2020 GoCycle GX کاهش وزن و برابر سریع تر

سال گذشته GoCycle GX ثابت کرد که دوچرخه برقی می تواند قابل حمل و نسبتا آسان برای مدیریت در حمل و نقل عمومی; ای

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

سال گذشته GoCycle GX ثابت کرد که دوچرخه برقی می تواند قابل حمل و نسبتا آسان برای مدیریت در حمل و نقل عمومی; این شرکت با 2020 GoCycle GX ارائه می دهد که پیشرفت های بیشتر.

2020 GoCycleGX داده شده است طراحی تجدید نظر گرفتن محدوده-شکوه GXi جلو چنگال که طراحی شده برای بهبود راحتی سوار و پویایی است. GoCycle نیز tidied تا کابل کشی با کابل نوار یک اجرای داخلی. و همچنین به عنوان دادن ebike کارآمد تر و neater نگاه داخلی کابل کشی باعث می شود آن را کمی ساده تر برای ریختن (فولد) دوچرخه و به حذف باتری برای شارژ.

در فیلم ارائه شده توسط این شرکت GoCycle GX می توان در کمتر از 10 ثانیه و سپس نورد در آن دو چرخ برای حمل و نقل آسان تر به طوری دوچرخه سواران نمی خواهد که برای بلند کردن آن را به عنوان اغلب.

همه این تغییرات منجر به GoCycle تراشیدن 300 گرم از وزن نسبت به مدل سال گذشته قرار دادن 2020 GoCycle کلی وزن 17.5 کیلوگرم است. که سنگین تر از معادل پدال-صفحه Brompton اما باتری و موتور اضافه وزن قابل توجهی است.

آنچه باید تغییر در طراحی مجدد است که GoCycle GX باید یک رویا به چرخه ساخت و حتی شدیدترین تپه گردیده برای سوار شدن. مانند سلف خود آن را به یک ebike طراحی شده از ابتدا به جای سنتی دوچرخه به روز شده با یک موتور. شامل به عنوان استاندارد در جلو (front-wheel کنترل کشش برای سوار ثبات و دوچرخه قادر است در حداکثر سرعت 20mph. این محدود خواهد شد در انگلستان به 15.5 مایل در ساعت به منظور دیدار با ebike مقررات.

زمانی که ما سوار 2019 GoCycle GX ما ستایش دوچرخه به لطف گشتاور سنسور زحمت اندازه گیری زمانی که شما در حال تولید به اندازه کافی قدرت برای ضربه زدن به موتور را به عمل. شتاب سریع و آسان کروز ساخته شده از دوچرخه سواری لذت مطلق به سوار.

2020 GoCycle GX موجود است برای سفارش و هزینه £2899. افزودنیهای پیشنهاد شده اختیاری از جمله mudguards و چراغ و جلو لول. ما امیدواریم که شما را به یک بررسی کامل به زودی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن