اپل دیده بان بومی خواب ویژگی های ردیابی شده است رسما اعلام

خواب ردیابی می رسد و نه از ویژگی های اساسی است که انتظار داریم از هر پوشیدنی, اما برای برخی از دلیل اپل است و

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

خواب ردیابی می رسد و نه از ویژگی های اساسی است که انتظار داریم از هر پوشیدنی, اما برای برخی از دلیل اپل است و پخته آن به دیده بان اپل. ما تا به حال شنیده می شود در سال 2019 است که اپل در حال برنامه ریزی برای معرفی ویژگی های آن, پوشیدنی, اما آن را تحقق نیست در watchOS 6.

تبلیغات

شایعاتی وجود دارد که این می تواند اولین در watchOS 7 و آن را به عنوان معلوم شایعات درست شد. در طول اپل WWDC سال 2020 اطلاعیه شرکت نشان داد و تایید کرد که بومی خواب ردیابی خواهد بود که به watchOS 7. برای بیشتر قسمت ها این تابع مانند هر دیگر خواب ردیاب.

آن را تکیه می کنند دیده بان اپل ساخته شده است در سنسورهای مانند شتاب سنج برای تشخیص میکرو حرکات به منظور پیگیری الگوهای خواب خود را. زمانی که کاربر از خواب بیدار آنها قادر خواهد بود برای دیدن گزارش خود را شب قبل از خواب از جمله زمانی که آنها از خواب بیدار شدم و زمانی که آنها رفت و برگشت به خواب. این برنامه همچنین قادر به نمایش نمودار هفتگی نمایش کاربر را به خواب روند.

اپل نیز خواهد بود ساختمان در زنگ ویژگی در خواب برنامه است که هر دو با استفاده از بازخورد لمسی برای بیدار کردن کاربر و یا از طریق ملایم برای تلفن های موبایل. وجود دارد همچنین می خواهد توانایی برای راه اندازی یک روال قبل از اینکه شما به خواب رفتن است که با توجه به آکادمی آمریکایی پزشکی خواب کمک خواهد کرد که بهتر و آماده سازی بدن برای خواب.

این می تواند انجام شود از طریق یک "باد کردن" حالت که اجازه می دهد تا کاربران راه اندازی یک روال مانند گوش دادن به یک تسکین دهنده soundscape استفاده از مدیتیشن برنامه و یا راه اندازی یک صحنه در صفحه اصلی برنامه است که بهتر است آنها را آماده برای رفتن به رختخواب.

در زمینه اپل >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره ساعت اپل, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن