آیفون 12 Pro شایعه نشان می دهد آن را بسته مورد علاقه ما iPad Pro ویژگی

جزئیات بیشتر به بیرون درز کرده اند در مورد آی فون اپل 12 و به نظر می رسد مثل یک صفحه نمایش ارتقا در نهایت بازی

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

جزئیات بیشتر به بیرون درز کرده اند در مورد آی فون اپل 12 و به نظر می رسد مثل یک صفحه نمایش ارتقا در نهایت بازی بهترین اندروید رقبا.

با توجه به نشت از EverythingApplePro آیفون Pro 12 را به رخ کشیدن یک صفحه نمایش نرخ تجدید از 120 هرتز است که از آی فون 11 Pro را پیمایش نرم و صاف تر از همیشه قبل از.

این به این معنی است که اپل در نهایت سازگاری با بهترین گوشی های آندروید در یک منطقه کلیدی به عنوان شاهد Samsung Galaxy S20 و وان پلاس 8 Pro در حال حاضر ارائه این پیشرفته نرخ تجدید. در عین حال آیفون جدید ممکن است مغلوب ساختن پیشی جستن هر دو از این در اجرای به لطف تجربه اپل تعلق با iPad Pro محدوده و آن در نرم افزار Motion نمایش.

مرتبط با: بهترین گوشی های

مرتبط با: بهترین گوشی های

اما این صفحه نمایش نیست و تصور می شود تنها یکی از ویژگی های مشترک آیفون 12 نرم افزار به اشتراک گذاری با iPad Pro. به گفته همین منبع این گوشی جدید را نیز به رخ کشیدن LiDAR اسکنر اضافه شده به دوربین عقب ماژول که به عنوان یک مزیت برای ویژگی های واقعیت افزوده است که به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر امری عادی با مقدمه ای از 5G اتصال است که همچنین پیش بینی شده برای پیوستن به اپل محصول برای اولین بار با آیفون 12.

مرتبط: بهترین اپل

در حالی که انتظار برای آیفون 12 release بعد از این سال اپل فنر تعجب اندازی آیفون SE 2. این دستگاه میزان متوسطی قیمت میانی دستگاه ارائه می دهد که فوق العاده چیپ ست همراه با دوربین و عملکرد مناسب فاکتور فرم کوچک. در بررسی ما ما اعطا دستگاه 4.5 ستاره از 5 با ما فقط رزرو بودن آن uninspired طراحی و تا حدودی ناامید کننده عمر باتری. ما امیدواریم که آیفون 12 به بالا بردن نوار برای دستگاه های حق بیمه فقط به عنوان آی فون SE 2 برای میانی بازار است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن