Cyberpunk 2077 تریلر به ارمغان می آورد فسق Netflix بکشد انیمیشن اسپین آف را تایید کرد

اگر شما هنوز هم bummed در مورد آخرین Cyberpunk 2077 تاریخ انتشار تاخیر این تیم در CD Projekt Red یک نام تجاری

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

اگر شما هنوز هم bummed در مورد آخرین Cyberpunk 2077 تاریخ انتشار تاخیر این تیم در CD Projekt Red یک نام تجاری جدید گیم پلی تریلر به شما تشویق کردن.

تریلر به نام فرفره شد عرضه در طول شب شهر سیم livestream در روز پنج شنبه و تقریبا تایید آنچه که ما در حال حاضر می دانستند – این بازی خواهد بود بسیار بالغ در طبیعت و قطعا مناسب برای علاقهمندان به بازی جوان.

تریلر امتیاز بزرگ, 17+ و مطمئن را ارائه گوری خشونت و برهنگی جنسی قوی زمینه استفاده از مواد مخدر و الکل است. این نیز ارائه می دهد یکی دیگر البته مختصر نگاهی کیانو ریوز' شخصیت جانی Silverhand.

شما می توانید آن را در زیر.

فراتر از این تریلر به ما بینش عمیق تر به 'Braindance' گیم پلی از ویژگی های است که به طور موثر به وسیله هک کردن فرد دیگری مغز و زندگی از طریق تجارب خود را.

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020

CD Projekt Red گفت: این تکنولوژی که در ابتدا ایجاد شده به منظور تسهیل نفسانی لرزش مهم خواهد بود سرایی دستگاه در داخل بازی. شما می توانید ببینید که فیلم گیم پلی در این ویدئو نشان داد امروز.

در جای دیگر در طول رویداد امروز این شرکت تایید یک سری انیمه به نام Cyberpunk: Edgerunners در حال آمدن است به Netflix در سال 2022. آن خواهید بود پیش بینی شده توسط CD Projekt Red, اما خواهد شد انیمیشن توسط استودیو, ماشه, جشن, ژاپنی, انیمیشن شرکت.

حداقل ما نمی خواهد که به صبر طولانی که برای بازی خود را. در هفته گذشته, CD Projekt Red اعلام کرده است که در حال حاضر با تاخیر بازی را در حال حاضر می رسند در نوامبر 19 – دو ماه بعد موکول سپتامبر 17 تاریخ. در حالی که بازی خود را به پایان رسید, از محتوا و گیم پلی چشم انداز این شرکت می گوید هنوز هم وجود دارد کار انجام می شود به تعادل مکانیک بازی و از بین بردن اشکالات باقی مانده.

مرتبط با: ایکس باکس سری X

"یک جهان بزرگ به معنی تعداد زیادی از چیزهایی برای رفع و ما را به صرف زمان بیشتری انجام دقیقا همان است که" خواندن بخش از این بیانیه از بنیانگذاران Marcin Iwinski و استودیو سر Adam Badowski.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن