وجود خواهد داشت یک جدید Dishonored بازی ؟

سونی به تازگی در زمان به مرحله به پرده PS5, همراه با یک لیست از بازی های هیجان زده در مورد پیش از راه اندازی.

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

سونی به تازگی در زمان به مرحله به پرده PS5, همراه با یک لیست از بازی های هیجان زده در مورد پیش از راه اندازی. رسوا توسعه دهنده Arkane Studios وجود دارد با مقدار زیادی برای به اشتراک گذاشتن در مورد عنوان جدید خود را. اما آنچه از Dishonored خود را ؟

ما طرفداران بزرگ از آخرین قسط به رسوا سری Dishonored: مرگ از خارجی است. بازی نویسنده جید شاه به بازی چهار و نیم ستاره, نوشته:

"مرگ بیگانه است و علاوه بر فوق العاده به رسوا جهان است که یک بار دیگر به ارمغان می آورد شکسته شهرستان از Karnaca به زندگی است.

آن بوده است سه سال پس از این رسوا مستقل و ما آماده هستیم برای اطلاعات بیشتر. خوانده شده در برای پیدا کردن آنچه Arkane نشان داد در پلی استیشن راه اندازی رویداد.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

وجود خواهد داشت یک جدید Dishonored بازی ؟

وجود دارد هیچ کلمه ای جدید Dishonored بازی در PS5 رویداد. این بدان معنا نیست که این استودیو در پشت حق رای دادن نبوده است سخت در محل کار ، Arkane لیون برای اولین بار تریلر بعدی خود را به عنوان Deathloop در راه اندازی – و ما نمی فکر می کنم رسوا طرفداران را نا امید خواهد بود.

مرتبط با: Deathloop: آنچه شما نیاز به دانستن در مورد Arkane جدید, تیرانداز شخص اول,

Deathloop یک تیرانداز اول شخص با انعطاف پذیر, روش بازی و یک ساختار منحصر به فرد. بازی به شرح زیر کلت یک قاتل به دام افتاده در یک زمان حلقه در 60s-الهام جزیره به نام Blackreef. گرفتار reliving همان روز بارها و بارها کلت ماموریت را از هشت کلید اهداف قبل از روز است بیش از آزادی او را از حلقه.

برای انجام این کار او را مجبور به طفره رفتن رقیب قاتل Julianna یک رقیب قاتل مجموعه در حفاظت از حلقه در صورتی که به معنی کشتن کلت روزمره است. خوشبختانه هر روز به ارمغان می آورد سرنخ های جدید و شخصیت های مختلف برای پاسخگویی به این معنی که شما می خواهید را وارد کنید و هر حلقه بیشتر عاقلانه. شما می توانید به هر روز اسلحه فروزان و یا دزدکی حرکت کردن در اطراف پنهانی اگر شما از طرفداران از رسوا حق رای دادن.

اتمام راهنمای ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Arkane آخرین تیرانداز اول شخص است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب