می تواند در اپل جدید 5K مستقل نظارت در کار می کند ؟

وقتی که می آید به مانیتور آن را به طور معمول نمی تبعیض بین سیستم های عامل. به عنوان طولانی به عنوان شما حق کاب

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

وقتی که می آید به مانیتور آن را به طور معمول نمی تبعیض بین سیستم های عامل. به عنوان طولانی به عنوان شما حق کابل و اتصال و شما باید خوب به آن بروید که آیا شما با استفاده از یک کامپیوتر ویندوز یا مک کامپیوتر. اما گاهی اوقات ممکن است وجود دارد برخی از مانیتور بهتر بهینه سازی شده برای برخی سیستم عامل ها مانند LG UltraFine صفحه نمایش 5K برای مکینتاش.

تبلیغات

اگر شما eyeing نظارت و در حال فکر کردن در مورد چیدن آن را برای خودتان شما را از شانس چون با توجه به یک گزارش از 9to5Mac آنها کشف کرده اند که صفحه نمایش است و دیگر در دسترس در اپل وب سایت. این مانیتور هنوز هم ذکر شده اما مشخص شده به عنوان "در حال حاضر در دسترس نیست".

معمولا زمانی که اپل اجرا می شود و یا پایین در سهام مشتریان باید صبر کنید چند روز و هفته و یا در برخی موارد ماه اما هنوز هم قادر خواهد بود برای قبل از سفارش آنها. در این مثال خاص از مانیتور به سادگی ذکر شده به عنوان در دسترس نیست. معلوم نیست چه این می تواند معنی – می تواند اپل باید یک مانیتور جدید در کار می کند ؟

وجود دارد برخی از اولویت به این که در LG UltraFine 5K ناپدید شد اپل در فروشگاه های قبل از یک نسل جدیدتر مدل به نظر می رسد در خود جای داده است. این می تواند یکی دیگر از سناریوی مشابه. این امکان وجود دارد که بسیار شبیه به بقیه جهان ال جی می تواند رو به تولید و مسائل مربوط به تولید به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و قادر به تولید به اندازه کافی صفحه نمایش برای اپل. در هر صورت ما خواهید بود به نگه داشتن چشم خود را پوست کنده برای اطلاعات بیشتر زمانی که آن را در دسترس می شود.

در زمینه اپل >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره نمایش ال جی و مانیتور. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن