سامسونگ فقط سرمایه گذاری در 5 جدید راه اندازی – از جمله یک ساخت کامل مستند ابزار

سامسونگ در حال حمایت پنج جدید راه اندازی تاسیس شده توسط سامسونگ کارکنان. کسب و کار پوشش طیف وسیعی از نوآوری ها

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

سامسونگ در حال حمایت پنج جدید راه اندازی تاسیس شده توسط سامسونگ کارکنان. کسب و کار پوشش طیف وسیعی از نوآوری های جالب و نشان دهنده ادامه از سامسونگ C-آزمایشگاه طرح که توسط این شرکت با هدف حمایت از نوآوری در نیروی کار خود را. بنابراین آنچه که دقیقا باید سامسونگ سرمایه گذاری ،

جدید سامسونگ خط به بالا از سرمایه گذاری ارائه می شود همه چیز از تکنولوژی بالا ویرایش ویدئو برای هوشمند AI معلم به ایده آل مستند ابزار است که می تواند تولید مصنوعی نور خورشید و به کاربران کمک کند تا سالم بماند. تمام این محصولات جالب گزاره و ما مشتاق به دیدن چگونه (و اگر) آنها گنجانیده شده سامسونگ در خط تولید موجود است.

اولا فیلمهای جدید و ویرایش ویدئو نرم افزار اجازه می دهد ویراستاران به استفاده از CG و 3G اثر بیشتر به راحتی و با استفاده از گوشی های هوشمند خود. اختراع فیلمهای الگوریتم هدف این فرایند را آسان تر از همیشه.

با دوربین قابلیت در حال حاضر یکی از مهم ترین نقاط فروش بر روی هر گوشی های هوشمند جدید می تواند فیلم های پرفروش را ویرایش ویدئو suite در گوشی های سامسونگ به سطح بعدی ؟ اگر پس از آن می تواند یک مزیت رقابتی کلیدی برای گوشی های سامسونگ در آینده است.

مرتبط با: بهترین گوشی های 2020 – 11 بهترین گوشی های هوشمند را برای شما

دوم راه اندازی پیشگام یک محصول است که برای تلفن های موبایل مانند یک دانشجو رویا. Hyler هوشمند برجستهنگار است که تبدیل آنالوگ متن به متن دیجیتال – انتقال یادداشت ها نسخه قابل چاپ outs یا کتاب معابر بر روی دستگاه تلفن همراه خود را. سپس آن را آسان به تعامل خود را با عنوان یادداشت دیجیتالی از طریق Hyler برنامه.

ما دوست دارم برای دیدن این گنجانیده شده سامسونگ S-pen است که می آید با بسیاری از این شرکت دستگاه های تلفن همراه. تصور کنید با استفاده از یک قلم سنتی در یک پایان و چرخش قلم به استفاده از Hyler تابع به راحتی انتقال یادداشت ها بر روی تلفن سامسونگ خود را.

راه اندازی دیگر سامسونگ است پشت هخبی – هوشمند مطالعه توجه داشته باشید سرویس می تواند یک ابزار عالی برای کسانی که در حال حاضر تحت صفحه اصلی-تحصیل. این پرونده پاسخ های نادرست از کتابهای کمک می کند و به توصیه های جدید کار می کنند و مواد را بر اساس توانایی یادگیرنده. هخبی با استفاده از هوش مصنوعی الگوریتم که برای شناسایی شایستگی برای افراد مختلف فراهم می کند سفارشی برگه.

اگر شما نمی خواهید یک هوش مصنوعی-نشانگر به دنبال بیش از شانه خود را چگونه در مورد دستگاه روشنایی است که می تواند ویتامین D خود را? SunnyFive می کند که فقط. این یک پنجره به شکل روشنایی دستگاه است که تولید مصنوعی نور خورشید. این می تواند ایده آل مستند ابزار برای افرادی که کمی صرف زمان بیش از حد در داخل, تماشای Netflix بکشد. SunnyFive کمک می کند تا کاربران synthesise ویتامین D در حالی که آنها در داخل خانه و یا در نور کم اماکن بدون نیاز به نگرانی در مورد پیری پوست یا آفتاب سوختگی و اجازه می دهد تا برای روشنایی و رنگ تنظیم از طریق نرم افزار.

در حالی که واضح اولیه برای استفاده از این تکنولوژی خواهد بود مستقل روشنایی ما هم کنجکاو به دیدن آن دیگری SunnyFive و سامسونگ می تواند به این فن آوری. می تواند ما برای مثال دیدن یک رقیب به فیلیپس رنگ با اضافه مزایای بهداشت و درمان?

مرتبط با: ما کامل Samsung Galaxy S20 نقد و بررسی

اما برای کسانی که در انتهای دیگر مقیاس گرفتن خورشید بیش از حد سامسونگ همچنین دارای یک spin-off برای راه اندازی آن است. RootSensor سوابق روزانه قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش و می توان یکپارچه به فناوری پوشیدنی اتومبیل ها و ساختمان های هوشمند. این سنسور همچنین می تواند ارائه اطلاعات در مورد وضعیت پوست و ویتامین D تولید می باشد.

سامسونگ در بیانیه ای گفت:

"C-آزمایشگاه spin-off برنامه فراهم می کند راه اندازی با سرمایه گذاری و مشاوره کسب و کار نیاز به کمک به آنها را رشد می کنند. سامسونگ نیز فراهم می کند پنج-پنجره سال که در طی آن کارکنان که در راه اندازی استارتاپ می تواند بازگشت به شغل خود را اگر تلاش های خود را اثبات ناموفق معنی است که افراد می توانند سوار بر کارآفرینی پروژه بدون نیاز به ترس که آنها حرفه خود را به خطر می اندازند.

"به عنوان یک نتیجه 163 کارکنان تاسیس 45 آمدن از آغاز C-آزمایشگاه برنامه. نه تنها این شرکت ها مطرح شده 45 میلیون تومان در بودجه در طول سال اما ارزش خود را بیش از سه برابر نسبت به زمانی که در آن آنها چرخید."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن