شرکت اپل فوق العاده معامله HomePod : در نهایت ، محصول اپل در ارزان

ميدونم، تقريبا ً نميتونم خودم باور کنم با کاستن از روند محصولات اپل به طور ظالمانه گران قیمت، در حال حاضر می ت

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399

ميدونم، تقريبا ً نميتونم خودم باور کنم با کاستن از روند محصولات اپل به طور ظالمانه گران قیمت، در حال حاضر می توان اپل HomePod برداشت تا فقط برای £ 189.05 - یک heck از بسیاری ارزان تر از 279 پوند اصلی خود را درخواست قیمت.

به منظور کیسه معامله، فقط مطمئن باشید که به استفاده از کد PRODUCT5 در چک اوت. aO's eBay storefront در حال حاضر فروش HomePod با نرخ به طور جدی کاهش یافته است، اما با استفاده از آن کد خواهد زد کردن £ اضافی 9.95.

اگر شما در اکوسیستم اپل از محصولات، سپس شانس شما در حال حاضر بیش از یک واد قابل اندازه پول نقد به غول فناوری کالیفرنیا در طول سال ها به دست هم داده اند. خوب، حالا این شانس را برای شما دارد که با امتناع از پرداخت تمام قیمت برای یکی از محصولات عمده شرکت، خود را به عقب برگردید.

در نظر گرفته شده به عنوان پاسخ اپل به آمازون اکو، HomePod به ارمغان می آورد دستیار هوشمند سیری را به یک بلندگوهوشمند. این فقط منطقی است، پس از همه سیری شده است در اطراف برای سنین، و آن را در مورد زمان آن توجه آن سزاوار است.

بنابراین اتفاق می افتد، HomePod اپل یک بلندگوی هوشمند خوب است، با مباهات طراحی فوق العاده شیک (که به طور معتبر اپل از یک مایل دور تر) و کیفیت صدای فوق العاده است که می تواند سازگار بسته به جایی که بلندگو در داخل یک اتاق قرار داده شده است.

در بررسی 4 ستاره ما، سردبیر خانه دیوید لودلو توضیح داد: "گوش دادن به هر چیزی، و بلندگو آن را با poise و تعادل اداره می کند، هرگز تحریف و اجازه نمی دهد هیچ بخشی از یک مسیر قریب به اتفاق. گوش دادن به باس خوب برو سنگین این بیش از حد باید عبور و شما را از thump از آهنگ باز کردن در وضوح کامل، در حالی که بلندگوهای دیگر تمایل به تحریف".

در چنین قیمت پایین، ما این پیشنهاد اپل HomePod اقامت در اطراف برای بیش از حد طولانی پیش بيني نمی کند، بنابراین اگر شما علاقه مند به اضافه کردن کمی از جدید سن بال دار به اتاق نشیمن خود را، پس از آن ممکن است زمان خود را درمان است.


برای ارائه های شگفت انگیز تر، ما را دنبال @TrustedDealsUK

ممکن است اگر شما روی معامله کلیک کنید و یک مورد بخرید، کمیسیونی کسب کنیم. به همین دلیل است که ما می خواهیم مطمئن شویم که شما از خرید خود آگاه و خوشحال باشید، به طوری که شما همچنان به ما برای خرید مشاوره نیاز به شما تکیه می کنند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب