.

فکر نهایی

خرید کسری سهام است یک راه عالی برای خرید سهام در شرکت های که مورد علاقه شما, اگر شما بودجه محدود هستند و یا اگر قیمت از این شرکت شما می خواهید برای خرید به خارج از رسیدن به خود را.

تبلیغات

فقط مطمئن شوید که شما را بررسی کردم همه از جعبه های دیگر بر سلامت مالی خود را checklist —از جمله ساخت مطمئن شوید که شما به طور گسترده ای متنوع — قبل از اینکه شما شروع. شما می تواند به خوبی در راه به ساخت یک نمونه از برخی از مورد علاقه خود را به شرکت های چند دلار در یک زمان.

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن