آیفون 12 می تواند قابلیت دوباره طراحی مادربرد

در حالی که انتظار می رود که اپل به احتمال زیاد برخی از تغییرات طراحی بیرونی آیفون 12 که در آن یک نام تجاری جدی

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

در حالی که انتظار می رود که اپل به احتمال زیاد برخی از تغییرات طراحی بیرونی آیفون 12 که در آن یک نام تجاری جدید طراحی به نظر می رسد که این تغییرات نه تنها پایان وجود دارد. با توجه به نشت اخیر در رسانه های اجتماعی چینی که معلوم است که قسمتهای داخلی از آی فون 12 می تواند دستخوش طراحی مجدد نیز هست.

تبلیغات

با توجه به درز عکسی که به اشتراک گذاشته شده توسط @Mattia_fb در توییتر به نظر می رسد که اپل می تواند تغییر طراحی آیفون 12 مادربرد. همانطور که می بینید در عکس جدید ادعا مادربرد ورزش خواهد شد L شکل طراحی شده است. این است که در مقابل قبلی آیفون است که در آن teardowns پیدا کرده اند که این مادربرد تا به حال یک مستطیل شکل است.

لازم به ذکر است که در واقع این اولین بار نیست که آیفون با استفاده از L-شکل مادربرد. آخرین بار ما شاهد چنین طراحی شده بود که در آی فون 8 و پس از آن اپل تغییر به دو طبقه طراحی شده است. ممکن است که آی فون 12 هنوز هم می تواند ورزشی دو طبقه, طراحی, اما در حال حاضر در یک L-شکل به جای.

ما مطمئن نیستیم که چه نوع از تغییرات اپل ساخته شده است که آنها را وادار به استفاده از L-شکل mainboard اما به عنوان AppleInsider یادداشت کاملا ممکن است که این مادربرد حتی ممکن است متعلق به آی فون و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای چیز دیگری تا شاید این را با یک دانه نمک ،

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن