FIFA 21: همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد این سال فوتبال سیم

الکترونیک آرتز تایید کرده است واضح: FIFA 21 در حال آمدن است راه ما را بعد از این سال و از آن خواهد شد فرود در

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

الکترونیک آرتز تایید کرده است واضح: FIFA 21 در حال آمدن است راه ما را بعد از این سال و از آن خواهد شد فرود در هر دو زمان و کنسول های نسل بعد.

اطلاعات بیشتر پرده برداری شد در طول بازی EA 2020 که شامل بازگشت ولتا نهایی تیم و تعدادی از ویژگی های دیگر طرفداران به احتمال زیاد خواهد شد انتظار. اما انتشار جزئیات برای PS5 و Xbox سری X نسخه باقی می ماند کمی ناقص است.

با اطلاعات بیشتر در حال ظهور به طور منظم بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد FIFA 21 از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, تیم, پوشش ستاره و بیشتر.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

FIFA 21

FIFA 21 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

Electronic Arts اعلام کرده است که FIFA 21 خواهد بود در آینده برای PS4, Xbox One و PC در ماه اکتبر 9, 2020. تاریخ انتشار برای PS5 و Xbox سری X نسخه احتمال ظهور هنگامی که ما می دانیم دقیقا زمانی که کنسول به علت است.

متاسفانه برای بازیکنان PC EA گفته است که خواهد بود که PS4 و ایکس باکس یکی از نسخه های این برنامه ریزی شده برای نسل بعدی ماشین که زمین در ماه اکتبر. که بد شانسی اما یک پچ امیدوارم رسند بعد از این سال را به نسخه PC گرافیک بازی های جدید کنسول های'.

صاحبان این بازی بر روی آخرین نسل ماشین آلات خواهد بود واجد شرایط برای "Dual حق" که اساسا بدان معنی است که شما اجازه ارتقا به PS5 و Xbox سری X نسخه به صورت رایگان. فقط به یاد داشته باشید شما نیاز به آن را انجام دهد قبل از انتشار FIFA 22 در غیر این صورت ارائه بگذرند.

FIFA 21 تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

ما هنوز برای دریافت در عمق تریلر با تمرکز به طور خاص در FIFA 21 اما الکترونیک آرتز منتشر کرده است یک مونتاژ از انواع که بر آن کتابخانه های ورزشی عناوین و چگونه آنها را به استفاده از کنسول های نسل بعدی. آن را چک کنید زیر:

FIFA 21 پوشش ستاره – که در آن است ؟

ما هنوز نمی دانیم که خواهد شد بر روی جلد FIFA 21. فیفا 20 جلد را دیدم ادن هازارد را با سرب به عنوان اصلی پوشش ستاره.

ویرژیل Van Dijk و زین الدین زیدان بریدن به عنوان پوشش ستاره برای نسخه های خاص از سال گذشته بازی بنابراین انتظار می رود برخی از تغییرات در نسخه اصلی این سال بیش از حد.

اوایل حدس و گمان است پیشنهاد لیورپول بازیکن می تواند یک نامزد برای این نقطه از Mo صلاح به Sadio یال اما این شایعات تایید نشده. فیفا جامعه و بازخورد سایت FIFPlayدر حال حاضر در حال اجرا یک نظرسنجی که باید پوشش ستاره – with Son Heung-حداقل از اسپرز در حال حاضر پیشرو در راه است. در حالی که نامزد مورد علاقه صلاح نیست دور پشت در 5.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

FIFA 21

FIFA 21 گیم پلی و ویژگی ها – چه خبر ؟

جزئیات بیشتر در FIFA 21 هستند و نه نور حق در حال حاضر فراتر از چند نور تأیید توسط Electronic Arts. امثال ولتا آنلاین, فصل, فصل های تعاونی حرفه ای و حالت Pro Clubs به بازگشت می شود اگر چه شما نمی خواهد بود قادر به انتقال هر گونه پیشرفت به آینده کنسول اگر شما تصمیم به ارتقا دهید.

فراتر از این Electronic Arts شده است بسیار فروتن در مورد FIFA 21 امید بستن برای به اشتراک گذاشتن یک دسته از اصطلاحات بازاریابی در مورد PS5 و Xbox سری X نسخه و چگونه آنها را "انقلابی" جهان فوتبال سیمز. بازخورد لمسی در کنترل معنی است که شما "احساس" تاثیر هر یک دریبل مقابله و ضربه مانند قبل از هرگز. و یا به طوری که آنها می گویند.

"جدید DualSense کنترل در پلی استیشن 5 با غنی و پاسخگو بازخورد لمسی عمیق تر تجربه گیم پلی به شما اجازه احساس ریتم بازی را در دست خود" توضیح می دهد که EA. آن را نیز لمس بر "فروزان زمان بارگذاری سریع" که به معنی شما "هرگز از دست دادن تمرکز به عنوان ورزشگاه محیط بارگذاری خواهد شد با سرعت بی سابقه ای به شما اجازه دریافت به ضربه در ثانیه است."

ما مطمئن شوید که برای به روز رسانی شما یک بار دیگر قطعی جزئیات منتشر شده در مورد FIFA 21 با Electronic Arts امیدوار کننده است که آن را به حفر کردن به جزئیات اطراف آن حالت حرفه ای ولتا و در نهایت تیم در ماه اوت است. انتشار است که هنوز هم یک تعداد انگشت شماری از ماه دور, بنابراین وجود مقدار زیادی از زمان برای یادگیری بیشتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن