شارژ سریع: بدون توجه به آنچه در آیفون 12 و صفحه 5 آیا تلفن همراه طلا عجله بیش از

این هیچ راز در بسیاری از فن آوری فن زندگی اندروید در مقابل iOS شده است این نسل مدها در مقابل راک و دلیل خوب اس

توسط POSHTIBANNEWS در 28 تیر 1399

این هیچ راز در بسیاری از فن آوری فن زندگی اندروید در مقابل iOS شده است این نسل مدها در مقابل راک و دلیل خوب است.

پس از گوشی های هوشمند تبدیل به یک جریان اصلی بیت از تکنولوژی آنها تبدیل به رکن اصلی در زندگی بسیاری از افراد اقدام به عنوان منبع اولیه خود را از اطلاعات و ارتباطات و دسترسی به اینترنت و سرگرمی.

به همین دلیل است که مردم شده اند بسیار قبیله ای می آید که تلفن آنها – اعتماد به من به عنوان یک روزنامه نگار تکنولوژی من می توانم تایید می کنند آشکار شما نمی مانند همان تلفن با نام تجاری به عنوان طرفداران جان سخت است كه به آشکار شما چیزی را ناگوار برای خود صبحانه پیش از آن روز.

این قبیله گرایی که منجر به بیشتر reddit گروه از محسوب می شود و تا زمانی که یک راش به طور فزاینده ای به گوشی های گران قیمت هدف قرار دادن بازار در سال در سال oem ها به عنوان مسابقه برای گرفتن مصرف کنندگان توجه و پول است.

این هم که چرا با وجود مداوم مستند آیفون 12 و صفحه 5 باقی می ماند دو از جستجو و آیتم های مورد نظر در بسیاری از چیزهای براق لایه را به لیست علاقه مندی های.

اما برای من, ما در حال دیدن غروب خورشید در عجله و مانند لپ تاپ ها قبل از آنها, همراه,' زمان به عنوان افراد مهم خرید در حال پایان یافتن است. به عنوان یک نتیجه مهم نیست که چقدر خوب یا گوشی جدید است – در نهایت آنها هنوز هم می تواند ناقوس مرگ برای گل سرسبد گوشی های که ما آنها را می دانیم.

مرتبط: بهترین آیفون

وجود دارد سه دلیل برای این است. اول 5G. شرکت های تلفن شده است crowing در مورد چگونه بزرگ 5G است برای سال ها در برخی از موارد قبل از ما در واقع می خواهم تصمیم چه تکنولوژی بود. اما در حال حاضر آن را در واقع در حال نورد از, من نمی تواند کمک کند اما به توافق برسند.

فن آوری ارائه می دهد گیگابیت در ثانیه سرعت است که اجازه شرکت offload اکثر محاسباتی کار به طور سنتی به کار گرفته شده توسط این دستگاه به ابر. این است که چرا خدمات مانند کارت گرافیک GeForce در حال حاضر به شما اجازه بازی در سه گانه یک بازی در قطعنامه های بالا و framerates های وارد بر روی تلفن خود را.

به عنوان 5G اتصال به رول کردن و این شکل از رایانه بیشتر رایج می شود نیاز به یک پوند 1000 گل سرسبد گوشی شما ارتقا هر سال کاهش خواهد یافت.

دوم این است چگونه گوشی های خوب در اواسط و ردیف پایین از بازار را بدست. نگاهی به عنوان مثال به تازگی پرده برداری Moto G 5G به علاوه یا آی فون SE 2. هر دو گوشی دارای دوربین هستند که به اندازه کافی خوب برای 99 درصد از کاربران نیاز دارند مشخصات مناسب و معقول و به طور کلی بیشتر گوشی نسبت به اکثر مردم در واقع با استفاده از. در اینجا هم ما می بینیم وجود دارد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای یک پرچمدار دیگر به عنوان شما می توانید کاملا مناسب و معقول تلفن برای نیمی اگر نه یک سوم از قیمت.

مرتبط: بهترین گوشی آندروید

iphone SE 2 vs iPhone 11 Pro Max

آیفون SE 2 (سمت چپ) در مقابل آیفون 11 Pro Max (سمت راست)

سوم است COVID بیماری همه گیر. عدم اطمینان در سراسر زنجیره تامین همراه با کلی آرامش در هزینه های مصرف کننده را ترک کرده است بسیاری از برگزاری بر روی تلفن های خود را طولانی تر از حالت عادی است. این باعث شده است که بسیاری به تحقق آنها نمی نیاز به یک گوشی جدید هر, تنها, خدا, fudging سال حتی اگر اپل و گوگل و سامسونگ به آنها بگویید که آنها انجام می دهند.

چه تر است, این فقط نظر من است. نگاه در هر تلفن فروش نمودار و شما خواهید دید که جهت باد است که باد برای گل سرسبد تلفن فروش. CCSInsight در حال حاضر پیش بینی 13% آرامش در فروش تلفن در سال در سال در سال 2020 با رشد مناطق که در پایین به اواسط محدوده بازار است. آن را نیز نشان می دهد در 2021-2022 مناطق اصلی است که بازگشت آن به رشد متوسط/ثبات خواهد بود در اواسط محدوده و 5G گوشی درست نیست flagships.

IDC را پیش بینی ها به طور مشابه, غم انگیز با آن پیش بینی 6 درصد رکود در سال 2021 و به طور مشابه محتاط بازگشت به رشد رانده شده توسط 5G تصویب و بیشتر گوشی مقرون به صرفه بیش از چند سال آینده.

به همین دلیل است که برای من, نوشتن بر روی دیوار و انگار دیگر هیچ انکار صرف نظر از آنچه تصور بازاریابی و یا ویژگی های جدید گوگل, اپل و خانواده خود را با گل سرسبد گوشی های زمان در خورشید است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن