چگونه به سازمان دیده بان بورنموث در مقابل نیوکاسل زنده و آنلاین امشب به صورت رایگان

امشب free-to-air بازی بسیار مهم است برخورد در پای میز, Bournemouth, به دنبال صعود از منطقه سقوط به عنوان آنها

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

امشب free-to-air بازی بسیار مهم است برخورد در پای میز, Bournemouth, به دنبال صعود از منطقه سقوط به عنوان آنها را بر روی استیو بروس نیوکاسل. راهنمای ما به شما می گوید چگونه به تماشای بورنموث در مقابل نیوکاسل بر روی هر دستگاه.

بورنموث در مقابل نیوکاسل kick-off زمان

بازی می شود در جریان در 6pm BST در خالی نشاط ورزشگاه. بازیکنان نمی kick-off به صورت عادی اگر به جای در نظر گرفتن یک زانو هنگامی که داور ضربات سوت خود به عنوان بخشی از در رفتن سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات.

چگونه به سازمان دیده بان بورنموث در مقابل نیوکاسل در انگلستان

به دلیل غیر معمول لیگ برتر راه اندازی مجدد بازی های مختلف ارائه می شوند به عنوان free-to-air مشاهده. به عنوان یک نتیجه بازی امشب در دسترس است از طریق آسمان ورزش و رایگان, کانال های آسمان انتخاب کنید.

چگونه انجام شما دسترسی آسمان انتخاب کنید ؟

اگر شما یک آسمان ورزش, مشتری شما می توانید لحن به انتخاب در مولتی مدیا آرشیو, باکره, رسانه ها و یا از طریق یک جعبه آسمان. انتخاب کانال نیز در دسترس از طریق مولتی مدیا, نرم افزار بازی برای iOS و آندروید هستند اما این تعداد کانال:

  • Freeview: کانال 11
  • آرشیو: کانال 147
  • آسمان: کانال 159
  • باکره رسانه ها: کانال 165

اگر شما می خواهید به تماشای آسمان بیشتر بازی فراتر از آنهایی که رایگان شما می توانید در حال حاضر TV Sky Sports تصویب به تماشای بازی. این عبور در آمده روزانه, هفتگی و ماهانه طعم و ایده آل خواهد بود به شما اجازه خود را در فوتبال حل کنند. در حال حاضر تلویزیون با این نسخهها کار بر روی دستگاه های متعدد و بنابراین شما می توانید به تماشای این بازی ها بر روی گوشی شما, تلویزیون, لپ تاپ, تبلت یا Chromecast.

دیدن ویجت های زیر را به نگاه در آخرین معاملات در حال حاضر تلویزیون از جمله کیسه یک ماه آسمان ورزش برای فقط £25.

بورنموث در مقابل نیوکاسل پیش بازی

این شب مهم است برای مکان 18 بورنموث. سقوط-تهدید گیلاس بدون بهترین گلزن کلوم ویلسون. آنها نیاز به پیدا کردن یک راه را انتخاب کنید تا برخی از نقاط هر چند در یک شب که در آن رقبای West Ham – همچنین در 27 امتیاز – پیدا کردن خود را در یک بازی سخت در برابر چلسی.

West Ham بعید است به یک نتیجه در شکل کنونی, بنابراین این بازی یک شانس واقعی برای بورنموث به حرکت از سقوط اماکن. نیوکاسل نشان داده اند که برق امید در زیر استیو بروس – و بسیار امن از سقوط خود را – اما متناقض باقی می ماند.

Magpies شد زدم از جام حذفی با منچستر سیتی در این هفته و تنها در یک نقطه دور از 40 نقطه علامت گذاری -- به طور سنتی به عنوان دیده می شود در نزدیکی-تضمین ایمنی از سقوط. به ظاهر پس از آن, نیوکاسل ندارد و بیش از حد به بازی برای, اما آنها می خواهید برای اطمینان از امنیت خود را در بخش. آنها شکست نخورده در چهار لیگ وسایل و بورنموث هستند بدون پیروزی در آخرین چهار گردش در برابر نیوکاسل.

شانس در برابر بورنموث پس از آن اما یک چیز ثابت است که ممکن است معنی بیشتر به آنها را از آن را به مخالفان. لحن در آسمان انتخاب کنید برای تمام عمل است.

اگر شما لذت بردن از پخش محتوای آنلاین پس از آن بسیار مهم است که شما همچنین حفظ اطلاعات خصوصی شما را امن whist جستجو در وب ، داشتن اختصاصی VPN, یکی از بهترین راه برای نگه داشتن اطلاعات شخصی خود را از دست هکرها. ما گرد کرده ام تا بهترین VPN معاملات خارج وجود دارد در حال حاضر به شما بهترین ها را برای کمتر است.


ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن