سینما رو پست-مستند بحران به افراد در حال حاضر ترجیح می دهند در خانه

فیلم تئاتر به صورت یک چالش بی سابقه زمانی که آنها بازگشایی با ظرفیت محدود و قوانین سخت اجتماعی فاصله به احتمال

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

فیلم تئاتر به صورت یک چالش بی سابقه زمانی که آنها بازگشایی با ظرفیت محدود و قوانین سخت اجتماعی فاصله به احتمال زیاد به اجرا گذاشته است.

اما عمده زنجیره ای و مستقل سینما نیز می تواند به صورت یک تهدید جدید – به نظر می رسد مردم ترجیح می دهند به تماشای فیلم جدید در صفحه اصلی به جای سر به روی صفحه نمایش بزرگ با توجه به انتخاب

یک نظرسنجی جدید منتشر شده توسط انواع مختلفی نشان می دهد که 70 درصد از مردم گفت: آنها به احتمال زیاد به تماشای اولین اجرای فیلم در خانه. تنها 13 درصد گفت: آنها می شود بیشتر احتمال دارد به تماشای فیلم در یک سینمای محلی. باقی مانده از 17 درصد در این نظرسنجی از 1000 نفر گفت: آنها مطمئن نبودند.

این ممکن است به برخی از شک و تردید که آیا مکانهای عمومی خواهد بود امن برای حضور به عنوان سازمان ملل به تدریج آغاز روند باز کردن. سینما در بریتانیا و ایالات متحده هنوز برای بازگشایی و در مورد سابق آن است که هنوز هم انتظار می رود چند ماه قبل از محلی Odeon بازگشایی.

مرتبط با: فیلم رفتن مستقیم به جریان

"فقط به عنوان کشور شروع به باز کردن شده است وجود دارد یک نوسان به سمت افزایش احتیاط با اکثریت آمریکایی ها به وضوح گفت: 'هنوز' وقتی که می آید به حضور در رویدادهای بزرگ عمومی, می گوید:" Jed پیرسال رئیس جمهور از عملکرد پژوهشی این شرکت انجام تحقیقات به نمایندگی از انواع.

این ارقام به ویژه استارک با توجه به نتایج یک نظرسنجی مشابه از همان سازمان چند ماه پیش. 49 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که "چند ماه" به "احتمالا هرگز" قبل از آنها می خواهم به بازگشت به تئاتر.

پس از مصرف کنندگان این فرصت را به تجربه آنچه در آن مانند برای دیدن نام تجاری جدید در محیط خانه با بسیاری از رفتن مستقیم به جریان. آن منتشر شده است گران تر از اجاره, اما هنگامی که در مقایسه با هزینه مصرف کل خانواده به سینما (همراه با و همه از ارتباط تنقلات) وجود دارد که پول را نجات داد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن