آیا من مجبور به پرداخت مالیات بر مزایای بیکاری?

اگر شما از دست داده اید کار خود را به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس شما ممکن است به جمع آوری مزایای بیکاری.

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

اگر شما از دست داده اید کار خود را به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس شما ممکن است به جمع آوری مزایای بیکاری. ما مصرف کننده Action Center است که گرفتن بسیاری از سوالات در حال حاضر در مورد بیکاری چک و مالیات.

به طور خاص مردم می خواهند بدانند که آیا کسانی که بیمه بیکاری مشمول مالیات.

چگونه نقشه کشی بیکاری تاثیر می گذارد مالیات خود را

پاسخ ساده این است که "بله" با توجه به IRS. اما بسته به جایی که شما زندگی می کنند همه چیز می تواند کمی پیچیده تر است.

پول شما دریافت از طریق دولت حمایت بیمه بیکاری در نظر گرفته شده است درآمد مشمول مالیات و گزارش باید به دولت فدرال است. بسته به اینکه چقدر به شما کسب درآمد در طول سال است که در آن شما دریافت مزایای شما می توانید مدیون مالیات فدرال بر روی آنها.

این امر به پول شما از طریق دولت خود را اداره بیکاری برنامه و اضافی 600 دلار در هفته دستمزد برخی از مردم در حال دریافت از دولت فدرال از طریق مراقبت عمل می کنند.

اکثر ایالت ها نیز مالیات مزایای بیکاری. آنهایی که نمی, با توجه به مالیات بر بنیاد عبارتند از:

  • کالیفرنیا
  • مونتانا
  • نیوجرسی
  • اورگان
  • پنسیلوانیا
  • ویرجینیا

برخی از کشورهای دیگر — آلاسکا, فلوریدا, نوادا, داکوتای جنوبی تگزاس واشنگتن و وایومینگ — هیچ مالیات بر درآمد دولت پس از خود مزایای بیکاری نمی تواند موضوع را به دولت مالیات در این کشورها یا نه.

اگر شما زندگی می کنند در یک حالت ذکر شده در بالا, شما به احتمال زیاد مدیون دولت مالیات بر درآمد خود را از مزایای بیکاری.

چگونه برای جلوگیری از بنگاه پول در زمان مالیات

پس از شما دریافت غرامت بیکاری در طول سال شما باید یک فرم 1099-G از دولت فدرال است. این را نشان می دهد در مجموع میزان بیکاری در منافع به شما پرداخت شد که در آن سال.

شما باید شامل تمام جبران بیکاری به عنوان درآمد هنگامی که شما فایل فدرال خود را مالیات.

تبلیغات

اگر شما نمی خواهید برای دریافت آمار با یک لایحه هنگامی که شما به پرداخت مالیات خود را در سال آینده محلی خود را بررسی کنید بیکاری به دیدن اگر آن را ممکن است به فدرال و یا دولت خودداری گرفته از بیکاری خود را چک.

که راه شما نمی خواهد که برای بیرون آمدن از جیب در زمان مالیات.

شما همچنین می توانید درخواست کنید که دولت فدرال این کار را با پر کردن فرم فرم W-4V است که داوطلبانه خودداری درخواست برای پرداخت های آینده از دولت است.

یک گزینه نهایی است به پرداخت برآورد سه ماهه مالیات بر حقوق بیکاری شما. این است که کمی پیچیده تر است اما اگر شما تا به حال بوده است, خود اشتغالی و یا متعلق به خود را کسب و کار کوچک شما در حال حاضر ممکن است به آن استفاده می شود. اگر شما هرگز پرداخت برآورد مالیات قبل از شما احتمالا بهتر از رفتن خودداری مسیر.

فکر نهایی

بیمه بیکاری و وجوه اضافی از دولت از طریق مراقبت در عمل مفید در پل زدن شکاف بین شغل. اما به یاد داشته باشید تا مطمئن شوید که شما در حال حسابداری برای مالیات مدیون شما که پول به طوری که شما رنج می برند نیست از شوک دشنه با آن زمان به فایل بعدی سال است.

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن