گوگل صفحه 5 می تواند خندق زیر استفاده می شود صفحه 4 ویژگی

گوگل صفحه 5 مارس توزیع با صفحه 4 حرکت حس ویژگی با توجه به گزارش. پروژه Soli-صفحه ویژگی را فعال کنید که کنترل گ

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

گوگل صفحه 5 مارس توزیع با صفحه 4 حرکت حس ویژگی با توجه به گزارش. پروژه Soli-صفحه ویژگی را فعال کنید که کنترل گوشی های هوشمند با تماس رایگان حرکات است که می تواند به مجموعه ای از صفحه 4 به غیر از گوشی های دیگر در بازار است.

این رادار مبتنی بر تکنولوژی بود که تا حد زیادی یک چاره اندیشی موقت ما به سختی شنیده می شود پس از راه اندازی در اکتبر گذشته. بنابراین آن را نمی خواهد در همه برای دیدن آن سقوط توسط ایستگاه فرعی به گوگل گزارش توطئه بیشتر از متوسط صفحه 5.

کلمه می آید از 9to5Google سردبیر استفان هال بود که ترویج سایت آخرین پادکست در توییتر. او نوشت: "در روز گذشته نشان می دهد ما هم در برخی از چیزهایی که ما در حال شنیدن در مورد صفحه 5 از منابع به طور خاص است که آن را به احتمال زیاد ترک, سرگرمی مانند Soli."

مرتبط با: صفحه 5 می تواند به نوبه خود تلفن همراه جهان بر سر آن – نظر

پروژه Soli که پیش نمایش به شدت در اجرا به صفحه 4 تلفن نیاز به یک سخت افزار قابل آرایه به منظور به درستی کار نکند. در میان این سنسور شامل در صفحه نمایش درجه یک بودند face unlock IR, دوربین, یک دوربین رو به جلو نور محیط/سنسور های صوتی و پورت سلی رادار تراشه صورت باز کردن نقطه پروژکتور یکی دیگر از باز کردن قفل با چهره IR دوربین و باز کردن قفل با چهره سیل روشنگر.

در یک پست وبلاگ پیش نمایش از ویژگی های گوگل نوشت: "صفحه 4 خواهد بود که اولین دستگاه با Soli تأمین انرژی ما حرکت جدید حس امکانات به شما اجازه می دهد به جست و خیز آهنگ ها, به تعویق انداختن آلارم و سکوت تلفن تماس فقط با تکان دادن دست خود را."

این تکنولوژی همچنین مجهز به ویژگی بازکردن قفل با چهره ای که تصادفا از دروازه با تشکر به یک غول امنیتی راه گریز است که فعال صفحه 4 به توان با یک چهره با چشم بسته. آیا صفحه 5 را حفظ فرم صورت باز باقی مانده است دیده می شود. این امکان برش پروژه Soli تکنولوژی همچنین می تواند کمک به گوگل فروش تلفن برای هزینه پایین تر از صفحه 4. ما در حال حاضر به عنوان یک زیر-گل سرسبد پردازنده ممکن است مستقر شده اند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن