Apple Wants People To Stop Bumping Into Real World Objects While Using VR

We've all seen those hilarious videos where people are so caught up while using virtual reality (VR) that they

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399
We've all seen those hilarious videos where people are so caught up while using virtual reality (VR) that they end up falling over, tripping over wires, or bumping into real world objects. در حالی که خنده دار به تماشای, آن را در واقع می تواند بسیار خطرناک باشد و اپل آمده است تا با یک سیستم است که امیدوارم آن را در آینده جلوگیری از.
تبلیغات

این با توجه به یک حق ثبت اختراع کشف شده توسط AppleInsider است که در آن شرکت یک سیستم VR ایجاد کرده است که می تواند فاصله بین خود و یک شی فیزیکی جهان واقعی را تعیین کند. با توجه به این که اپل در حال حاضر از AR برای کمک به کاربران آیفون برای اندازه گیری فاصله و ابعاد شیء با استفاده از گوشی های خود استفاده می کند، این در واقع مانند کشش ی تصور به نظر نمی رسد.

با توجه به ثبت اختراع، "دستگاه واقعیت مجازی بیشتر تعیین می کند که آیا دستگاه در فاصله آستانه (اول) به یک جسم فیزیکی از محیط فیزیکی آمده است. اگر دستگاه تعیین کند که آن را بیش از حد نزدیک به جسم فیزیکی است، دستگاه یک اثر بصری در محیط واقعیت مجازی نمایش می دهد که کاربر را به حضور یک مانع فیزیکی نزدیک هشدار می دهد."

حق ثبت اختراع می رود در شرح است که اگر کاربران همچنان به چشم پوشی از هشدارها ، یک خوراک ویدئویی زنده است که سپس در روشن اجازه می دهد تا کاربران را به دیدن آنچه در اطراف آنها به طوری که آنها می توانند خود را از هر دو سقوط به تلویزیون های خود را متوقف و یا tripping بیش از یک صندلی.

در زمینه اپل >عمومی. اطلاعات بیشتر در مورد حق ثبت اختراع و واقعیت مجازی (VR). منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب