تمام بازی گرفتن نسل بعدی ارتقاء برای PS5 و Xbox سری X

با نسل بعدی کنسول ها فقط در اطراف گوشه پارسه مشتاق هستند تا بدانند کدام بازی خواهد بود گرفتن ارتقاء و قابل پخش

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

با نسل بعدی کنسول ها فقط در اطراف گوشه پارسه مشتاق هستند تا بدانند کدام بازی خواهد بود گرفتن ارتقاء و قابل پخش در PS5 و Xbox سری X. ما لیستی پوشش بهترین عناوین است که شکاف بین نسل ها.

که Xbox One بازی را در ایکس باکس سری X ؟

خوشبختانه برای ایکس باکس پارسه مایکروسافت تایید کرده اند که همه ایکس باکس یکی از بازی ها (به استثنای کسانی که نیاز به کینکت سیستم) در دسترس خواهد بود بر روی ایکس باکس سری X. که بسیار چشمگیر است و می تواند یک مزیت بزرگ برای این کنسول در آینده نسل بعدی مسابقه تسلیحاتی.

این بدان معنی است که, در, راه اندازی, ایکس باکس سری X را با یک مقدار بزرگتر کتابخانه ها از PS5, حتی اگر برخی از آنها مسن تر هستند عنوان. اما سری X نمی باشد و همچنین مجهز به PS5 وقتی که می آید به منحصر به فرد عنوان و franchises.

پس پیشگامانی ایکس باکس سری X را به یک انتخاب بزرگ از ایکس باکس یکی از بازی ها را انتخاب کنید. در زیر برخی از عناوین در حال حاضر در لیست ما از بهترین ایکس باکس یکی از بازی ها:

علاوه بر این ما در حال انتظار برای برخی از بزرگتر عناوین به دوباره منتشر شد با تصاویری بهتر و یک یا دو ترفند برای کمک به گوشت کتابخانه از کنسول نسل بعدی در راه اندازی.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

که بازی PS4 خواهد بود در PS5?

پلی استیشن به ظاهر نشده رفته کاملا به مراتب با سازگاری داشتن تایید کرد که حداقل "100" پلی استیشن 4 بازی در دسترس خواهد بود در PS5. یکی دیگر از بیانیه گفت: "اکثریت قریب به اتفاق" از بازی PS4 در دسترس خواهد بود بر روی کنسول جدید. بنابراین انتظار می رود جامد ارائه نظر سازگاری حتی اگر سونی کنسول نیست و مجموعه ای به رهبر بازار در این رابطه.

تمام بازی های در حال حاضر ما بهترین بازی PS4 لیست هستند به احتمال زیاد به کاهش, بنابراین در اینجا هستند برخی از نسل فعلی عنوان است که شما باید قادر به در PS5 زمانی که آن می رسد بعد از این سال:

دوباره ما انتظار برخی از بزرگتر عناوین به remastered نسخه اجازه می دهد تا خود را با گرافیک واقعا درخشش در نسل بعدی کنسول. پلی استیشن منحصر به فرد عناوین مانند خدای جنگ هستند و شاید به احتمال زیاد برای دریافت این درمان است.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

تمام بازی های ایکس باکس هوشمند تحویل

مایکروسافت با معرفی ویژگی های جدید شناخته شده به عنوان هوشمند, تحویل, که بدان معنی است که شما به طور خودکار قادر خواهید بود به ارتقاء به ایکس باکس سری X نسخه از بازی های خاص بدون هیچ هزینه اضافی. شایعه آن است که این خواهد بود که یک نیاز برای cross-gen بازی های آینده رو به جلو است. ما وارد لیست کامل از بازی های تایید شده برای هوشمند تحویل زیر:

ما در به روز رسانی این مقاله با تمام آخرین بازی مجموعه ای برای دریافت ارتقاء رایگان در PS5 و Xbox سری X در حال حرکت رو به جلو را به مطمئن شوید که آن را نشانه برای اقامت تا تاریخ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن