دیزنی به علاوه همچنان دیدنی رشد و وعده های "جدید و هیجان انگیز" مطالب

دیزنی به علاوه در حال حاضر بیش از 54 میلیون مشترک دیزنی نشان داد در آن Q2 درآمد تماس شب گذشته. در مارس 28, آن

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

دیزنی به علاوه در حال حاضر بیش از 54 میلیون مشترک دیزنی نشان داد در آن Q2 درآمد تماس شب گذشته.

در مارس 28, آن را تا به حال 33.5 میلیون مشترک. در آوریل 8, آن پیشی 50 میلیون مارک و پس از آن چند هفته به آن اضافه شده است یکی دیگر از 4.5 میلیون نفر به مجموع آن است.

"همانطور که از آوریل 4, ما برآورد ما حدود 54.5 میلیون دیزنی به همراه مشترکین بازتاب مشترک مخلوط به طور کلی شبیه به ترکیب ما در مارس 8," کریستین مک کارتی دیزنی رئیس امور مالی گفت: در این شرکت Q2 درآمد تماس بگیرید.

مرتبط با: Disney Plus vs Netflix

دیزنی در ابتدا گفت که آن را با هدف جذب بین 60 میلیون و 90 میلیون دیزنی به همراه مشترکین تا پایان سال 2024. می گویند که این جریان در حال رشد است سریع تر از این شرکت تا به حال پیش بینی شده خواهد بود چیزی از کتمان حقیقت است.

"پاسخ به دیزنی به علاوه به طور خاص بیش از حد حتی ما بالاترین انتظارات" باب Chapek مدیر عامل شرکت دیزنی گفت: در طول تماس.

وی افزود: "ما کاملا خوشحال با رشد است که ما دیده ایم در این چهار هفته پس از [مارس 8] و بیشتر برای آمدن وجود دارد."

ماه گذشته دیزنی به علاوه حتی جذب ستایش از مدیر عامل Netflix رقیب اصلی خود در جریان فضا.

"من خیلی تحت تاثیر قرار با دیزنی به علاوه اعدام است. بیش از 20 سال از تماشای کسب و کار مختلف امتیازهای مانند فیلم های پرفروش و خارج و همه این شرکت ها من دیده ام هرگز چنین یک اجرای خوب از وقت یادگیری راه های جدید و تسلط بر آن" گفت: Reed Hastings در Netflix بکشد Q1 درآمد تماس در آوریل 21.

"و سپس به آنها در رسیدن به بیش از 50 میلیون دلار در شش ماه آن را خیره کننده. بنابراین برای دیدن هر دو اعدام و شماره خط تا کلاه من به آنها."

هیستینگز اضافه شده: و پس از آن وجود دارد یک دسته خدمات بیشتر در حال آمدن به بازار است. من فکر می کنم آن را بزرگ بدیهی است که برای مصرف کننده قادر به همه این گزینه ها. وجود دارد هیچ چیز ما می توانیم در مورد هر یک از آنها را ... بنابراین آنچه که ما انجام دهید فقط سعی کنید به شکل از چگونه ما باید بهترین خدمات ما می توانید ... و پس از آن ما به بخشی از مصرف کنندگان مشاهده. هیچ کس می گذرد به آن همه است."

Chapek اضافه شده است که با وجود این اختلال ناشی از گسترش coronavirus دیزنی در حال برنامه ریزی برای پمپ پول به محتوای جدید برای دیزنی به علاوه که در حال حاضر ارائه می دهد فقط 38 اصل.

"آمار جدید برنامه نویسی مانند این Mandalorian قطعا درایو است که کسب و کار, بنابراین من فکر می کنم ما همچنان به برنامه ریزی و سرمایه گذاری را به دیزنی به عنوان ما همیشه با جدید و هیجان انگیز برنامه نویسی به درایو کسانی که به نرخ اشتراک و نگهداری," او گفت:.

اصلی جایگزین او به عنوان مدیر عامل در فوریه Bob Iger گفت: "یک کلید به ما انعطاف پذیری است که از قدرت از مارک های ما و قوی ارتباط عاطفی مردم به آنها: دیزنی, پیکسار, Marvel, ABC, ESPN و جنگ ستارگان. در حقیقت مطالعات اخیر نشان داده اند ما نگهداری می شود که ارتباط با مصرف کنندگان در سراسر این بحران است."

وی افزود: "در حالی که بسیاری از عملیات ما را تعطیل ما خوش شانس بوده است برای نگه داشتن قطعات خلاق ما خط لوله فعال از جمله تعدادی از نوشتن و پروژه های توسعه, در حالی که همچنین در ادامه پس از تولید کار برای ما studios, رسانه های ما و شبکه دیزنی به علاوه."

اگر شما هنوز سعی کنید از دیزنی به علاوه یک هزینه اشتراک یا £5.99 در هر ماه (£71.88 در طول دوره از یک سال) و یا £59.99 در هر سال (معادل £4.99 در هر ماه). با این حال وجود دارد هفت روز آزمایشی رایگان در دسترس است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن