SoftBank گزارش با توجه به فروش Arm Holdings

در صورتی که شما نا آشنا اکثر گوشی های هوشمند چیپست های خارج وجود دارد وجود دارد تکیه بر بازوی معماری که در آن

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

در صورتی که شما نا آشنا اکثر گوشی های هوشمند چیپست های خارج وجود دارد وجود دارد تکیه بر بازوی معماری که در آن شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ و کوالکام, Huawei و MediaTek مجوز این فناوری برای کمک به آنها را با خود سفارشی طرح های تراشه. در حال حاضر با توجه به گزارش وال استریت ژورنال بازو صاحب SoftBank است که گفته می شود با توجه به فروش آنها را.

تبلیغات

سافت قبلا به دست آوردن بازو به عقب در سال 2016 برای 32 میلیارد دلار است اما با توجه به این گزارش این شرکت در فکر فروش بازو در جهت "جمع آوری پول نقد از خود را متنوع و پایدار دارایی", که در آن این شرکت است که گفته می شود به دنبال فروش کردن تا آنجا که $41 میلیارد دلار از دارایی های در این فرآیند است.

به گزارش اشاره سافت اعلام کرده بود در گذشته که آنها ممکن است بازگشت ARM به بازار عمومی در برخی از نقطه در آینده است و اگر این گزارش دقیق است به نظر می رسد مانند سافت به دنبال شروع این فرآیند. معلوم نیست که ممکن است به دنبال به دست آوردن این شرکت اما برخی از آنها opining که آن را حس که اپل ممکن است بخواهید برای به دست آوردن آنها.

دلیل این است که اپل به تازگی تایید کرد که آنها خواهد بود انتقال دور از پردازنده های اینتل به سفارشی ARM مبتنی بر چیپست برای رایانه های خود را. این امر صرفه جویی در پول از نیاز به پرداخت اینتل برای پردازنده و دیگر هزینه های صدور پروانه بنابراین با دستیابی به آن نیز می تواند سود اپل در دراز مدت است.

این فقط یک نظر در حال حاضر, اما این می تواند یک معامله بسیار بزرگ اگر اپل بودند تا آنها را انتخاب کنید.

در زمینه عمومی >شایعات. بیشتر بخوانید درباره SoC و Softbank. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن