صعود به سطح بالا: ایکس باکس تمرکز بر زندگی و خدمات است یک برکت و رحمت و لعنت برای نسل بعدی

این هفته ایکس باکس بازی نمایشگاه ارائه یک نگاه اجمالی هیجان انگیز در آینده ای که در انتظار ما در ایکس باکس سری

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

این هفته ایکس باکس بازی نمایشگاه ارائه یک نگاه اجمالی هیجان انگیز در آینده ای که در انتظار ما در ایکس باکس سری Xو a blunt یادآوری است که مایکروسافت در حال پریدن به خدمات زنده بازار بدون تردید. که در بسیاری از جهات یک برکت و لعنت.

هاله بی نهایت و Forza Motorsport هر دو بازسازی مربوطه خود را به عنوان فرانشیز طولانی مدت سیستم عامل خواهد شد که تکرار بر و اضافه شده به بیش از سال های آینده. 343 و Turn 10 باید گفت به همان اندازه با مجموعه نامحدود به مجموعه' آخرین شماره مطلب برای آینده قابل پیش بینی. من قطعا از دست اعتیاد به مواد مخدره و پیش بینی است که همراه با انتظار سنتی مطالب, دانستن آنها به احتمال زیاد جایگزین عمده گسترش و به روز رسانی در یک ورید مشابه به سرنوشت 2.

این یک وداع تلخ و شیرین به صورت سنتی دنباله و در عین حال نیز یک نگاه اجمالی به آنچه AAA بازی در نهایت می تواند تبدیل به. هاله بی نهایت است که دیده می شود به عنوان یک "پلت فرم" است که در طول زمان گسترش احتمالا به عنوان یک عامل اصلی برای مایکروسافت اشتراک خدمات و رشد خانواده از کنسول ها. 343 تایید کرده است آن را به این نتیجه ریکلایمر سه گانه روایت اما فراتر از این مسیر رو به جلو برای Halo یک راز باقی مانده است.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

ما دیده ایم زندگی می کنند خدمات تبدیل به تاسیس نوع در جهان از بازی در طول دهه گذشته با سرنوشت این بخش و دیگر غول مانند لیگ از افسانه و Fortnite منجر به اتهام به عنوان بسیاری از بازیکن زندگی مجازی اغلب حول یک یا دو برجسته به عنوان است که به طور مداوم به روز شده. توسعه دهندگان اغلب می خواهند توجه undivided خود در تعداد انتخاب از تجربیات نقاشی شما را به اکوسیستم آن شما امیدوارم هرگز می خواهم به ترک.

در سطح آن برای تلفن های موبایل به جای نابکار اما آن را حس می کند کامل در یک صنعت که در آن ما به آرامی اما مطمئنا تغییر به کرات cloud gaming و اشتراک خدمات تعیین چگونه و در کجا مصرف کنیم محصولات ما علاقه مند هستید. مایکروسافت در حال حاضر جلوتر از منحنی با ایکس باکس بازی پاس و پروژه xCloudو آن را به احتمال زیاد می خواهد خود را گل سرسبد franchises برای تبدیل شدن به عضو دائم از خدمات فهرست به جای هل دادن بازیکنان دور با شماره دنباله و یک مقدار محدود از محتوا است.

این است که بیشتر تقویت شده توسط مایکروسافت رها مفهوم سنتی انحصاری کنسول و بلند پروازانه رویکرد نسبت به سازگاری رو به جلو. با وجود راه اندازی 7 سال پیش Xbox One را ادامه خواهد داد برای دریافت پشتیبانی در قالب اصلی اول عناوین و به روز رسانی. در حالی که آن را تقریبا به طور قطع محدود تنظیم دانستن شما نمی نیاز به ارتقاء به دسترسی به آخرین فیلم های پرفروش تنها وسیعتر درخواست تجدید نظر از بازی پاس و زنده خدمات در سال آینده.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

forza

در flipside آن را می توان استدلال کرد که چنین رویکردی است که محدود کردن آنچه که خود کتابخانه است که واقعا قادر به. سونی در حال ارتکاب به یک مدرسه قدیمی رویکرد با PS5 امید بستن برای پلت فرم اختصاصی و خروج اشتراک خدمات بصورتی پایدار و محکم در حاشیه. پلی استیشن در حال حاضر قطعا وجود دارد, اما آن را هرگز احساس مانند یک اولویت برای شرکت و نسبت به بازی با تصویب آن کاملا متوسط ارائه شده است. سونی و مایکروسافت در دو طرف بسیار متفاوت سکه و از آن خواهد شد جالب را ببینید که چگونه همه چیز را توسعه دهد.

اما من هنوز تضاد در مورد Halo یک فرنچایز بزرگ شدم و احساس می کنید شخصی متصل به بودن بدل به یک سرویس است که فاقد روایت شتاب می آید که با مستقل منتشر شده است. این همه دل تنگی و عذاب هر چند پس از 343 می تواند موفق که در آن سرنوشت شکست خورده است و این که در تهیه قانع کننده جهان و روایت واقعا ارزش سرمایه گذاری در. فقط زمان خواهد شد بگویید اگر آن را می توانید از چوب فرود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن