چگونه برای به دست آوردن صدای DTS در Sonos قوس و پرتو

اگر شما یک Sonos soundbar مانند Sonos پرتو یا Sonos, قوس, سپس شما ممکن است به اجرا یکی از بزرگترین محدودیت ها:

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

اگر شما یک Sonos soundbar مانند Sonos پرتو یا Sonos, قوس, سپس شما ممکن است به اجرا یکی از بزرگترین محدودیت ها: هیچ پشتیبانی از DTS صدا. Sonos گفته است که با تمرکز بر روی جریان این تصمیم به تمرکز تلاش خود را در فرمت صدا دالبی با قوس حمایت از Dolby Atmos, Dolby TrueHD, Dolby Digital Plus و Dolby Digital.

برای اکثر این یک استراتژی است که با این نسخهها کار تا زمانی که شما سعی کنید و بازی های Blu-ray است که تنها دارای یک DTS موسیقی متن فیلم که در این صورت شما احتمالا پیدا کنید که شما نمی توانید هر صدا. پس چه می تواند شما را در مورد آن انجام? پاسخ این واقعا بستگی به نوع کیت که شما باید. در اینجا ما توضیح گزینه های مختلف.

خود را تنظیم Blu-ray player برای تبدیل کد به دالبی دیجیتال

اگر شما یک Xbox One X یا Xbox One S پس از آن وجود دارد یک گزینه در صفحه نمایش و تنظیمات صدا برای تغییر خروجی صوتی دیجیتال bitstream با فرمت دالبی دیجیتال یا Dolby Atmos. هنگامی که شما را انتخاب کنید هر کدام از این گزینه های ایکس باکس را re-encode DTS صدا را به صورت دالبی دیجیتال و تصویب آن را از طریق تلویزیون خود به Sonos soundbar. توجه داشته باشید که تنها Sonos Arc پشتیبانی از Dolby Atmos بنابراین پرتو صاحبان نیاز به انتخاب دالبی دیجیتال.

تنها راه دیگری در اطراف این موضوع است که اگر شما یک دستگاه پخش Blu-ray یا Ultra HD Blu-ray player با پشتیبانی از گزینه های مشابه. که برای تلفن های موبایل در تئوری خوب است اما خبر بد این است که به بهترین دانش ما تنها سامسونگ و Oppo بازیکن باید این گزینه re-encode DTS به دالبی. متاسفانه هر دو شرکت از این بازیکن در بازار, بنابراین مگر اینکه شما رو یکی در حال حاضر شما پیدا کردن آن سخت به خرید یک.

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس به یک سامسونگ بازیکن شما می توانید خروجی را تغییر دهید به re-encode به صدای دالبی دیجیتال است که به شما 5.1 صدای فراگیر.

Xbox bitstream option

استفاده از صوتی PCM

اگر شما لازم نیست که هر یک از گزینه های بالا و سپس شما را مجبور به استفاده از صوتی PCM به جای. با این فرمت صوتی دستگاه پخش خود را رمز گشایی موسیقی متن فیلم می فرستد و آن را به عنوان غیر فشرده صوتی. بسته بر روی دستگاه شما, شما یا باید گزینه ای برای تغییر خروجی صوتی به PCM برای تمام فرمت های صوتی و یا به طور خاص برای DTS تنها. ما تست پاناسونیک Ultra HD Blu-ray player برای مثال به شما اجازه می دهد تغییر صدای خروجی به صورت صوتی DTS به PCM ترک دالبی دیجیتال به عنوان Bitstream.

Bitstream بهترین گزینه است که در آن ممکن است به عنوان این نسخه فشرده صوتی است که می تواند حمل ابرداده اضافی مورد نیاز برای Dolby Atmos به کار می کنند.

PCM برای تلفن های موبایل مانند یک راهحل خوب اما آن را تا به برخی از محدودیت. در حال حاضر Sonos soundbars تنها پشتیبانی از استریو PCM به عنوان یک ورودی حتی اگر خود بازیکن می تواند خروجی چند کاناله PCM. Sonos گفته است که قصد دارد برای ارتقاء Sonos قوس به پشتیبانی از چند کانال PCM اما با توجه به محدودیت پهنای باند آن تنها قادر خواهد بود به انجام این کار زمانی که با استفاده از یک eARC اتصال. اگر شما یک تلویزیون با قوس سپس شما محدود به استفاده از صدای استریو, اگر چه ما راهنمای در مورد چگونه به استفاده از Sonos با HDMI Arc ARC توضیح می دهد که چگونه یک دستگاه جدید ممکن است حل این مشکل است.

در ضمن اگر شما تماشای محتوا با DTS soundtrack, سپس شما محدود به صدای استریو تنها که نمی توان به پاک کردن یا به عنوان دقیق به عنوان کامل surround-sound track.

Panasonic PCM settings

چگونه برای بررسی آنچه صوتی شما در حال گرفتن

مشکل با تغییر تنظیمات صوتی است که شما می توانید تا پایان ناتوان با کیفیت بالاتر فرمت های صوتی. خوشبختانه Sonos به شما می دهد برخی از راه برای بررسی. اگر شما در حال بازی Dolby Atmos محتوای Sonos برنامه به شما نشان می دهد که Sonos قوس دریافت این صدا با فرمت.

برای فرمت های دیگر, شما نیاز به رفتن به تنظیمات > درباره سیستم من. در اینجا Sonos به شما بگویم این فرمت که خود را soundbar دریافت و چگونه بسیاری از کانال های صدا آن را گرفتن. اگر شما می بینید که شما صدای استریو و باید 5.1 یا بیشتر Dolby Digital, سپس شما نیاز به چک کردن تنظیمات پخش و مطمئن شوید که فرمت صدای خروجی تنظیم شده است به Bitstream.

Sonos Sound information

متاسفانه عدم DTS پشتیبانی بدان معنی است که شما ممکن است در نهایت نیاز به تغییر تنظیمات صدای خروجی هنگامی که شما با استفاده از دیسک های با DTS صوتی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن