سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 در مقابل توجه داشته باشید 20 فوق العاده: تفاوت چیست ؟

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 در مقابل توجه داشته باشید 20 فوق العاده سامسونگ است که همه را به پرده بعدی

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 در مقابل توجه داشته باشید 20 فوق العاده سامسونگ است که همه را به پرده بعدی دستگاه های آندروید در یک رویداد Unpacked در آگوست 5, و ما انتظار تیتر عمل به نسل بعدی سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20.

به عنوان همیشه مورد با تلفن منتشر شده بسیاری از اطلاعات و جزئیات کلیدی در خصوص تبصره 20 در حال حاضر به بیرون درز. به نظر می رسد درست مثل سال گذشته که می توان آنها را در دو مدل. شایعات نشان می دهد یک کمی paired-پایین توجه داشته باشید کهکشان 20 و پس از آن یک خیال باف بالاتر قیمت Galaxy Note 20 فوق العاده.

اما آنچه ما می دانیم در مورد این دستگاه ها تا کنون ؟

مرتبط: بهترین گوشی

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 در مقابل توجه داشته باشید 20 فوق العاده امکانات و صفحه نمایش – توجه داشته باشید 20 فوق العاده است برای رفتن به حقیقی گل سرسبد

مانند به علاوه مدل از 2019 به نظر می رسد مانند توجه داشته باشید 20 فوق العاده است برای رفتن به حقیقی گل سرسبد سامسونگ در خط به بالا. نشت پیشنهاد می کنم این بسته خواهد شد بسیاری از ویژگی های از دست رفته به طور منظم یادداشت 20.

کلیدی در این میان این است که یک 120Hz نمایش درست مانند صفحه نمایش در سامسونگ کهکشان S20 محدوده. درز مشخصات نقطه به 6.9 اینچ Super AMOLED 120Hz نمایش پاغœانغœ فوق العاده با منحنی طرف و گوریل شیشه ای 7 برای حفاظت از. توجه داشته باشید 20 از سوی دیگر احساس می کند کمی بیشتر عابر پیاده به عنوان آن می تواند شامل یک استاندارد 60Hz پانل مسطح اندازه گیری در 6.7 اینچ.

قطعنامه تنظیم شده به بیش از حد متفاوت باشد با توجه 20 فوق العاده مباهات QHD+ پنل و توجه داشته باشید 20 کاهش است که به صفحه نمایش QHD+.

در داخل هر دو گوشی به نظر می رسد سامسونگ در حال رفتن به چسبیده با Exynos 990 در اروپا و تعویض به گل میمون 865 Plus در بازار که در آن شما به طور معمول به پیدا کردن کوالکام پردازنده های داخل با نام تجاری گوشی های مانند ایالات متحده آمریکا است. توجه داشته باشید 20 فوق العاده است به بسته 12GB RAM و یا 256GB یا 512GB از ذخیره سازی در حالی که توجه داشته باشید 12 کاهش می دهد که به 8GB RAM و 256 GB ذخیره سازی. شما همچنین ممکن است دست در ذخیره سازی قابل ارتقا اگر شما نمی چاق و چله برای فوق العاده.

هر دو گوشی را در مجموعه ای به DeX سازگار است. هر دو انتظار می رود که 5G پشتیبانی از دو سیم کارت اسلات, فای, 6 و IP68 امتیاز. سامسونگ همچنین گفته بود ورود به یک همکاری مایکروسافت با فشار این دو گوشی به عنوان کلید xCloud پخش آنلاين دستگاه.

از نظر دوربین به نظر می رسد نه بسته 100x فضای زوم از ویژگی های شما را پیدا Samsung Galaxy S20 فوق العاده. WinFuture گزارش تبصره 20 فوق العاده خواهد شد که اصلی 108MP دوربین همراه با یک دوربین 12MP فوق العاده گسترده و 12MP اپتیکال 5x زوم. توجه داشته باشید 20 نیز می تواند دارای سه دوربین اصلی یک دوربین 12MP و زوم زدم به 3x.

مرتبط: بهترین گوشی آندروید

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 در مقابل توجه داشته باشید 20 فوق العاده طراحی و S Pen – High-end stylus برای فوق العاده?

ما یاد گرفتیم از همان WinFuture نشت که سامسونگ ممکن است بهبود S Pen این زمان دور. این یکی از نقطه فروش کلیدی این دستگاه آن باقی مانده است بزرگترین تفاوت که در مقایسه این سامسونگ و گوشی های آندروید.

WinFuture گزارش می دهد که توجه داشته باشید 20 فوق العاده خواهد شد بهبود یافته S Pen با 9ms زمان تاخیر به عنوان مخالف به 26ms در تبصره 20. این امر منجر به یک نرم و صاف تجربه نوشتن.

از این تصاویر دیده می شود در بالا لینک آن را مانند به نظر می رسد هر دو دستگاه به اشتراک بگذارید همان پایه DNA با یک جعبه مانند نگاه و آمد در میان دیگران یک برنز رنگ (این به نظر می رسد که تایید شده توسط Z به تازگی تلنگر 5G اعلام). تفاوت بزرگ خواهد بود بزرگتر ماژول دوربین روی Ultra و مسطح روی صفحه نمایش به طور منظم یادداشت 20.

سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 در مقابل توجه داشته باشید 20 فوق العاده قیمت گذاری و در دسترس بودن

سامسونگ در حال برگزاری یک رویداد Unpacked در آگوست 5, و این جایی است که ما انتظار داریم این دو تبصره 20 دستگاه بود نشان داد در کنار سامسونگ Z برابر 2 و احتمالا پایان Galaxy Tab tablet S7 و کهکشان دیده بان 3.

قیمت گذاری هنوز مشخص نیست هر چند آن را احساس می کنیم ممکن است با دیدن یک بزرگتر در خلیج فارس بین گوشی های این سال است. در حال حاضر توجه داشته باشید 10 Plus, قیمت £1099 و توجه داشته باشید 10 برای £869. همچنین توجه داشته باشید 10 Lite for £529.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن