اپل تایید بوت کمپ پشتیبانی نمی شود در آن بازوی مبتنی بر مکینتاش

در حالی که Apple macOS می کند و برخی از چیزهایی زیادی وجود دارد برخی از برنامه های کاربردی که کاربران نیاز به

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399
در حالی که Apple macOS می کند و برخی از چیزهایی زیادی وجود دارد برخی از برنامه های کاربردی که کاربران نیاز به استفاده از آن به سادگی در دسترس نیست برای مک. به عنوان یک نتیجه, آنها نیاز به استفاده از بوت کمپ یا یکی دیگر از نرم افزار مجازی سازی مانند تشابه. متاسفانه به نظر می رسد که بوت کمپ را نمی تواند پشتیبانی شده توسط اپل آینده ARM مبتنی بر رایانه های مکینتاش.
تبلیغات

این تایید شده توسط اپل SVP از مهندسی نرم افزار, Craig Federighi در طول شجاعانه سنگ اسمانی بزرگ پادکست که در آن او نقل است گفت: "ما نه مستقیم بوت جایگزین سیستم عامل. صرفا مجازی سازی است مسیر. این hypervisors می تواند بسیار کارآمد و بنابراین نیاز به مستقیم بوت باید واقعا نمی تواند نگرانی است."

قبلا به لطف توسعه دهنده اسناد و مدارک که در آن اپل برجسته های مختلف ابزار توسعه دهندگان می تواند به استفاده از برنامه های سازگار با بازوی خود را مبتنی بر مکینتاش آن پیشنهاد شد که برنامه های مانند بوت کمپ نمی خواهد کار که پس از تایید توسط Federighi خود را در طول پادکست.

خبر خوب این است که هر Federighi بیانیه مجازی سازی هنوز هم پشتیبانی می شود به این معنی که شما هنوز هم می تواند اجرای برنامه های ویندوز روی ARM مبتنی بر مکینتاش اگر چه این نمی شود پشتیبانی شده توسط Rosetta 2 ترجمه تکنولوژی و این مجازی سازی برنامه ها نیز باید به طور کامل بازسازی شده.

به عنوان آستانه امتیاز آن می تواند یک بیت از یک مجوز کابوس به ویندوز در حال اجرا بر روی بازوی پس از آن باقی مانده است دیده شود که آیا یا نه برنامه های مانند VMWare یا نحوهی خواهد بود به زحمت انجام این کار است.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره Macos, مایکروسافت, ویندوز و ویندوز 10. منبع: theverge



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن