آی فون 4G 12 می تواند قیمت با شروع از $549

اپل به زودی راه اندازی چندین جدید اپل بعد از این سال اگر شایعات را باور. بر خلاف سال گذشته که در آن آنها راه ا

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

اپل به زودی راه اندازی چندین جدید اپل بعد از این سال اگر شایعات را باور. بر خلاف سال گذشته که در آن آنها راه اندازی سه مدل این سال می تواند راه اندازی چهار مدل است. وجود خواهد داشت یک مدل پایه, به دنبال مدل بالاتر پایان. در حالی که 5G است و شایعه شده است در حالی که آن است که انتظار می رود در دسترس در سراسر صف.

تبلیغات

کمترین پایان, آیفون, 12 است که هنوز هم انتظار می رود برای ادامه برای استفاده از 4G و اگر شما کمی miffed که پس امیدوارم قیمت آن شما را متقاعد کند در غیر این صورت. با توجه به توییت @omegaleaks آنها ادعا می کنند که آی فون 4G 12 خواهد بود نسبتا مقرون به صرفه است. توییت ادعا می کند که مدل 4G خواهد بود در قیمت $549 ساخت آن ارزان ترین آیفون در شایعه صف.

پایه آیفون 12 همچنین انتظار می رود برای ادامه استفاده از یک صفحه نمایش ال سی دی اما اگر که یک موضوع برای شما $549 بسیار جذاب نقطه قیمت می باشد. این امر به ویژه هنگامی که شما را به در نظر گرفتن که آن را هنوز هم می تواند توسط همان A14 چیپ ست های موجود در مدل های دیگر به این معنی که جدای از عدم 5G و صفحه نمایش ال سی دی باید آن را هنوز هم ارائه یک عملکرد مشابهی را برای نزدیک به نیمی از قیمت مدل بالاتر پایان.

اپل واقع شده است دیدن یک بیت از موفقیت با آن ارزان تر اپل مانند آی فون XR و آی فون 11. با یک برنامه به طور بالقوه ارزان قیمت, پایه, آیفون, 12 شانس بودن آمار, اما تا زمانی که این می تواند تایید آن را با یک دانه نمک ،

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن