سامسونگ x AKG جدید Y400 و Y600NC هدفون وعده استودیو کیفیت صدا

AKG اعلام کرد دو هدفون بی سیم در Y400 در گوش و Y600NC سر و صدا لغو بیش از گوش. این Y400 (£109) و Y600NC (£199)

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

AKG اعلام کرد دو هدفون بی سیم در Y400 در گوش و Y600NC سر و صدا لغو بیش از گوش.

این Y400 (£109) و Y600NC (£199) در دسترس هستند از امروز (24 جولای) و به گفته سامسونگ/AKG آمده مجهز به AKG صدا با کیفیت استودیو برای ارائه صاف تن باس عمیق و غنی صدایی اواسط محدوده عملکرد.

مرتبط: بهترین هدفون

خیره با Y400: آنها بسیار سبک وزن و تاشو بی سیم در گوش طراحی شده برای گوش دادن بر روی بروید. آنها شبیه به Y50BT/N60 هدفون از سال های رفته, اما با چند ویژگی های کسانی که هدفون ندارد.

ویژگی های آن بودن محیط آگاه و بحث را از طریق آن ارائه شنونده توانایی آگاهی از جهان اطراف آنها و یا صحبت با فرد دیگری بدون پوشیدن آنها. عمر باتری تا 20 ساعت و Y500 پشتیبانی از AKG سرعت شارژ تا ده دقیقه باتری به اندازه کافی برای اضافی چهار ساعت پخش. پوشیدن تکنولوژی نیز گنجانده شده است به طوری که هدفون متوقف خواهد شد/از سرگیری پخش در زمانی که آنها حذف شده/قرار دادن بر روی سر.

مرتبط: بهترین هدفون بی سیم

AKG Y600NC

AKG Y600 NC در حال سر و صدا-cancellers قیمت نسبت به بیشتر مقرون به صرفه پایان ANC بازار است. آنها بسیار سبک وزن در ساخت و استفاده از حافظه فوم و پروتئین چرم گوش-بالشتک برای راحتی و کاهش سر و صدای محیط.

آنها بیش از حد پشتیبانی از طریق بحث و محیط آگاه امکانات به علاوه اتوماتیک پخش/مکث پوشیدن فن آوری است. باتری 25 ساعت, و دوباره 10 دقیقه از شارژ کافی است اضافی و چهار ساعت است. این Y600 NC نیز سازگار با هدفون AKG برنامه (آندروید/در iOS) و آن را ارائه می دهد سفارشی سازی در قالب اکولایزر تنظیمات محیط سطوح و همچنین به روز رسانی خودکار.

این Y400 می آید در پنج رنگ – سیاه و سفید, آبی, سبز, صورتی و رز طلا – و AKG Y600NC در دسترس هستند در سه (سیاه و طلا و نقره).

جیمز Kitto معاون رئيس جمهور از فروش سامسونگ در بریتانیا و ایرلند گفت: "ما در حال افتخار به پرده یک جفت از هدفون که بازی ادای احترام به AKG میراث نوآوری و رهبری در صدا فضا. این را با کیفیت استودیو طراحی و مهندسی به مشتریان در همه جا در حالی که کاربران اجازه می دهد برای لذت بردن از موسیقی دقیقا چگونه آن در نظر گرفته شده بود شنیده های هنرمند – کاملا متعادل و واقعی به زندگی است."

این Y600 NC و Y400 هدفون بی سیم در فروش در حال حاضر برای £109 و 199 بود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن